Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] - Zawieszenie, zdarte nadkole, amortyzator
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] - Zawieszenie, zdarte nadkole, amortyzator
Autor Wiadomość
krzychunh 




Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 112
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 00:03   [MG ZR 160] - Zawieszenie, zdarte nadkole, amortyzator
Typ: VVC Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2002

Od jakiegoś czasu podczas jazdy lecz nie zawsze, z tyłu słychać tarcie jakby o nadkole co widać na zdjęciu. Po obu stronach ten sam efekt. Co Wy o tym sądzicie?
Przy większej prędkości jak droga jest nie równa na trasie zwłaszcza, siądzie jak by było obładowany tył i otrze nadkola z tego co zauważyłem.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 00:03   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tuners 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 22 Sie 2010
Posty: 1277
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 04:43   

Jaki wymiar opon? Często przy nawet minimalnie za dużym jest obcieranie
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
krzychunh 




Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 112
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 09:00   

Felgi 17 opony nie patrzylem, ale tak zaczelo sie dziać na zimowkach

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2015 10:00 ]
Dodatkowo, zauważyłem że zaczęły mi się blokować zaciski w tylnym kole, czy jest sens brania się samemu za naprawę / przeczyszczenie? Czy może macie kogoś kto by się tego podjął ?
 
 
 
smolar121 




Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 42
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 13:57   

moze na zimie masz większy profil opony. A zaciski tył moze wymagają regeneracji . sam u siebie musze tym się zająć bo juz koło się zaczęło ciężej obracać
 
 
browar24 




Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 75

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 02, 2015 23:53   

krzychunh napisał/a:


[ Dodano: Czw Kwi 02, 2015 10:00 ]
Dodatkowo, zauważyłem że zaczęły mi się blokować zaciski w tylnym kole, czy jest sens brania się samemu za naprawę / przeczyszczenie? Czy może macie kogoś kto by się tego podjął ?


Ja bym tego nie oddawał nikomu, chyba, że masz pieniądze lub nie masz czasu bo to trochę pracochłonne. Sam mam jeden do regeneracji, reparturka u tommiego kosztuje chyba 20 zł (bez tłoczka, ale powinno wystarczyć przeczyszczenie go, a jak oddasz gdzieś to za robotę na pewno sporo skroją. Jeśli chodzi o sam brak działania to u mnie problem jest z ręcznym (nie zaciska), więc cały zacisk trzeba rozebrać, jeśli Tobie ręczny działa to może wystarczy wykręcić tłoczek (w tyle się wykręcają), przeczyścić i założyć nową gumkę ochronną, ale ja bym wolał już sobie zregenerować cały. Jeśli nie będzie cały zacisk do rozbierania to myślę, że na spokojnie przy piwku parę godzin, razem z czyszczeniem wszystkiego i odpowietrzeniem. Pozdro
 
 
krzychunh 




Dołączył: 13 Lis 2010
Posty: 112
Skąd: Kraków

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 19:50   

Chyba problemem będą klocki hamulcowe nie zbierają z calej tarczy po świętach albo wyrównanie tarcz i nowe klocki lub kupno nowych tarcz, a co wyjdzie w praniu będę informował
 
 
 
browar24 




Dołączył: 21 Paź 2014
Posty: 75

MG ZR

Wysłany: Pią Kwi 03, 2015 23:53   

krzychunh napisał/a:
Chyba problemem będą klocki hamulcowe nie zbierają z calej tarczy po świętach albo wyrównanie tarcz i nowe klocki lub kupno nowych tarcz, a co wyjdzie w praniu będę informował


Prawdopodobnie prowadnice zabrudzone, na sam początek proponuje zdjąć zacisk, wyjąć szczęki, ściągnąć gumki, wyczyscic prowadnice, posmarować miedzianym smarem. Tarcze jeśli mają odpowiednią grubość warto przetoczyc, cena ok 30zl/2szt.
 
 
spider666 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 323
Skąd: LBN

MG ZR

Wysłany: Czw Kwi 09, 2015 11:45   

sprawdź też kabelki które idą do czujników abs. bo jak masz poprzecierane nadkole, to też wewnętrzna strona opony mogła ruszyć te kable. zresztą w którymś biuletynie serwisowym było żeby naciągnąć te kabelki i inaczej poprowadzić bo to fabrycznie niezbyt przemyślane było i prowadziło do awarii.
Nadkola nie powinny być powycierane chyba że się oberwało - coś nie ta jak pisz wyże z obwodem/szerokością opony, lub coś z zawieszenie (czy cała sprężyna, czy nie ma luzu na belce).
_________________
-------------
וροVVЄя
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR] Piszczące zawieszenie plus trzeszczący amortyzator
NoPE Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sie 18, 2014 21:11
NoPE
Brak nowych postów [200 sdi]Cieknący amortyzator
plemaster Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Czw Lut 24, 2011 18:08
chojna89
Brak nowych postów [MG ZR 160] Amortyzator. Od czego pasuje?
addb1 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Maj 05, 2017 17:49
bennn
Brak nowych postów [r 25 2.0 idt 2001] nadkole 25 a 200 ?
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Czw Sty 17, 2013 19:01
leszczu
Brak nowych postów [R25] amortyzator tylny - wymiana, zamiennik
wacek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Wrz 25, 2013 09:54
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink