Zobacz temat - [R75] Kody blędów
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Kody blędów

qiver77 - Pon Lis 28, 2016 20:12
Temat postu: [R75] Kody blędów
Witam, co oznaczają te kody błędów P 0268 i P 0271. Toaf wyłapał te kody w silniku. Dodam jeszcze że po nocy jak jest zimny ciężko pali tak jak by chciał załapać ale nie może, dopiero za drugim razem zapala od strzała. Cewki, przewody wysokiego napięcia wymienione na nowe oraz świece ok pięciu miesięcy temu.
marcin.misek - Pon Lis 28, 2016 20:55

P0271 - Cylinder 4 injector circuit high : https://www.obd-codes.com/p0271
P0268 - Cylinder 3 injector circuit high : https://www.obd-codes.com/p0268

AdaskoC - Pon Lis 28, 2016 21:09

Wtryskiwacze do czyszczenia lub wymiany. Do czyszczenia są specjalne preparaty, ale musisz wyjąć wtryskiwacze do tego.

Ewentualnie możesz wlać STP do czyszczenia wtryskiwaczy, ale w przypadku benzyny to rzadko się sprawdza.

sknerko - Sro Lis 30, 2016 12:36

AdaskoC napisał/a:
Ewentualnie możesz wlać STP do czyszczenia wtryskiwaczy, ale w przypadku benzyny to rzadko się sprawdza.
co ty gadasz? sprawdza się jak najbardziej, testowane na moich wszystkich 5 autach, ba nawet 6, tyle że szósta to mazda 6. Wlałem do Freela jak kiepsko odpalał i kaszlał strasznie i po 6km przejechanych z STP w baku, wszystko ustąpiło, to był pierwszy raz a teraz praktycznie co drugi bak mam w aucie z STP.
AdaskoC - Sro Lis 30, 2016 18:24

sknerko napisał/a:
co ty gadasz? sprawdza się jak najbardziej, testowane na moich wszystkich 5 autach, ba nawet 6, tyle że szósta to mazda 6. Wlałem do Freela jak kiepsko odpalał i kaszlał strasznie i po 6km przejechanych z STP w baku, wszystko ustąpiło, to był pierwszy raz a teraz praktycznie co drugi bak mam w aucie z STP.


Aplikowałem STP do wielu więcej niż 6 aut ;) dlatego też napisałem:

AdaskoC napisał/a:
w przypadku benzyny to rzadko się sprawdza.


Rzadko to nie znaczy nigdy.

Dlatego należy zacząć od STP. Później jeśli nie pomoże, skończyć na wymianie wtryskiwaczy na takie o małym przebiegu lub czyszczeniu dotychczasowych :)

Praktycznie w każdym Dieslu STP + płukanka silnika i wymiana filtrów z olejami "Stawiało auto na nogi"

W przypadku benzyny różnie to bywało jeśli chodzi o wtryskiwacze. Przed aplikacją STP zalecana jest wymiana filtra paliwa, a nie każdy właściciel 75 chciał tą czynność opłacić(skąpstwo i bezmyślność) :)

W autach z LPG w których było oszczędzane na benzynie, ten problem jest nasilony i nie zawsze taki dodatek do paliwa jest w stanie sobie z tym poradzić.

sknerko - Czw Gru 01, 2016 08:52

miałem zawalony bak i pompę w freelanderze czymś czarnym o konsystencji miodu, wymieniłem filtr, wyczyściłem pompę i dało to tyle co umarłemu kadzidło, zalałem butelkę STP na pół baku paliwa i wyjeździłem to i znowu wyciągałem pompę z baku mazidła nie było ani w baku ani w pompie, założyłem nową pompę choć nie musiałem bo stara działała ale jak już kupiłem.... i po roku jeszcze raz zmieniałem filtr bo myślałem że się zawalił i dlatego szarpie znowu ale winne były świece. Filtr po wyjęciu był czysty. dlaczego mam nie uważac że STP nie działą? Oczywistym jest że zapieczone wtryski z auta z LPG będzie tym raczej słabo naprawić ale jak masz syf w baku to STP rozpuszcza idealnie choć trzeba dawkę zapodać konkretną. Mój Freel zrobił o mnie ponad 180kkm na LPG a miał już 160 jak go brałem na samej PB. Mazda tez cudowała i jedna butelka STP rozwiązała problem. R75 zaczął przebierać na nowych świecach, wlaliśmy STP i chodził pół godziny na ozonowaniu na wolnych obrotach - od tamtego czasu jakoś nigdy więcej tego nie robi jeździ only PB