Zobacz temat - [R45 2.0 iDT '00] Ogranicznik prędkości
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45 2.0 iDT '00] Ogranicznik prędkości

kosman - Sro Paź 03, 2007 15:03
Temat postu: [R45 2.0 iDT '00] Ogranicznik prędkości
Kupiłem mojego roverka jakies 2 miesiace temu i okazuje sie, ze wiecej jak 150km/h nie pojade...czy wie ktoś czy rzeczywiscie mam zalozony ogranicznik czy moze cos jest nie tak...A jesli jest ogranicznik to jak go zdjac...?
Brt - Sro Paź 03, 2007 15:05

odepnij albo podmien na inny sprawny przepływomierz i sprawdź ile pojedzie. A na luzie jak wcisniesz gaz do podłogi to jakie obroty osiągnie silnik??
kosman - Sro Paź 03, 2007 15:11

Na razie jestem w pracy, ale nie omieszkam sprawdzić potem tych obrotów...i prosić o dalszą pomoc, bo mechanikiem to ja nie jestem i nie mam zielonego pojęcia gdzie ten przepływomierz sie znajduje...?
piter34 - Sro Paź 03, 2007 15:25

kosman napisał/a:
i nie mam zielonego pojęcia gdzie ten przepływomierz sie znajduje...?

Znajduje się po prawej stronie silnika na takiej plastikowej rurze, która łączy kolektor ssący z filtrem powietrza. Jest tam 5-pinowa (a może cztero-) wtyczka.

Brt - Sro Paź 03, 2007 15:45

W R45 jest pięciopinowa wtyczka zaraz za filtrem powietrza. Pózniej jest jeszcze turbo i IC i dopiero kolektor ssacy ;)
Popatrz na zdjęcie z TEGO artykułu i przepływomierz jest oznaczony skrótem MAF (Mass Air Flow) ;)

kosman - Czw Paź 04, 2007 07:33

Sprawdziłem wczoraj te obroty i na luzie jak wcisnę 'do dechy' mam niecale 4tys. obrotow...
Czy tak powinno byc...?

Brt - Czw Paź 04, 2007 09:20

nie. ma się kręcić do oloło 5000 obr. Wymień lub podmień przepływke na poczatek ;)
kosman - Czw Paź 11, 2007 12:40

ok przeplywomierz znalazlem ale kto mi powie co mam odpiac..?Czy ta wtyczke, ktora do niego jest wpieta czy tez cala przeplywke wyjac z tej rury...?
piter34 - Czw Paź 11, 2007 13:13

Wtyczkę.
kosman - Nie Lis 11, 2007 00:48