Zobacz temat - chip tunning - co robić aby dodać mocy???
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - chip tunning - co robić aby dodać mocy???

casius236 - Nie Cze 17, 2007 18:48
Temat postu: chip tunning - co robić aby dodać mocy???
Witam zakupiłem Rovera 75 1.8 i jak dla mnie to jest troszke mulasty co robić???
Myślałem o chipie, czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie??? Z góry dziękuje za odpowiedz.

srbenda - Nie Cze 17, 2007 19:29

Zrezygnuj ;) W N/A nic nie da (jak dobrze pójdzie 5KM) a to ze MEMS jest nieprogramowalny to już inna para kaloszy...
Tempest - Nie Cze 17, 2007 20:24

jeżeli jest mułowaty to musisz go trochę rozruszać
w wielu przypadkach jest tak, że jak kupujesz używany samochód, który teoretycznie powinien mieć "jakiegoś" kopa, okazuje się, że poprzedni właściciel nie wykorzystywał jego możliwości, przez co samochód się "zamula" (mój brat miał podobną sytuację jakiś czas temu z Renault Megane 1.6 100KM, który był zamulony - trochę go pogazował i zaczął jakoś chodzić)
pojeździj przez jakiś czas troszkę ostrzej i wtedy powinieneś zobaczyć różnicę

piter34 - Nie Cze 17, 2007 21:57

Chip Tobie nic nie da... niestety...
Kozik - Pon Cze 18, 2007 07:27

srbenda napisał/a:
Zrezygnuj W N/A nic nie da (jak dobrze pójdzie 5KM)


Nie wiem jak jest w roverkach, chip może nie daje dużo "koni" ale dobrze zrobiony chip po prostu poprawia wykres momentu obrotowego czyli może przyspieszenia nie będzie miał lepszego ale może być elastyczniejszy.

Chipy opłaca się robić w TD tam czuć rzeczywiście różnicę

casius236 - Pon Cze 18, 2007 18:07

Dziękuje Panowie!!! A filtr stożkowy????
giewu - Pon Cze 18, 2007 18:49

casius236 napisał/a:
Dziękuje Panowie!!! A filtr stożkowy????

tutaj już była dyskusja na taki temat ;)

freestyler - Pią Lip 27, 2007 09:55
Temat postu: Re: chip tunning - co robić aby dodać mocy???
casius236 napisał/a:
Witam zakupiłem Rovera 75 1.8 i jak dla mnie to jest troszke mulasty co robić???
Myślałem o chipie, czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie??? Z góry dziękuje za odpowiedz.


w dieslu tak
w serii n/a nie ma sensu

co innego jak masz wałki sportowe to wtedy w n/a chip to koniecznosc :mrgreen: