Nic nie znalazlem odnosnie mojego prolemu wiec...mam problem z oswietleniem obrotomierza i prędkościomierza,rano wszystko bylo ok po dzisiejszym mrozie deska swieci do polowy a w sumie to tak jakby na 2/3 temperatura silnika i połowa obrotomierza jest nie oswietlona czy to zarowka i jaka??? czy jakis bezpiecznik o co kaman?
_________________ Jest głośno i tak ma byc!
Ostatnio zmieniony przez Brt Czw Gru 17, 2009 23:49, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 23:47 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Nie wiem czy Cię to pocieszy ale ja miałem przez kilka miesięcy niepodświetlone pół obrotomierza. Nie chciało mi się rozgrzebywać i po pewnym czasie podświetlenie się "cudownie" naprawiło - ot angielska jakość...
heheh no to niezle tez tak mialem z poswietleniem schowka swiecilo na fajny niebieski kolor kiedys mi zgaslo rozebralem wszystko sprawdzalemz żarowke kabelki bylo ok dalem sobie spokoj a tu po tygodnu cud napawilo sie i dziala a to podswietlenie deski po dzisiejszy mrozie i sie zepsulo i troche mnie drazni bo w nocy nie widac temperatury ani obrotow do polowy
Któraś żarówka nie łączy lub się spaliła. Od mrozu mogły blaszki się powyginać i nie stykają, trzeba by było wyciągnąć wskaźniki (prosta sprawa) i odkręcić żarówkę która nie świeci. Tam w jej obudowie są takie 2 blaszki, trzeba je odgiąć do zewnątrz, wtedy będą lepiej przylegać do styków na folii i nawet mróz ich nie odegnie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 71 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Gru 18, 2009 11:07
Jak mi ze dwa rady niedawno prawa czesc zegarów się nie świeciła, to wystarczyło jedno uderzenie średniej siły z prawej strony i już:) Nie najlepszy sposob, ale u mnie działało
Zobaczymy na poczatku sposób mocnym uderzenim który proponuje Kurczak85 jak niezadziala to podejme sie wersji drugiej ktora proponuje ADI-mistrzu a jak to juz niezadziala to pozostanie mi czekac az naprawi sie jak u marcinmarcin
Miałem podobny problem, któregoś dnia przestało działać podświetlenie wskaźnika paliwa. Myślałem, że będę musiał rozbierać całe wskaźniki ale o dziwo po kilku godzinach naprawiło się samo .
Widocznie ten typ tak ma.
U mnie sie nie naprawilo nadal mam nieoświetloną 1/3 zegarów, próbowałem nawet sposobu który podał Kurczak85 ale nic z tego...pozostaje rozkrecic te zegary
intruzone rozkręć, to żadna filozofia, dosłownie 3min roboty
Opuszczasz kierownice max do dołu, za nią pod zegarami jest taka czarna gumka, za jej rogami masz 2 śruby. 2 kolejne są na górze obudowy licznika.
Po ściągnięciu masz 4 kolejne, 2 na dole i 2 na gorze. Kierownice ustawiasz na wprost, wyciągasz kawałek licznik, odpinasz kable które są z tyłu na rogach i wyciągasz cały licznik.
Potem masz tam 3 duże żarówki (a raczej zobaczysz tylko 3 plastiki, obudowy żarówek).
Wykręcasz je, papierem ściernym czyścisz styki, odginasz aby trochę wystawały i wkręcasz z powrotem.
Wkładasz licznik, podłączasz i sprawdzasz jak świeci
Od razu zobacz czy nie spalona
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 71 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob Gru 26, 2009 12:55
U mnie wczoraj przestała się świecić na chwile 1/3 zegarow, tym razem z lewej strony i moj sposob znow okazal niezawodny:) Jedno uderzenie od gory z lewej i swieci sie jak trzeba
Wiesz, bardzo możliwe, nie miałem czasu bo mi się spieszyło - montowałem diodę od rezerwy paliwa przy okazji właśnie pomyślałem, że wymienię spaloną żarówkę pod temperaturą silnika i obrotomierzem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum