Witam , jestem tu nowy.
Zaczne od przedstawienia się - Damian.
Planuje zakup pojazdu takiego jak MG MGB GT z roku 72-74. Mozliwe ze skusze sie na pojazd z kierownica po prawej stronie , ze wzgledu na cene.
moze ktos jest milosnikiem tych aut , lub ma wiedze i pomoze mi rozwiac kilka watpliwosci.
Autko chcialbym kupic lekko uszkodzone (ale nie az tak by wladowac w niego dziesiatki tysiecy na odnowe) - z tego co wiem szyby sa bardzo drogie.
Po 1 , ile takie autko pali /100km?
po 2 jak z jego awaryjnoscia , oraz prowadzeniem sie
po 3 - odczucie podczas jazdy zima (komfort)
po 4 - na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu takiego pojazdu
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 23, 2014 16:42 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Po 1 , ile takie autko pali /100km?
po 2 jak z jego awaryjnoscia , oraz prowadzeniem sie
po 3 - odczucie podczas jazdy zima (komfort)
po 4 - na co zwrocic szczegolna uwage podczas zakupu takiego pojazdu
ad 1/ drugorzedne, ale okolic 10l/100km mozesz sie spodziewac, zalezec to bedzie od tego jeszcze czy bedzie to sztuka z overdriwem
ad 2/ anglik wiec szalu nie ma ale zadbana sztuka nie bedzie sie psuc - poza tym rzadko sie zdarzaja awarie "nagle", najpierw sa symptomy
ad 3/ srednio, cieplo bedzie, ale ze wzgl na typowa dla anglikow wentylacje bedzie raczej zaparowane w srodku
ad 4/ rdza rdza rdza, unikaj takich sztuk, w zakupie troche tansze sa mgbgt - moze taki? chyba ze koniecznie musi byc kabrio, no i wszystkie galanterie zawsze beda drogie
poza tym wartosc kolekjonerska maja wczesne sztuki, najtansze sa paskudne amerykanskie 5mil bumpers
czesci: zarowno seria jak i tuningi sa latwo dostepne, aczkolwiek sporo to fanty made in china, wiec jakosciowo slabo
kupuj jak najlepszy egzemplarz, bez rdzy, BEZWYPADEK!!!!!!!!!!, bez kitu na blasze i chyba na RHD bym sie nie zdecydowal, troche zabawy jest z przekladka
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2001 Posty: 201 Skąd: polska
Wysłany: Wto Lut 10, 2015 17:28
Elo,
Flap - przeciez kolega pisze, że chce właśnie "MGB GT" czyli siłą rzeczy nie roadster (i tym bardziej nie tfu! kabrio... . A akurat w GT nagrzewnica daje radę...
I rubber bumper to dopiero od rocznika 74, więc przy tych założeniach prawdopodobieństwo zakupu niewielkie.
A poza tym tak jak Kolega Flap pisze - jak można to lepiej LHD bo przekładka nie tyle trudna co nieopłacalna - wymaga nowej deski a o nią ciężko. RHD na polskich drogach lokalnych to zdecydowanie mało fajne jest.
I unikać korozji... stanowczo. A w tym modelu może być wszędzie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum