Zobacz temat - [R414 1,4 16 V 1997] Pioneer DEH2000mp
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - [R414 1,4 16 V 1997] Pioneer DEH2000mp

sebboll1 - Pią Mar 14, 2008 20:19
Temat postu: [R414 1,4 16 V 1997] Pioneer DEH2000mp
Witam! Do mojego R zakupiłem nowe radyjko i zauważyłem że po dłuższym graniu temperatura radiatora (tak to się chyba nazywa) jest tak duża że nie można go dotknąć. Podobno ma się nagrzewać ( nie znam się :oops: ) ale czy aż do takiej temperatury? Mam obawy czy czy wszystko jest ok. zwłaszcza że do komory ledwo go upycham przez co kostka i kabelki bezpośrednio go dotykają i "pachną" spalenizną. Pozdrawiam
TomC - Pią Mar 14, 2008 22:44

Jak upychasz to znaczy masz coś źle zrobione.
Rozkręć schowek i osłonę pod kierownicą przez co otrzymasz więcej miejsca i ułóż poprawnie kable i kostki wyciągając je na zewnątrz poza wnękę radia. Dojście jest słabe ale wystarczające. Po tym zabiegu wsuń radio na miejsce. Jak wykonasz to poprawnie to powinna polepszyć się cyrkulacja powietrza bo po to są otwory po bokach i z tyłu wnęki.

sebboll1 - Sob Mar 15, 2008 14:29

Dzięki za podpowiedż, uczynię jak w podanych wskazówkach.
TomC - Pon Mar 17, 2008 22:45

Daj znać jak Ci poszło.
pluto - Wto Mar 18, 2008 12:15

i jeszcze jedno. Sprawdź połączenie głośników... Tzn, czy przypadkiem nie masz jakiejś "modyfikacji" typu "dwa głośniki podpięte równolegle". Bo w takim przypadku opór cewek będzie znacznie mniejszy od 4 Ohmm i wzmacniacz gra na "zwarciu"-chyba logiczne. Pomijam zastosowanie filtra.
michone - Wto Mar 18, 2008 13:08

radia z radiatorem z tylu a nie pobokach w wiekszosci przypadków sie grzeją... Kiedys mialem pare takich radyjek i mozna bylo smażyc jajka na radiatorze :)
sebboll1 - Sob Mar 22, 2008 11:16