Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Jako, że zrobiło się nieco cieplej przymierzam się do czyszczenia reflektora. Co do demontażu, to wiem gdzie znaleźć wskazówki do zdjęcia zderzaka (choć przy 200 komuś odało sie ponoś tego uniknąć).
Moje wątpliwości dotyczą samej lampy. Otóz wg mnie jest w całkiem niezłym stanie poza samym lustre w jej wnętrzu. Jesli chodzi o szkło, to wydaje mi się, że jeśli możliwe byłoby rozłożenie jej na części, to szkło dałoby się doszorować (truszkę się jakby zmatowiło), ale lustro definitywnie nadaje się do wymiany - przez dostająćą się wilgoć pojawiły się na nim wykwity rdzy.
Czy zatem reflektor można rozebrać na czynniki pierwsze - osobno szkło i lustro? Czy można gdzieś dostać samo lustro (o tym czy lampa nadaje się na nasze drogi chyba decyduje szkło, prawda)? Czy ktoś kiedyś przeprowadzał podobny zabieg u siebie?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Sty 03, 2011 21:41, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lut 29, 2008 15:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jak cos to ja mam lustro lewe do R400 ze zbitego reflektora,
w R400 o przydatnosci reflektora swiadczy plastikowa szybka wewnatrz reflektora, ponieważ to ona załamuje światło, nie wiem jak jest w R45
A jesli nie trzeba nic wyniemiać? Chodzi mi o to, że na przeglądzie facet mi powiedział, że światło jest ok... to znaczy efekt świecenia, ale przydałoby się wymienić lampę (choć wymogi techniczne spełnia) na pierwszy rzut oka jest jakby brudna od środka. Na moje oko, to jeśli dałoby się rozebrać lampę, wyczyścić klosz od środka (bo jest jakby przymglony) i może w jakiś sposób zregenerować lustro, które jest w śordku to może wszystko by było jak należy. mój problem polega na tym, że lampa jest nieszczelna i wilgoć się w niej zbiera podczas niesprzyjającej aury.
Czy więc reflektor da się zdemontowac w taki sposób? Nie jestem w stanie dokładnie ocenić stanu lustra w środku. Ma jakieś ciemne plamki - nie wiem, czy to rdza, czy zwyczajnie brud powstały na skutek nieszczelności. Tego jednak bez rozebrania sięnie dowiem - tylko jak to zrobic?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Wysłany: Wto Sty 27, 2015 01:02 Zanieczyszczenia w reflektorze
Proszę pilnie o odpowiedż jak rozpoznać lampę lewą europa od angielskiej?. Pewien burak bo inaczej nie można takiego nazwać sprzedał mi komplet części w tym lampę z resztą fatalnie zanieczyszczoną w oborze ją trzymał czy jak pełno w niej paprochów i ususzonych owadów(na zdjęciach wyglądała ładnie) poza tym kusz wewnątrz aż kusi aby nalać tam wody cieplej z jakimś roztworem jak tu ktoś już opisywał z cifem i potrząsać. Proszę o pomoc po pierwsze o czym rozpoznać europejską wersję lampy? dodam że na obudowie prócz innych napisów widnieje litera "L" oraz napis "made in UK" czy to oznacza że burak dodatkowo mnie oszukał a zarzekał się że to wersja europa? Dla mnie nie jest to jedno znaczne ze względu na rodzimy kraj pochodzenia Rovera ....... Może jeszcze jak by ktoś poradził jak wyczyścić te zanieczyszczenia w 45 występują plastikowe zaczepy boję się ich połamać? Poza tym zdążyłem przeczytać że klosz z obudową jest sklejony dodatkowo jakimś kitem więc dodatkowe utrudnienie .Może więc ktoś zna odpowież na te dwa pytania??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum