Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200] Zapytanie o Cabrio/Coupe jakie silniki
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200] Zapytanie o Cabrio/Coupe jakie silniki
Autor Wiadomość
Gzubi 



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 01:06   [R200] Zapytanie o Cabrio/Coupe jakie silniki
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1998

Chłopaki witam, ponownie ;-)
Już mi przeszło po mojej 214 ;-)
Chce sobie zakupić 216 w Cabrio ;-)
Moje Pytanie miałem K serie w 214 i nigdy więcej, w Cabrio niestety też jest Kseria tylko 1.6...
Mam się bać tego silnika czy tylko miałem pecha ?
Chciałbym znaleźć coś przed 1996 z silnikiem Hondy, ale nigdzie nie ma ;(
Czy to oznacza, że są lepsze ?
Jeszcze jest opcja Coupe bo to prawie Cabrio... ale jednak Cabrio robi robotę ;D
Ostatnio zmieniony przez Gzubi Sob Maj 02, 2015 10:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Maj 02, 2015 01:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
pelson91 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 31 Lip 2011
Posty: 2236
Skąd: Sochaczew

Rover 75

Wysłany: Sob Maj 02, 2015 07:55   

Gzubi, jest koło Białobrzegów na mazowszu cabrio z Dserią, ale sprzedający jest chory na głowę i bajki opowiada ;) na olx.pl wisi ogłoszenie - bordowa r216 z czarną maską.
_________________
Pozdrawiam,
pelson91
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 02, 2015 09:59   

pelson91 napisał/a:
bordowa r216 z czarną maską.
też jest z K-series
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Gzubi 



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 10:12   

Z tego co mi się wydaje to ostatnie Hondy wychodziły w 1996r.
Później montowali Kserie 1.6, jak spisuje się ten silnik ?
Można przywieźć jak pisałem z Holandii, ale cena średnio raz tyle co u nas po opłatach.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 02, 2015 10:23   

Gzubi napisał/a:
jak spisuje się ten silnik ?
Słabym punktem tych silników jest uszczelka pod głowicą. Poszukaj na forum, bo jest dość dużo tematów o tym.
https://www.roverki.eu/po...o-jest-hgf.html
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 10:36   

Gzubi napisał/a:
Chciałbym znaleźć coś przed 1996 z silnikiem Hondy, ale nigdzie nie ma
niestety te silniki hondy tez do najtrwalszych na swiecie nie należały :roll:
 
 
 
Gzubi 



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 10:50   

No panewki leciały. Jednak ja miałem Del Sola i CRX'a i dawały radę.
A po 2 silniki tanie z 2 ręki za 400 PLN można kupić jak padnie.
Roverem chyba nie tak prosto.
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 11:21   

Gzubi napisał/a:
Roverem chyba nie tak prosto.
nie no, też są silniki na allegro ;D
 
 
 
Gzubi 



Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 7
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 14:38   

Tn ma przejechane 200 tys i ma gaz. Trochę się boje, żeby nie skończyło się jak 214... :(
Głowica pęknięta w 2 miejscach.
 
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Maj 02, 2015 21:36   

Bez przesady, wymiana głowicy to taki dramat?
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 07:38   

Gzubi napisał/a:
A po 2 silniki tanie z 2 ręki za 400 PLN można kupić jak padnie.

hahah gdzie?? pokaż, to wezmę ze 3 na zapas ;) dobre D16 kosztuje 3x tyle co napisałeś, tylko jest jeden problem.... te silniki mają po około 20-25lat i żaden nie jest dobry.
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 11:53   

No niestety - tak jak pisze markzo..
D16 to czesto zajechane silniki.. a topowy D16z6 kosztuje ~2500 - 3000
przy okazji praktycznie każda honda dymi bo ćwoki od Civiców przyjeli sobie, że "honda musi dymić" a tak naprawdę to wynik padnietych uszczelniaczy które puszczają olej i zazwyczaj jest to nie robione bo ich nie stać.. tylko leja paliwo, dolewaja olej i kręcą pod 8tys... Choć moja młoda ma D13 który jest duzo mniej wysilony i nawet dymka nie puszcza - jak sie dba tak sie ma :P

Ogólnie to zależy czego oczekujesz. D16 według mnie bedzie jechało ciekawiej (jeśli chodzi o charakter silnika) ale będzie dużo bardziej problematyczny bo tam też może UPG paść, uszczelniacze do zrobienia będą - 90% D serii na to choruje.. tyle tylko, że w miare łatwy tuning - tanio i wszedzie czesci są ale wiele z tego nie wydusisz..


200 tys i gaz ...
1. 200 tys to w sumie nie tak wiele..
2. jaki gaz ? bo jeśli dobra sekwencja - dobrze wystrojona itd która ma dajmy te 5 lat to nie powinno się to odbić na silniku - o ile wszystko było serwisowane.. gorzej jak ktoś założył stary gaz lub najtańszą instalacje - to wtedy mogą być problemy.. a kiedyś widziałem fure z 2005 i gaz starej gen na dolocie - nie wiem skąd oni wytrzasneli tak zabytkową instalacje.
3. zalezy od kogo bierzesz i w jakims tanie ogolnym bedzie.. jak to bedzie gruz to zawsze beda problemy a jak ktoś normalny tym jeździł to nie wiem czy jest co panikować. U mojej młodej w mieście jest Rover cabrio którym jeździ facet pod 50 lat.. zawsze umyty, czysty, nigdy nie pałowany - kiedyś widzialem jak pod tesco zamykał drzwi - coś jak w Odwróconych jak ktoś oglądal w SEC'u. Delikatnie, bez jakiegoś pośpiechu itd.. a jak kupisz od jakiegoś młodego gniewnego który chciał civica ale był cabrio/coupe w okolicy i wziął go bo miał na tyle hajsu i pałuje od pn do pt pod szkoła a w week pod dyską to pewnie bedziesz mogł po drodze do domu zamówić tą UPG :P
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Maj 03, 2015 13:11   

tomii620si napisał/a:
"honda musi dymić" a tak naprawdę to wynik padnietych uszczelniaczy które puszczają
Nie tyle uszczelniaczy, co pierścieni zgarniających na tłoku, a dokładnie ich konstrukcja. Honda stosowała tzw. pierścienie dzielone, które dość szybko się zużywały. Takie same pierścienie też stosowane były w benzynowych silnikach VW o pojemności 2.0 i tam też jest problem z konsumpcją oleju przez silnik.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wojtek88 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 21 Cze 2004
Posty: 451
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Sob Maj 09, 2015 14:18   

Jak się dba tak się ma jak koledzy wcześniej napisali, zmieniłem silnik z dohc na niewysilone d16w3 (sohc non-vtec 115 KM) i nie wiem co to:

- problemy z uszczelka pod głowicą
- wspomniane uszczelniacze
- palenie oleju

Coupe służy mi na dojazdy do pracy, nie potrzebuję go nadmiernie obciążać, ale zanim zakręce wyżej olej jest odpowiednio rozgrzany. Teraz po mału zbliżam się do 260k km i polecam, żadnych problemów :)
_________________
Roverlution
 
 
 
tomii620si 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Gru 2010
Posty: 1161
Skąd: Polkowice

Rover 600

Wysłany: Sob Maj 09, 2015 14:59   

no nasze słabe D13b2 na dniach walnie 320tys... i ani dymka.. moge polecieć do "odciny" - tak 8tys bo w gaźniku jej nie mam i ani dyma nie puści.. ale znajomi maja D15 to jechać sie nie da bo kopci jak star z pełną paką ..
_________________
Rover 620Si -> Rover 620Ti [*] -> Volvo v40 t4 -> Rover 620Ti -> MG F TROPHY
 
 
 
slax 
Klubowicz





Pomógł: 85 razy
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 2054
Skąd: Kamienica Szlachecka

Rover Coupe

Wysłany: Sob Maj 09, 2015 15:33   

tomii620si napisał/a:
D16 według mnie będzie jechało ciekawiej (jeśli chodzi o charakter silnika)
Tutaj się nie zgodzę, miałem cupejkę z d-seria i teraz ma druga z serią K, mimo że motor 10hp słabszy to dla mnie jest bardziej żwawy, lepiej jedzie z dołu i szybciej wkręca się na obroty. I nie sądzę żeby różnica wynikała z konkretnego egzemplarza, bo miałem w cupejce dwie d serie, pierwsza obróciła panewkę, i obie jeździły jak dla mnie identycznie k serii tez miałem kilka.

Druga sprawa, ja szukał bym cabrio z k serią właśnie, silnik nowszy i przy odpowiedniej obsłudze i dbałości będzie się lepiej sprawował niż motor hondy IMHO.
_________________
R220 Coupe Turbo + MGF 1.8 + MG ZS180 + MG ZT190 :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: [r216] kupie zderzak coupe
filipo1992 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
13 Czw Mar 02, 2017 12:10
filipo1992
Brak nowych postów [R200 Cabrio/Coupe] Wnętrze cabrio --> coupe
Markzo Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
7 Wto Cze 23, 2009 11:08
Markzo
Brak nowych postów [216 coupe] silniki w 216 coupe
gugson Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
12 Nie Lip 26, 2009 11:25
Markzo
Brak nowych postów [R200 cabrio] Szyba przednia 200 Cabrio
Czy pasuje od zwykłego kanciaka?
Kysior Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
4 Czw Cze 18, 2009 10:51
Kysior
Brak nowych postów [416 GSi] Montaż spoiler'a, p&p z cabrio/coupe?
Wojtek88 Rover 200/400 lata 92-95 (kanciak)
oraz Rover 200 coupe/cabrio i Rover 400 tourer
5 Czw Kwi 05, 2012 19:52
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink