Zobacz temat - [R45] Problem z odpaleniem
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [R45] Problem z odpaleniem

joemax77 - Pon Gru 22, 2008 18:44
Temat postu: [R45] Problem z odpaleniem
Witam

Mam problem ze swoim R. Tak jak w temacie nie chce odpalic. Co moze byc tego przyczyna?
Gdy przekrecam kluczyk slysze tylko takie trrrrrrrrrrrr zamiast dzwieku z rozrusznika, raz kontrolki gasna tak jak trzeba, a innym razem swieca sie z tym, ze kontrolka silknika mryga. Dodam, ze pare dni temu mialem wymieniony napinacz paska klinowego, moze to ma cos wspolnego z tym problemem?
Prosze o podpowiedzi.
dzieki

magneto - Pon Gru 22, 2008 20:07

nie jestem elektrykiem ale myślę że to wina rozrusznika.pewnie jak był wymieniany pasek klinowy to kabel sie poluzował przy rozruszniku.sprawdź kabel czy jest dobrze przymocowany,albo zawołaj jakiegoś elektryka niech ci to sprawdzi. sprawdź też klemy na akumulatorze czy są dobrze dokręcone
Mix - Pon Gru 22, 2008 21:04

joemax77 napisał/a:
Dodam, ze pare dni temu mialem wymieniony napinacz paska klinowego, moze to ma cos wspolnego z tym problemem?

A kąt wtrysku prawidłowo ustawiony? Może za luźny pasek, za słabo napięty po wymianie napinacza? Sprawdź - pod palcem powinien się "ugiąć" nie więcej niż 8-10mm

joemax77 - Wto Gru 23, 2008 08:00

dzisiaj tez zaczal swirowac, ale poszedlem za rada nr.1 poruszalem troche kabelki i ... odpalil bez problemu! Nie wiem, czy to tylko przypadek, ale na tyle prob odpalenia akurat po tym co zrobilem zaskoczyl. Ale to jest oczywiscie do sprawdzenia.
NEOSSS - Wto Gru 23, 2008 11:49

joemax77, wiazka, wiazka i jeszcze raz wiazka... Sprawdz wszystkie masy takze
joemax77 - Sob Sty 03, 2009 01:20

Panowie jak zwykle trafiliscie! To byly luzy na klemie, problem juz rozwiazany. :lol: Dzieki i pozdrawiam!
NEOSSS - Sob Sty 03, 2009 11:36

joemax77, jezeli pstryka cyka i gasnie to pamietaj ze masy na poczatek... Potem aku...
joemax77 - Pon Sty 12, 2009 10:57