Wysłany: Sob Sie 29, 2015 09:56 [Rover 200 SDi ]Nie pali problem
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
[Witam, na początku chciałbym się z wszystkimi przywitać ponieważ jestem nowy na forum.
Posiadam Rovera 200 2.0 SDi 105 Km, 1999 Rok produkcji. ]
Problem:
Ostatnio zrobiłem trasę ok 130 km, wszystko pięknie autko przyspieszało jak należy nic się z nim nie działo, wróciłem do domu postawiłem samochód do garażu, po czasie wsiadam przekręcam kluczyk Pyk wszystko pięknie Pali wrzucam wsteczny i nagle auto zgasło, próbuje zapalić nic, podczas przekręcenia kluczyka obrotomierz idzie na ok 1300 obrotów a podczas kręcenia silnikiem wskazówka prędkościomierza podnosi się do góry. Grzanie świec i Check Engine nie świecą, na świecach żarowych nie ma prądu. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki żaden nie jest spalony. Wymieniłem dwa przekaźniki które znajdują się powyżej komputera, oraz elektrozawór pompy wtryskowej z myślą że się zaciął, lecz po wymianie tych części dalej jest to samo, silnik nie pali.
Czytałem coś o jakimś przekaźniku świec żarowych, tylko nie wiem jak to wygląda na forach są jakieś zdjęcia tych przekaźników lecz to są stare posty i zdjęcia powygasały.
Dodam jeszcze że auto ma odcięty immobiliser
Proszę o pomoc.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sie 29, 2015 09:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
sprawdź klemy na akumulatorze szczególnie przewód minus oraz masę także ten co idzie do komputera czy nie są luźne zaśniedziałe
następnie pod pompą paliwa są dwie kostki elektryczne sprawdź ich stan przeczyść styki
ja miałem ten sam problem i to pomogło
pozdrawiam
Klema na akumulatorze W porządku, Przewody od kompa Sprawdzone.
Kolego tylko powiedz mi jak się dostałeś do tych kabli pod pompą bo strasznie mało miejsca tam jest żeby cokolwiek zrobić, nic nie widać.
Dodam jeszcze, że coś tyka pod maską, i gdy przestanie tykać obroty silnika spadają, aaa i jeszcze włącza się wentylator chłodnicy.
Problem z tymi kostkami elektrycznymi sam wyczaiłem
Kolega kręcił rozrusznikiem a ja nimi ruszałem i auto odpaliło - a przeczyszczenie i podociskanie styków zleciłem elektrykowi samochodowemu koszt to 80 zł
Gdy poprawiłem ten przewód od klemy minus który idzie do komputera po prawej stronie obrotomierz i szybkościomierz się uspokoił
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum