Zobacz temat - jakie CB Radio
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Car-audio, nawigacje, radia CB - jakie CB Radio

coldmanns - Wto Wrz 16, 2008 12:00
Temat postu: jakie CB Radio
Witam Was.
Mam pytanie, jakie CB kupić, tak do 300,00zl. ale żeby w tej cenie była już antena.
Co polecacie?
Dodam, że nie chciałbym anteny "masztu", tylko jakieś 30-66cm.
Z góry dzięki za podpowiedzi :smile:

walkie - Wto Wrz 16, 2008 12:43

uniden
piotrekcrash - Wto Wrz 16, 2008 12:56

popieram Uniden, cena jak za tandetną Cobre z allegro a jakość Presidenta
coldmanns - Wto Wrz 16, 2008 13:04

a macie może jakiegoś linka?
nie znam się na tym i chciałbym wiedzieć co kupić i od kogo :cool:

morris - Wto Wrz 16, 2008 13:24

polecam Alan 109 do tego antena Lemm At 900 (75cm) na dzwonku. Legalne i fajnie działający zestawik. Polecam kupować w punktach CB - ceny niewiele się różnią (jak dobrze poszukać) niż na allegro, a lepeiej można dobrać sprzęt i jeszcze zestrojenie w gratisie.
coldmanns - Wto Wrz 16, 2008 13:47

dobra, w takim wypadku mała zmiana.
Gdzie w okolicach Katowic, mogę dostać takowe CB w cenie 300zł z anteną?

mimo66 - Wto Wrz 16, 2008 14:43

Ostatnio jeżdziłem kilka miesięcy po Europie z radyjkiem TTI - 880.
Miałem dokładnie taki zestaw : KLIKNIJ
Tylko koloru srebrnego.
Radyjko sprawuje się znakomicie.
Oprócz podstawowej 40-tki, ma jeszcze częśtotliwości krajów Europy.
Naprawdę uważam że jest godne polecenia.
Jest w nim dużo funkcji rodem z radyjek wyższej półki.
Wszelkie informacje możesz przeczytać tutaj : KLIKNIJ

Twoje okolice:

sklep - hurtownia
Mysłowice
Mikołowska 42b
PN. - PT.
10.00 - 17.00
SOBOTA
9.00-14.00
strojenie i montaż
na miejscu do 16.30


Firma IIA, ul. 1000-lecia Państwa Polskiego 15
41-400 MYSŁOWICE
Hurtownia otwarta:
PN-PT w godz. 9:00 - 17:00

Wodzisław Śląski
ul.Targowa 2
tel: 0-32 455 10 84

:wink:

Revolt - Wto Wrz 16, 2008 17:38

coldmanns, unidena miałem na zlocie w chorzowie wtedy był jeszcze z sirio ml 145 ale antenka jezdzi juz tylko w bagazniku