Pomógł: 86 razy Dołączył: 09 Maj 2013 Posty: 1730 Skąd: Ciechanów
Wysłany: Wto Sie 13, 2013 00:30
Jeśli od biegów, to zdejmujesz gałkę i ciągniesz za mieszek, wtedy ładnie wyskoczy z zatrzasków. Możesz też podwadzić plastik, ale to głupota Jeśli zaś od ręcznego, to musisz go podwadzić od dołu, a rękojeść z ręcznego się zsuwa.
Jeśli od biegów, to zdejmujesz gałkę i ciągniesz za mieszek, wtedy ładnie wyskoczy z zatrzasków. Możesz też podwadzić plastik, ale to głupota Jeśli zaś od ręcznego, to musisz go podwadzić od dołu, a rękojeść z ręcznego się zsuwa.
Dopnę się do tematu a tą gałkę zmiany biegów jak się sciąga ? aby wymienić ten mieszek ?
Jeśli od biegów, to zdejmujesz gałkę i ciągniesz za mieszek, wtedy ładnie wyskoczy z zatrzasków. Możesz też podwadzić plastik, ale to głupota Jeśli zaś od ręcznego, to musisz go podwadzić od dołu, a rękojeść z ręcznego się zsuwa.
Dopnę się do tematu a tą gałkę zmiany biegów jak się sciąga ? aby wymienić ten mieszek ?
...nie wiem jak jest w przypadku manuala ale w automacie zdejmuje się gałkę przez mocne szarpnięcie do góry (jest na zatrzask) następnie podważamy "plastikowe drewno" i zdejmujemy całość później już są tylko metalowe zapinki (4 szt) trzymające mieszek wraz z plastikowym wzmocnieniem które jest przyklejone do mieszka (przy zdejmowaniu metalowych zapinek należy uważać bo lubią się łamać bolce)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum