Zobacz temat - Podziękowania czyli szczeście w nieszczęściu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - Podziękowania czyli szczeście w nieszczęściu

llygas - Nie Cze 01, 2008 23:13
Temat postu: Podziękowania czyli szczeście w nieszczęściu
Jak juz część z was wie, mój R nie powrócił z Dzierżoniowa.
Po wyjechaniu z Wrocławia na 5 kilometrze trasy S8 mój R musiał się zatrzymać.
Wstępna diagnoza to:

1) pęknięta chłodnica
2) uszczelka pod głowica :(

A teraz podziękowania ( w kolejności pojawienia sie przy moim R):

1) Kruchy, Invit, koleżanka Invit (imienia nie pamiętam), Jacek, Senn, AndrewS, Juzzy, - dziękuje za wsparcie, zdiagnozowanie uszkodzenia, wspólne czekanie na lawetę i podtrzymywanie mnie na duchu.

2) Emes - dzięki za pomoc w załatwieniu lawety i transport do Wrocławia.

3) MaReK i Violla - dzięki za wspólną drogę do domu.

4) Walkie i Orson - dzięki za pomoc w załatwieniu warsztatu (Gawin)

Wszystkich Was bardzo przepraszam za opóźnienia i problem. Serdecznie Wam dziękuje za pomoc.

NEOSSS - Nie Cze 01, 2008 23:34

llygas, szkod Roverka ale zobaczysz że szybko wyjedzie cały i zdrów...
Co do rozmowy z Kruchym i IInvit(Kasia) na temat Twojej chłodnicy to w benzynie 2.0 manual jest na moje oko taka sama i wrazie co służę pomocą...

maciej - Nie Cze 01, 2008 23:41

llygas, szybkiego powrótu Roverka do zdrowia!
Paul - Nie Cze 01, 2008 23:48

llygas, słabo z Twoją rakietą, ale Gawin go uzdrowi :D
3maj się i nie załamuj :D

llygas - Nie Cze 01, 2008 23:56

Cytat:
na temat Twojej chłodnicy to w benzynie 2.0 manual jest na moje oko taka sama i wrazie co służę pomocą...


Dzięki ale z tego co właśnie zobaczyłem niestety miałem racje (niestety)i są to inne chłodnice.
Porównaj zdjęcia:

Senn - Pon Cze 02, 2008 00:38

llygas jak dla mnie to bylo atrakcją koczowanie pod tym wiaduktem :) A z roverkiem bedzie gitolo. Pozdrowionka dla Was
AndrewS - Pon Cze 02, 2008 21:16

po raz kolejny mamy przyklad braku wczesnej sygnalizacji awarii

wystarczyloby na etapie produkcji zamontowac urzadzenie, ktore w przypadku wzrostu temp. ponad norme wlacza sygnalizacje swietlna, w postaci np. migajacej superjasnej diody led, plus brzeczyk,
to samo powinno byc w przypadku ubytku plynu w zbiorniku ukladu chlodzenia, lub spadku cisnienia oleju
w ten sposob mozna bylo uniknac awarii uszczelki, a w skrajanych przpadkach nawet zatarcia silnika
czy to jest takie trudne i drogie ??

tylko wtedy nie schodzilyby uszczelki pod glowica :evil:

tym czasem w R mam tylko wskaznik, dla mnie to jest po prostu porazka, jak kierowca ma w np. w pelnym sloncu obserwowac ten wskaznik ?? przeciez nikt sie na niego nie bedzie patrzyl caly czas :evil:

Brt - Pon Cze 02, 2008 22:30

a może wystarczy pociągnąć sygnał z wentylatora ?? :roll:
AndrewS - Pon Cze 02, 2008 22:50

no w przypadku R kiedy wentylator wlacza sie naprawde rzadko ma to sens,
jest tylko problem z klima, bo tam wentylatory wlaczaja sie czesciej

jestem jednak za tym by byl to uklad calkiem niezalezny, bo pady wentylatorow bezpiecznikow tez sie zdarzaja

Brt - Wto Cze 03, 2008 14:19

fakt. hmm trzeba by to przemyśleć ;)
llygas - Wto Cze 03, 2008 15:07

AndrewS napisał/a:
wystarczyloby na etapie produkcji zamontowac urzadzenie, ktore w przypadku wzrostu temp. ponad norme wlacza sygnalizacje swietlna, w postaci np. migajacej superjasnej diody led, plus brzeczyk


W starych Volvo FH taka sygnalizacja była.
Jak poskładam w końcu mojego R to pomyśle nad taką sygnalizacją.