Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003
Witam. Przeglądając już od dawna serwisy aukcyjne napatoczyłem sie na Roverka 25/MG ZR oraz Streetwise (2002-2005r)
Przyciągnęła mnie do niego fajna cena z fajnym wyposażeniem. No i nieźle też się prezentuje. I 25 i ZR i Streetwise.
Poluje na silnik Diesla.
Mam sporo pytań bo dla mnie Rover to jedna wielka tajemnica.
Więc:
Skąd ta niska cena? z czego ona wynika? Z małego zainteresowania, z drogiej eksploatacji, części, awaryjności?
W sumie to zadałem wszystkie pytania w jednym. Jak wygląda własnie ta eksploatacja, części i awaryjność?
Jakie są koszta, co najczęściej pada, na co zwracać uwagę?
Przy oględzinach co w pierwszej kolejności sprawdzać?
Czego unikać?
Jak sprawuje się ten dieselek? Wiem ze jest bez dwumasa i pompo-wtrysków.
Jakie różnice są między 25 a ZR a Streetem? Tylko budą?
25/ZR po lifcie czy przed? czego się spodziewać od obu wersji?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 14, 2015 09:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ze strachu przed marką głownie a potem z niewiedzy.
DJVahn napisał/a:
Jak wygląda własnie ta eksploatacja, części i awaryjność?
Jak w każdym innym dieslu choć awaryjność moim zdaniem niższa jak u konkurencji
DJVahn napisał/a:
Jakie różnice są między 25 a ZR a Streetem? Tylko budą?
Tylko nadwoziem i Zawieszeniem ZR ma niższe twardsze jak 25 a Street ma wyższe i też bardziej "terenowe"
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum