Wysłany: Nie Sie 30, 2015 12:33 [Rover 214] Czy warto brać pod uwagę
Witam! Moją uwagę zwróciło to ogłoszenie. Nie zaliczam się do znawców samochodów, a w przypadku roverów jestem już kompletnie zielony. Czy jesteście w stanie coś wyczytać z tego ogłoszenia? Bo zastanawiam się czy warto bliżej przyjrzeć się temu autku. Szczerze mówiąc w ogóle nie brałem pod uwagę tej marki, ale gdy zobaczyłem wnętrze, szczęka mi opadła
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Nie Sie 30, 2015 12:53
cena z pupy jak dla mnie, zadbanego diesla widziałem u mnie za 4500 z 2000r w budzie 25, tekst o komforcie dzięki siedzeniom to można sobie w wsadzić, przy tych pokrowcach nie ma mowy o komforcie. Jeśli masz blisko to możesz oczywiście obejrzec ale ja bym go raczej skreslił, 18 latek z gazem to loteria jest niestety.
Dzięki za sprowadzenie na ziemię No właśnie gaz to konieczność, bo zależy mi na ekonomicznej jeździe z uwagi na to, że auto będę dość mocno eksploatował. Może po prostu roverek nie jest dla mnie, a przynajmniej nie ten konkretny
Nie wiem czemu go od razu skreślacie. Obejrzyj go i się przejedź tym bardziej jak nie masz daleko.
Cenę można zawsze zbić o kilka stówek.
bociannielot napisał/a:
18 latek z gazem to loteria jest niestety.
Owszem ale kto nie gra....
Ja kupiłem Peżota 106 19 lat i nie żałuję ani złotówki. Stan bdb wręcz idealny jak na wiek i 111tyś przebiegu - daję rękę sobie uciąć, że tyle ma. Więc nie warto rezygnować.
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Wrz 02, 2015 09:35