Zobacz temat - [MGF] Throttle Body 56mm
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [MGF] Throttle Body 56mm

trollbee - Czw Lip 24, 2008 16:45
Temat postu: [MGF] Throttle Body 56mm
Co sądzicie o tym!!! oraz o tym??
kolin - Czw Lip 24, 2008 16:59

Przepustnice sam bym sobie z chęcią kupił :razz:

Do tej drugiej rzeczy podchodzę sceptycznie ;)

kamil_luczak - Czw Lip 24, 2008 20:07

Kurde przepustniczke to ja tez chetnie wezme:P

To drugie to chyba tylko do doladowanych silnikow.

Sachar - Czw Lip 24, 2008 22:13

Z tego co czytałem na angielskim forum to 56 powoduje spadek mocy nawet w porównaniu do 46 (chyba nawet jakieś wykresy były). Podobno silnik dostaje za dużo powietrza, i wszyscy którzy próbowali wrócili do 52. Może ma to sens z grubszymi przeróbkami głowicy (kanały, zawory itp)
Senn - Czw Lip 24, 2008 23:27

Sachar, dokładnie. Na dolocie mozna zainstalowac przepustnice zrobiona z wiadra i pokrywki od garnka a i tak nic to nie da :) Do tego nalezy obrobic kanaly w glowicy i zapodac wieksze zawory. Najlepszym wyjsciem jest zaopatrzenie sie w glowice VVC i robic na sztywny walek ssacy. Swoja droga bardzo drogi gips :)
kolin - Pią Lip 25, 2008 00:47

Senn napisał/a:
na sztywny walek ssacy.


czyli ?

Sachar - Pią Lip 25, 2008 08:06

Czyli tzw. "solid cams kit" - zestawik w którym są jednoczęściowe wałeczki, zaślepki w miejsce "młynków", często regulowane kółka itd. Secik podstawowy 599 funciaków. Rozszerzony 1299 :)
trollbee - Pią Lip 25, 2008 10:35

Pogubiłem się, czyli 52mm mogę wrzucić ale 56 nie bo i tak nic nie da bez dodatkowej rozbudowy!?! Wie ktoś gdzie najtaniej kupie K&N 57i dolot, strasznie duża rozbieżność w cenach i przydałby się ktoś polecony! Wydech też mnie interesuje z K&N lub JanSport raczej cena zadecyduje, będę wdzięczny za namiary i opinie!
p.s. chce już zrobić wszystko przy okazji HGF :(

Senn - Pią Lip 25, 2008 10:44

trollbee zakladaj przepustnice 52mm

Tak jak Sachar napisal. Sporo to kosztuje bo nie ma fabrycznego walka jednoczesciowego ktory by podszedl pod glowice VVC na ssacych. W sankach sa wieksze srednice po obu stronch.

trollbee - Pią Lip 25, 2008 10:51

Miałem większe fundusze na autko ale niestety człowiek lubi wydawać i stopniały :D
HaDeSsS - Sob Lip 26, 2008 12:28

Nie wkladaj VVC, turbo zaloz :D
kamil_luczak - Nie Lip 27, 2008 10:26

jesli zakladac wydech jansport ( a to nie janspeed przypadkiem ?:> ) to kompletny razem z kolektorem wydehcowym. Jak bedziesz patrzyl to zobacz ile kolektor kosztuje i rzuc na forum cene:)
trollbee - Nie Lip 27, 2008 12:17

No tak JanSpeed:
Wydech 295 GBP
Sportowy Cat 255 GBP (pamiętamy o tym że na mgultimate był test no i cat uja daje)
Zwykły 90 GBP
Kolektor 330 GBP
Jak dla mnie to 295 + 330 + przesyłka z 50 (2160PLN)
Dolotu z tej firmy do F nie ma.
K&N
Dolot 57i kit 325PLN
Jeszcze coś dopisze jak znajdę :)

HaDeSsS - Nie Lip 27, 2008 12:51

trollbee, wlasnie chodzi o to ze sportowy cat daje pare koni, tyle ze jest to srednio oplacalne bo kosztuje duuuzo

odnosnie dolotu k&n to najlepiej gen II brac, tyle ze np do ZRki kosztuje 900zl :/

kamil_luczak - Nie Lip 27, 2008 13:25

1400zl kolektor plus przesylka. Hmm... Pytanie czy bardziej sie ie oplaca zrobic w PL u jakiegos dobrego tunera.
Sachar - Nie Lip 27, 2008 22:32

A może zamiast lipnego kaena coś takiego byś wrzucił + secik rozrządu pipera :) Jak robić to na grubo :D
kamil_luczak - Nie Lip 27, 2008 22:40

Sachar a mozesz tak w telegraficznym skrocie, co to takiego jest ?
Sachar - Nie Lip 27, 2008 22:53

4 przepustnice 45 przykręcane bezpośrednio do głowicy + wtryski + airbox lub po jednym lejku na każdą przepustnicę. Taki secik daje + dużo koni :) To takie moje marzenie.
michalswiatek - Pon Lip 28, 2008 00:00

Sachar napisał/a:
Taki secik daje + dużo koni :)
Ile to jest duzo :?:
Sachar - Pon Lip 28, 2008 08:13

Można dociągnąć do 250 - podobno
HaDeSsS - Pon Lip 28, 2008 10:03

piekny zestaw :)


ps. Sachar, widze ze grasz w ogame, zainstaluj sobie Firefoxa i sciagnij dodatek foxgame ;) zobaczysz jak ulatwia sie gra ;)

hoosar - Pon Lip 28, 2008 10:18

Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno

Pod warunkiem zastowania "solid cams" oczywiscie ;] .

trollbee - Pon Lip 28, 2008 10:48

No dobra interesuje mnie 180 - 200 KM w moim F więc co proponujecie bo normalnie sie pogubiłem już :(
Sachar - Pon Lip 28, 2008 17:12

Zestaw Pipera Solid cams za 600 funciaków - efekt 185 koników - moja propozycja
hoosar - Pon Lip 28, 2008 18:10

Do tych 600 funtow trzeba doliczyc jeszcze jakas swinie albo kompa stand-alone , do tego strojenie... Tak mi sie zdaje przynajmniej.
trollbee - Pon Lip 28, 2008 18:23

Cytat:
Do tych 600 funtow trzeba doliczyc jeszcze jakas swinie albo kompa stand-alone , do tego strojenie... Tak mi sie zdaje przynajmniej.

Po Polskiemu please!!!

hoosar - Pon Lip 28, 2008 18:43

Wkladajac solid cams trzeba zestroic komputer, bo na fabrycznym sofcie podejrzewam ze sie pogubi. Zatem trzeba zamontowac albo nowy komputer (stand-alone), albo wpiac sie pod obecny z tak zwana "swinia" (piggyback) modyfikujaca jego dzialania. Oczywiscie trzeba to wszystko zestroic u specjalisty :) .
michalswiatek - Pon Lip 28, 2008 18:58

Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno
Na seryjnych walkach :?: :shock:

To lepiej niz solid cams, cena tez nie jest jakas kosmiczna.

Ciekawe jak chodzi 250 konny MGF :twisted:

Sachar - Pon Lip 28, 2008 22:45

michalswiatek napisał/a:
Sachar napisał/a:
Można dociągnąć do 250 - podobno
Na seryjnych walkach :?: :shock:

To lepiej niz solid cams, cena tez nie jest jakas kosmiczna.


Razem z podmianką wałków. Myślę że bez zmian wałeczków do 200 by dociągnął, ale to tylko moje gdybanie.

[ Dodano: Pon Lip 28, 2008 22:48 ]
michalswiatek napisał/a:
Ciekawe jak chodzi 250 konny MGF :twisted:


Myślę, że już bardziej lata niż chodzi :D

kamil_luczak - Pon Lip 28, 2008 23:05

Te 4 przepustnice to tzw ITB ;) Ciekawe jak do tego daloby rade podlaczyc nitro:) Mnie ITB interesuje, ale dopiero na przyszly sezon jak sie uporam ze wszystkimi wyciekami i usterkami, zrobie zawias i klatke
dobryziom - Wto Lip 29, 2008 09:27

A nie wydaje wam sie ze ten silnik sie wysra po takich modach? więcej powietrza, większe wtryski plus większą dawka paliwa= większe EGT i to na seryjnych gratach pachnie dziura w tłoku lub tłokiem w misce... pewnie świnia mogła by to podratować... ale pamiętajmy ze koszt ostateczny takich 200KM w NA tani nie będzie :)
HaDeSsS - Wto Lip 29, 2008 21:11

mialem pisac wczoraj, ale cos serwer siadl i nie byl dostepny, wg mnie to bedize zarlo duuuuuzo paliwa i pewnie dlatego baaaardzo rzadko ktos to wrzuca
Senn - Wto Lip 29, 2008 22:17

HaDeSsS, z zasady cos co jest mocne musi dużo żreć :)
Sachar - Wto Lip 29, 2008 22:47

teki secik 4 przepustnic siedzi w praktycznie każdej replice lotusa super7 wyposażonej w K serię (ewentualnie jest zrobiona przeróbka na 4 poziome gaźniki), więc nie jest to jakis ewenement. A palić, to napewno trochę spali, bo cztery gęby wykarmić, to nie to co jedną :)
HaDeSsS - Wto Lip 29, 2008 22:57

Senn, wiem, ze musi zjesc, ale chodzi o to zeby jadlo tylko wtedy kiedy go krecisz mocniej, dlatego turbo jest tutaj gora :P