Zobacz temat - [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu

jasko12 - Wto Cze 17, 2008 15:39
Temat postu: [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarmu
witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala
Brt - Wto Cze 17, 2008 15:46

chyba tak lekko to nie przejdzie. Podejrzewam, że bez programowania się nie obejdzie, no chyab ze dorwałbyś komplet centralka + piloty + komp silnika (chyba) Ale niech jakis spec sie wypowie. Ja bym podmienił centralkę i podjechał gdzieś na programowanie. tak chyba najtaniej wyjdzie. A czemu sięspaliła ?? jakieś zwarcie ?? czasem nie masz uszkodzonej wiązki tylnej klapy ??
jasko12 - Wto Cze 17, 2008 16:21

dzieki zaraz to zobacze masz racje z ta wiazka bo ostatnio migla mi katrolka tylniej klapy a puzniej zaczela sie ta komedia
areek - Wto Cze 17, 2008 16:32
Temat postu: Re: [R200 1.6 auto "97] wypalona centralka immo i alarm
jasko12 napisał/a:
witam moj problem -wypalona centralka immobilaizera czy mozna ja bez obaw wymienic na nowa i bedzie dzialac (lucas) czy tez lepiej obejsc immobilaizer i czy ktos wie jak to zrobic bo autka nie idzie odpalic central tez nie dziala



hi
centralke alarmu idzie obejsc dosyc latwo, potrzebujesz tylko przetwornicy napiecia.
kabelek idacy z centralki alarmu do ecu w zaleznpsci od stanu jej pracy wysyla rozne napiecie.
i tutaj nie bardzo pamietam bo alarm rozbrojony - gotowy do odpalenia okolo dziesiatej czesci volta , alarma zablokowany 12v, alarm wyjacy 6v.
czyli jak widzisz dla sprytnego elektronika pikus

AndrewS - Pią Cze 20, 2008 00:28

hmm mi sie wydaje ze to nie takie proste, centralka alarmu wysyla sygnal do kompa ktory sie blokuje i tak dziala immo, zeby sprawdzic co leci po tym kablu najlepiej by bylo podpiac sie oscyloskopem
bo nie wierze ze to odpowiednie progi napiec, to byloby zbyt proste, w sumie nigdy tego nie sprawdzalem, gdyby sie okazalo to prawda, to by znacznie ulatwilo przeszczepy silnikow serii K wraz z oryginalnymi kompami do np. poldkow i 125p,
a wtedy na jakis zlot z pewnoscia zajechalby poldek lub 125p VVC :lol:
a Senn nie wydarowalby sobie silnika VVC ktory mial juz w garazu

PTE - Pią Cze 20, 2008 07:55

AndrewS napisał/a:
a Senn nie wydarowalby sobie silnika VVC ktory mial juz w garazu


Skoro miał już silnik w garażu, to nie mógł po zamontowaniu podłączyć sie pod komputer?

Senn - Pią Cze 20, 2008 12:14

Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?
PTE - Pią Cze 20, 2008 13:25

Senn napisał/a:
Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?


Ha, a jak byś rozwiązał problem zbyt słabej w stosunku do mocy silnika skrzyni i mostu?

areek - Pią Cze 20, 2008 15:22

Senn napisał/a:
Wtedy moja wiedza byla mniejsza. Teraz na pewno nie sprzedalbym tego silnika :) Ale to co napisal areek, jest bardzo ciekawe :) areek, sprawdzales to?

hi
sprawdzalem miernikiem i stwierdzam, ze cale immo to tylko progi napiec z zewnetrznego urzadzenia tylko dokladnie nie pamieta wartosci

Senn - Pią Cze 20, 2008 20:35

PTE napisał/a:

Ha, a jak byś rozwiązał problem zbyt słabej w stosunku do mocy silnika skrzyni i mostu?


No na pewno bylby to problem, ale cos by sie wykombinowalo. W klubie PTK powstala juz hybryda silnika 1.8 ze skrzynia N9 forda. A most na przyklad od Fiata 132 :)

Wracajac do tematu to musze to sprawdzic areek. Sprobuje podac odpowiednie wartosci napiecia na pin odpowiadajacy za immo.

jasko12 - Sob Cze 21, 2008 15:43

dzieki to faktycznie bylo zwarcie na wiazce tylniej klapy z prawej strony no i wystarczylo wymienic wypalony przekaznik w centralce i immobilaizer dziala wraz z alarmem tylko musze jeszcze dojsc czemu centralne zamykanie nie dziala pozdro
Brt - Sob Cze 21, 2008 21:28

:ok: :)
AndrewS - Nie Cze 22, 2008 01:42

Senn napisał/a:
Sprobuje podac odpowiednie wartosci napiecia na pin odpowiadajacy za immo.


ja to wole najpierw sprawdzic, zanim podam napiecie na jakis pin, a jesli juz podam to przez rezystor :-)