Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220] Immobilizer
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220] Immobilizer
Autor Wiadomość
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



  Wysłany: Sob Cze 13, 2015 19:23   [R 220] Immobilizer
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999

Witam!
Mam wielki problem wyjechałem za granicę moim Roverkiem niestety 2 dni temu pilot przestał działać jeden jak i drugi..no i wiadomo problem z odpaleniem..nie miałem kodu poczytałem chyba wszystko o tym trafiłem na stronę która niby ma te kody po przesłaniu VIN dostałem kod zrobiłem wszystko jak należy i samochód odpalił ucieszyłem się przejechałem trochę zamknąłem kluczykiem samochód poszedłem do sklepu wracam otwieram kluczykiem wsiadam a tu pipcze znów i koniec jazdy teraz próbuje co jakiś czas kodem ale już nie daje rady...nie wiem co zrobić musze jakoś dojeżdżać do pracy..hm moja jedyna opcja to usunięcie całkowicie immo? Czy wie ktoś może czy to normalna szybka naprawa czy ten program ma każdy zakład ? Hm dziś sobota wiec musze czekać do poniedziałku chciałem się poradzić.
Z góry dzięki :sad:
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Cze 13, 2015 19:23   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 13, 2015 20:12   

Dziwne...... bo kod powinien odblokować ale nie jednorazowo tylko trwale tzn. do czasu użycia pilota. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
Próbowałeś zresetować odłączając akumulator ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 20:23   

Pilota nie używam bo i tak nie działa. Nie resetowalem bo czytałem że po odłączeniu znów załącza się immo..
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Sob Cze 13, 2015 21:32   

A może skupmy się na tym dlaczego pilot nie działa, może wystarczy wymienić baterię choć nie podejrzewam abyś o tym zapomniał. Czasem psują się przyciski rozkręcałeś go ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 13, 2015 22:07   

Baterie wymieniłem w jednym i w drugim jakieś 2 może 3 miesiące temu ten drugi który leżał w domu zadziałał raz tylko po tym jak pierwszy padł a teraz nic..nie znam się na tym ale otwierałem oba nic nie widzę. . Kod ciągle nic nie daje..
 
 
robsson78 




Pomógł: 63 razy
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 1498

Rover 200

Wysłany: Nie Cze 14, 2015 19:03   

Po wymianie baterii zrobiłeś synchronizację pilotów ?
_________________
Niewiedza kosztuje.
Autor zastrzega sobie prawo do zmiany zdania bez podania przyczyny.
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 14, 2015 22:10   

aranol napisał/a:
dostałem kod zrobiłem wszystko jak należy i samochód odpalił ucieszyłem się przejechałem trochę zamknąłem kluczykiem samochód poszedłem do sklepu wracam otwieram kluczykiem wsiadam a tu pipcze znów i koniec jazdy teraz próbuje co jakiś czas kodem ale już nie daje rady
Kod nie jest jednorazowy, więc musi działać. Sprawdź, czy masz dobrze naładowany akumulator.
 
 
 
ruszti 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 22 Wrz 2012
Posty: 138



Wysłany: Nie Cze 14, 2015 23:18   

U mnie problem z immo powodował przepalony bezpiecznik od centralnego zamka(pod maską jest ), był o tyle niefortunnie przepalony że działał raz jak sprawny a raz jak przepalony ;p
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 18:49   

Tak synchronizowalem piloty..masakra byłem już u 3 mechaników i nic..żaden tego nie zrobi..jednemu tłumaczyłem ze na forum czytałem że trzeba program aby wyłączyć mówi ze niemożliwe : o hmh te zwykłe bezpieczniki pod maską sprawdzałem a te większe obok tez się wyjmuje bo coś nie mogę. .
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Pon Cze 15, 2015 21:59   

Synchronizację musisz wykonać przy odblokowanych (z kluczyka) drzwiach.

Niepotrzebnie wbijałeś ten kod ze stronki.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Pon Cze 15, 2015 23:04   

Tak wiem ze przy otwartych. Czemu niepotrzebnie?
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 16, 2015 11:50   

Być może ten kod zmienił ten główny (nagłówek kodu) i teraz nie ma szans na sparowanie ECU i pilota bez Testbooka. To tylko moje przypuszczenie a wynika z tego, że gdyby było inaczej ciągle mógłbyś rozbrajać immo własnie tym nabyty kodem.
Ile płaciłeś za kod? Rozumiem SMS'a. I podaj tą stronkę, może to jakieś jednorazowe kody wytrychy dla serwisów by rozbroić immo i wtedy bez problemów móc programować Testbookiem?
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Wto Cze 16, 2015 19:11   

http://www.mgrovercodes.com coś około 120 zł no nie wiem co mam robić masakra tu z tymi mechanikami ;/
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Wto Cze 16, 2015 23:01   

Mechanik Ci tego nie zrobi. Musisz podjechać na diagnostykę lub poprosić kogoś z forum, kto dysponuje skanerem z funkcją programowania pilotów.

Z podanej stronki EKA Codes rozumiem ale Ignition Key Codes?
Napisz do nich pytanie czy kod który użyłeś jest jednorazowy. Podejrzewam, że kupiłeś Ignition Key Code a z tego co się orientuję on jest tylko do "czystych nowych pilotów" nie wiem szczerze, bo nie rozumiem tej ich funkcji.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Sro Cze 17, 2015 00:35   

NoPE napisał/a:
Mechanik Ci tego nie zrobi. Musisz podjechać na diagnostykę lub poprosić kogoś z forum, kto dysponuje skanerem z funkcją programowania pilotów.


Problem jest w tym ze jestem w Belgii.

Nie no zamówiłem ten ' zwykly ' EKA. Ale napisałem do nich maila
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sro Cze 17, 2015 01:38   

Luz, nie wiedziałem gdzie obecnie mieszkasz.
A czy właśnie w Belgii nie jest łatwiej o tego typu usługi programowania pilotów?
I jeśli masz kod EKA to coś się głębiej napohało skoro nie możesz sparować pilota. Bez diagnostyki chyba nie przejdzie.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
aranol 



Dołączył: 13 Cze 2015
Posty: 15



Wysłany: Sob Cze 20, 2015 19:47   

Hmh mam pytanie jak to jest ze po odłączeniu akumulatora i po jakimś czasie ponownym podłączeniu w samochodzie wyłącza się immo? Czasem jak przekonam na zapłon popipcze chwile i przestaje samo czasem wcale nie pipcze obrazu odpalam? To przez ten kod ?
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Sob Cze 20, 2015 23:08   

Podejrzewam, że nikt tu na forum nie zna dokładnie działania immo. Nikt pewnie tego nie rozbierał i nie zagłębiał się w elektronikę, bo inaczej można by było podmienić jakiś wadliwy element z ECU Alarm i zaprogramować go ponownie z czym też jest niemały kłopot.

Mnie się wydaje, że właśnie ECU Alarm coś krzaczy (spuchnięty kondensator?), bo jak widać czasem wychwyci kod z pilota czasem nie. Mało prawdopodobne, by jednocześnie 2 piloty padły.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Cze 20, 2015 23:48   

Lucas Alarm w środku chipset Motorola dużo roboty żeby się do niego dostać :wink:

Poszukajcie kogos z Autocomem i odczyta tobie EKA lub z paruje od nowa piloty :) A btw w 220 da sie ominac immo latwo w ecu wystarczy kosci podmienic.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
NoPE 




Pomógł: 51 razy
Dołączył: 12 Lis 2012
Posty: 1422

MG ZR

Wysłany: Nie Cze 21, 2015 01:00   

To już coś wiemy. Chipset jak padnie to całkowicie. Po drodze są kondensatory, cewki, rezonatory i one najczęściej tracą swoje właściwości zakłamując dane układu i stąd problemy.
_________________
Jak Kolonko, mówię jak jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 1.4 2000r] Immobilizer
generaldawid Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Sro Paź 20, 2010 19:14
sTERYD
Brak nowych postów [R214] Immobilizer
wojzel Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 22 Nie Sty 22, 2012 13:27
poziomkaZ
Brak nowych postów [R200 All] Immobilizer
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Sie 20, 2009 10:47
PTE
Brak nowych postów [214 Si, 16V, 97] immobilizer ==> NOWA WSKAZOWKA <====
kwadrat Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Nie Maj 09, 2010 18:03
kwadrat
Brak nowych postów [R220 SD] immobilizer problem
Nie odpala
xmen38 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sob Lut 28, 2009 09:03
xmen38



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink