Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam
Mam problem autko kreci sie do 3000rmp i koniec jest molowate, po podlaczeniu pod kompa wyskoczyl blad p1260. Wszystko wskazuje na uszkodzona pompe przy aku ale autko jej nie posiada i tu mam problem, bo jak niema tej pompki to w baku musiala by byc chyba jakas inna niz ta normalna i nie umiem jej nigdzie dostac.
Z gory dzieki za pomoc
Ostatnio zmieniony przez szklany Sob Mar 14, 2015 08:33, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 13, 2015 18:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
zagladales pod samochod sprawdz dokladnie bo moze byc zamontowana pod podloga ale msi tam byc bo w baku jest tylko przelewowa i watpie zeby ja ktos podmienil tym bardziej ze cisnienie w ukladzie powinno miec ok 4 bar a jak wiadomo im dalej tym cisnienie szybciej by spadalo dlatego tez montuje sie te pompy jak najblizej pompy cr troch lizlem juz tego tematu:-D
Tak sprawdzalem pod samochodem, oglnie to sprawdzilem cala droge od baku do filtra i niema nigdzie pompy i niewyglada zeby ktos cos tam grzebal tyko jak by to w orginale tak bylo
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Lis 2014 Posty: 85 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Sob Mar 14, 2015 09:49
finalshare napisał/a:
a jak wiadomo im dalej tym cisnienie szybciej by spadalo
liźnij temat jeszcze raz- ciśnienie musi być wszędzie takie samo, to trochę fizyki- i nie ma znaczenia gdzie jest pompa, jeśli przy pompie jest ciś np 500 bar to przy wtryskiwaczu też musi być 500 bar ,
pompa powinna dawac ok 4 bar, a u mnie są dwie i ta wlasnie w baku podaje niskie cisnienie(pompa przelewowa) jak nie znajdziesz nowej to mozesz to przerobic na taka jak jest u mnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum