Zobacz temat - [R25 IE, 1.4l, 2000r.]Modyfikacje uszczelki pod głowicą.
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R25 IE, 1.4l, 2000r.]Modyfikacje uszczelki pod głowicą.

Ronnix - Pon Wrz 24, 2007 17:56
Temat postu: [R25 IE, 1.4l, 2000r.]Modyfikacje uszczelki pod głowicą.
Witam, mam mały problem z uszczelką pod głowicą. Jestem aktualnie w trakcie jej wymiany i mechanik który się tym zajmuje stwierdził, iż moja nowo zakupiona uszczelka nie pasuje do tej starej. Jedyną różnicą jest brak tej różowej gumki z lewej strony uszczelki przy środkowej dziurce. Mechanik powiedział iz brak tego kawałka gumki może spoowdoac wyciek. Ale sprawdzając wszedzie w internetowych sklepach uszczelki do tego roverka nie mają kawałka tej gumki więc wynikało by że tak powinno być. I stąd moje pytanie czy były jakiekolwiek modyfikację tej uszczelki i czy możliwe jest ze są produkowane inne uszczelki do ang wersji (mieszkam w Irl). Dla ułatwienia zamieszczam fotki ze starą i nową uszczelką. Może poprzedni własciciel wymieniał uszczelkę i wsadził nie taką jaką trzeba. czy jak zamontuje tą bez gumki to cos grozi sinikowi? Pliss pomóżcie mi. może pomogą wam coś nr seryjny uszczelki starej LVB 100760. model roverka to 25 Ie , 1.4l, 16v, 103km, nr silnika 14K4FL52993929.
stara
[ http://budaawf.dl.interia.pl/P1030545.JPG ]

[ http://budaawf.w.interia.pl/P1030546.JPG ]

nowa
[ http://budaawf.w.interia.pl/428.jpg ]

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
Ronnix

giewu - Pon Wrz 24, 2007 19:57

śmiało możesz kupować i wykorzystać uszczelkę bez tego kawałka uszczelnienia
... na podstawie bazy danych katalogu TecDoc śmiało i odważnie stwierdzam, że np uszczelka Elring o numerze EL167410 również nie posiada w/w, a na pewno nadaje się do zamontowania do Twojego samochodu ;)
natomiast na powód ewentualnych zmian technologicznych (lub tego co było wcześniej zamontowane) odpowiedzi Ci nie udzielę gdyż jej nie znam :razz:

Mariusz418 - Pon Wrz 24, 2007 20:34

WITAM

JUTRO ZROBIę ZDJECIA USZCZELKI PANCERNEJ ///ORGINALNEJ /// :mrgreen:

POZDRAWIAM
MARIUSZ 418 WAWA

toggit - Pon Wrz 24, 2007 20:40

uszczelka z ta gumka miala taka wade ze te gumke bardzo czesto "wydmuchiwalo" i dlatego nowe jej nie maja.
jej zadanie bylo dodatkowe uszczelnienie, ale to nie bardzo dzialalo a nowe uszczelki (te bez tego ciulstwa) sa po prosatu wielowarstwowe i pomiedzy poszczegolnymi warstwami jest tez specjalny srodek uszczelniajacy- sa lepsze bo dluzej wytrzymuja i sa odporniejsze na wysokie temp. a zreszta poszukaj troche na forum cos mi sie o uszy obilo ze uszczelki od land rovera pasuja i sa najlepsze z tych wszystkich.

PTE - Wto Wrz 25, 2007 14:33

toggit napisał/a:
cos mi sie o uszy obilo ze uszczelki od land rovera pasuja i sa najlepsze z tych wszystkich.


Ford wprowadził w silniku K do LR nową uszczelkę i magistralę olejową. Aby modyfikacja dała dobry rezultat (czyli skuteczną ochronę przed HGF) powinno sie więc wymienić także magistralę, do czego zdaje się trzeba wybebeszyć cały silnik. Takie wnioski płyną przynajmniej z lektury http://forums.mg-rover.org. Tamtejszy guru - mechanik Dr Dave, który niejedną uszczelkę pod głowicą w silniku K wymieniał proponuje wstawić uszczelkę Payen-a z Federal-Mogul.

toggit - Wto Wrz 25, 2007 17:35

juz znalazlem,
od land rover'a numer czesci:LVB500190

limen - Pon Sie 11, 2008 22:57

Mnie też się sprzydało.