Wysłany: Wto Sie 18, 2015 19:09 [FREELANDER] tłumik drgań wiskozy
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 1999
Witam, jadąc dzisiaj pod dość stromą górkę (droga polna) spadł mi pierścień tłumika drgań wiskozy. Udało mi się włożyć go na miejsce i zablokować na tyle, że dojechałem do domu.
Teraz pytanie. Czy taki pierścień da się przymocować czy trzeba wymieniać? Doczytałem też, że można go zwyczajnie przeciąć i usunąć.
Jakie macie propozycje?
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 18, 2015 19:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
po coś go LR zamontował ale np 2,5v6 podobno go nie maja i też jeżdżą, kolega zgubił w lesie i jeździł dość długo bez uszczerbku więc na dwoje babka wróżyła. Ja na przykład, miałem przez jakiś czas visko odwrotnie założone i też jeździł a tłumik drgań był z drugiej strony.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
A myślałem że takie patenty w autach to tylko u Kaszuba
chodzi ci o odwrotne założenie visco? ja go kupiłem z odwrotnie założonym a że mechanik co zmieniał podpory nic nie wiedział o Freelu a ja też mało co to latałem tak ok 10kkm aż się podpora nie wysypała ponownie i w tedy już wiedziałem i zamieniłem jak trzeba.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Jedyne słuszne to zakupić drugi tłumik.
Nowy/ Używany zależnie od portfela.
Następie zmienić podpory .
Wskazane jest też wyważenie wału po takiej operacji.
Brak tej czynności może się zemścić w postaci szybkiego zużycia łożysk w podporach
Wskazane jest też wyważenie wału po takiej operacji.
Wyważasz wał razem z Visko? no nie żartuj po co? przecież wyważa się same wały przedni i tylni, visko i tak się kreci miedzy wałami więc po kiego diabła wyważać z nim. jak dałem do regeneracji visko to dostałem z powrotem założyłem tłumik i założyłem na wał bez żadnego wyważania i ponad 100 tys km zrobiłem, mało tego jeździ wspaniale dalej i nic nie wskazuje żeby miało się coś zmienić podpory sie wysypały ale nie z powodu visko czy nie wyważenia bo jak założyłem nówki sztuki to ponad 80 tys latają
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
no z poprzedniej wypowiedzi ta oczywistość nie wynika. Choć mój tłumik nie był wyważany razem z visko i działa doskonale. Samo visko rafał wyważał (sprawdzał) na regeneracji.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum