Znalazłem coś takiego na necie http://www.ultimatecarpag...-ZT-220S_3.html
Jedynie czego się dowiedziałem o nim to to, że takie MG ZT wyszło jedynie w Australii.
Zastanowiły mnie dwie rzeczy:
1) Co tutaj zastosowano zamiast naszego słynnego kolektora dolotowego z VISami
2) Co sprawiło że to ZT ma moc 220KM - choć pewnie odpowiedź jest ukryta pod tą osłoną z napisem "sprintex"
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 04, 2011 10:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
było już o tym doposażono go w kompresor (supercharger) i zupełnie inny kolektor ssący. Pędzony jest z kółka dodatkowego przy alternatorze chyba, można było kupić sam zestaw, jednak kosztował on baaaardzo dużo. Do tego pierwsze wersje (z tego co w UK czytałem) miały jakiś fakap i silnik klękały. Już ich kupić nie można, w UK jest pare aut z tym pod maską, widziałem ZS z 210KM i jednego z 274KM tylko nie wiem co on ma w sobie z seryjnego KV6, Bumelant pisał, że odprężają anglicy silniki niższymi tłokami, jednak co z tego jest prawdą, nie wiem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum