Zobacz temat - [R420] Zaworek zwrotny
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R420] Zaworek zwrotny

mi_sza1 - Pią Wrz 26, 2008 14:06
Temat postu: [R420] Zaworek zwrotny
Czy jest gdzies ten zaworek w pompie wtryskowej? Bo podobno w kazdej musi byc i on odpowiada za niecofanie sie paliwa z pompy, a tym samym na łatwiejszy rozruch silnika.
giewu - Pią Wrz 26, 2008 14:41

polecam Twojej uwadze ten punkt Technicznego FAQ dostępnego na naszej stronie głównej ;)
mi_sza1 - Pią Wrz 26, 2008 14:48

No tak czytałem to, wiem o gruszcze i zaworku w nim, ale on jest przed filtrem. A w samej pompie według mechanika musi byc zaworek, żeby z pompy sie paliwo nie cofało. I według niego dlatego musze krecic do ok 5 sekund zanim zapale samochód. Nie jest to zależne od temperatury zewnętrznej, ani rozgrzania silnika pali zawsze tak samo tzn trzeba troche 'hełdnąć'. I może rzeczywiście to jest przyczyna.
thef - Wto Paź 07, 2008 19:35

Ktoś pomoże?
krystianshoota - Wto Paź 07, 2008 19:50

Moim zdaniem taki zawór powinien się znajdować w pompie wtryskowej, ale nie mam pojęcia jak to wygląda, jak to wymienić. Proponuję zastosować dodatkowy zawór zwrotny pomiędzy filtrem paliwa a pompa wtryskową (osobiście użyłem zawór zwrotny do układu paliwowego), jak najbliżej pompy.
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.

mi_sza1 - Czw Gru 04, 2008 16:43

krystianshoota napisał/a:
Czy na pewno masz dobrze ustawiony kąt wtrysku, zapłon? Może tu tkwi problem.

No własnie chyba nie. Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł. A zaworek według niego jest to taka sróbka z góry wkrecana pod wezykiem którym wchodzi ropa do pompy.

danielsonicl - Czw Gru 04, 2008 16:50

Zaworek jest tak jak piszesz w tej części gdzie dochodzi paliwo.Ale najlepiej dokupić taki na wężyk paliwa, minimum kosztów i prostota montażu.
Kąt wtrysku ustawia się jak najbardziej i ma bardzo duże znaczenie na odpalanie.

Brt - Czw Gru 04, 2008 19:24

mi_sza1 napisał/a:
Jeżdze od mechanika do mechanika i słysze ze w roverze ciezko, ze nie ma zegara, ze pompa zabudowana i nawet ze w roverze sie nie ustawia kątu, ze predzej rozrząd złe ustawiony bo kat nie ma wplywu na odpalanie itd itd. Jeden mówi ze ustawi bez komputera ale odklada z tygodnia na tydzień ale w poniedzialek na noc mam mu zostawic i rano na zimnym ma ustawicza góra 50zł.

Od takich mechaników uciekaj :boisie: ;) Resztę napisał danielsonicl, :ok: :)