Witam serdecznie nie wiem, czy piszę w dobrym dziale, ale jestem nowy, jeśli nie, to przepraszam. Chce kupić MG ZR 160 1.8 160km, a dokładnie chodzi mi o ten moedel http://allegro.pl/unikato...5171438871.html i chciał bym się dowiedzieć, czy na pierwsze autko będzie się spisywał dobrze jak z awaryjnością, spalaniem i, czy warto kupić. Dzięki z góry
SPAMU¦
Wysłany: Nie Mar 22, 2015 21:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
LEWY, ZRka to auto z charakterem o dość prostej i wdzięcznej konstrukcji. Jedyny problem może sprawiać uszczelka pod głowicą, choć to obiegowa opinia. Wszystko zależy od tego, jak ktoś dbał o silnik - ja jeździłem poprzednikiem ZR'a - 200 MkIII i nie miałem żadnych problemów z jednostką.
Auto jest dość lekkie i nie takie złe w zakrętach, ma tanie, łatwo dostępne części a do tego całkiem przyjemnie się prowadzi. Jeżeli szukasz sportowego charakteru to spodoba Ci się coś, co ja uznawałem za wadę - za głośno powyżej 80km/h, choć patrząc na konkurencję z tych lat w dokładnie tym segmencie to wielu pasażerów mówiło coś innego - że jest całkiem cicho.
Nie powiem nic na temat spalania, bo sam miałem 1.4 8V i z VVC styczności jako takiej nie miałem.
Jeśli chodzi o spalanie to autko ma dosyć duży zakres. Jest kilka tego powodów, pierwszy wiadomo - zależy gdzie się jeździ (miasto/trasa), drugi co i gdzie się tankuje, kolejny - dynamika jazdy. Ogólnie rzecz biorąc moja jazda to 80% miasto i 20% trasa. Spalanie w moim przypadku waha się od 10 do 13 L/100. Najczęściej jest to wartość bliższa 10, tankując na Statoilu czy Orlenie spalanie jest mniejsze od spalania po tankowaniu na bp. Myślę, że gdyby odwrócić proporcje, 20% miasto i 80% trasa to przy jeździe do 100 km/h, spalanie spadło by do 8-9L/100km. To tylko tak ode mnie, jak wcześniej napisałem, zależy to od wielu czynników. Pozdrawiam
j0zek, kupisz za 8, ale dołożysz minimum 3.. To takie gadanie, że po tyle chodzą, a tak na prawdę w takiej cenie nie ma szans dostać zadbanego egzemplarza. Podałeś minimalne ceny za jakie można dostać ten model, tylko w jakim stanie...? Pozdrawiam
Pomógł: 17 razy Dołączył: 14 Maj 2013 Posty: 1000 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Mar 23, 2015 01:49
browar24, w 2013 kupiłem za 8500 i wymieniłem tylko drążki kierownicze, olej, nabiłem klimę i wyozonowałem i później kupiłem sobie żarówki fajne.
Jakoś minimum 3 tys. nie włożyłem.
A było to 2 lata temu.
Nie podałem minimalnych cen tylko realne.
Do tego dochodzi jeszcze fakt, że te auta i tak nie są na tyle wycenione ile podałem, tylko ciut mniej.
Możesz widzieć w necie ogłoszenia tych aut za 10 tys. i więcej, ale to nie jest wyznacznik tego, że są tyle warte i, że za tyle się sprzedadzą.
Jak ma wszystkie dokładki, to 10 tyś jest spoko.
Poza tym, to ostatnio wycenę Roverów i MG na forum spadają
moim zdaniem, czy kupisz za 8 bez ori dokładek i bedziesz tego szukał po całym świecie, czy kupisz za 10 kompletny...
Wybór kupującego.
Jak dla mnie przedlift w granicach 8 - 10 tyś zł jest ok. cena za polifta w dobrym stanie 10 - 12 tyś.
Poza tym 160 zawsze będzie droższa od 1,4 i idt
Pozdrawiam,
V.
_________________ Samochód wybiera się sercem, a nie rozumem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum