Zobacz temat - [220 SD '97] - immobiliser + pilot
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [220 SD '97] - immobiliser + pilot

FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:03
Temat postu: [220 SD '97] - immobiliser + pilot
nie moge odblokowac z pilota immobiliser'a co wiaze sie z niemoca odpalenia samochodu ....
co teraz ?? ???

bateria pilota jest sprawna
pilot nie zamyka centralnego i przed odpaleniem nie odblokowywuje immobiliser'a

co radzicie ..????

fearless - Pią Sty 09, 2009 15:19

Użyj funkcji "szukaj"
Tysiące razy wałkowany temat. :evil:

FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:41

fearless napisał/a:
Użyj funkcji "szukaj"
Tysiące razy wałkowany temat. :evil:


wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!!
P.S. dla twojej madrosci synchronizacja pilota nic nie daje....

fearless - Pią Sty 09, 2009 15:49

FSEbola napisał/a:
wskaz mi chociaz jeden ktory mi pomoze ...!!!!
a jak nie masz nic w temacie do powiedzenia to nie wypowiadaj sie wcale..!!!


proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=423

proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=307

Wpisz ponadto w szukajce "pilot" i zaznacz opcję "szukaj tylko w tematach wiadomości"

Zapewne znajdziesz odpowiedź.

Pozdrawiam.

FSEbola - Pią Sty 09, 2009 15:59

Cytat:

proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=423
proszę: http://roverki.pl/article.php?sid=307
Pozdrawiam.

dzieki za pomoc ale przegladlem juz to i postapilem zgodnie z instrukcja , tyle ze
chyba nie w tym problem tkwi :/ .....
wymiana bateri, programowanie pilota, nic nie daje :/

mozliwe ze zle wykonuje programowanie.... :idea: wyczytalem ze przycisk zamykania przyciska sie 5-7 razy (ale z jaka czestotliwoscia??)
i co to jest Awaryjny kluczowy kod dostępu ?? ?


dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady ....

fearless - Pią Sty 09, 2009 16:10

FSEbola napisał/a:

dla jasnosci sprawy opisze sytuacje:
1.zatrzymuje auto
2. wylaczam z kluczyka, wysiadam zatrzaskuje drzwi ale nie zamykam centralnego z pilota
3. wracam chce odpalic oczywiscie immobiliser zalaczony, wiec probuje odblokowac go z pilota ale nie da rady ....


Tam na pewno jest rozwiązanie.... ("szukaj")
Bo jeśli nic z tych rzeczy które są opisane na forum, nie przynosi rezultatu, to rozwiązaniem jest wyciągnięcie kodu immo (o ile go nie masz) i zaprogramowanie nowego pilota - wszystkie te i inne rozwiązania są opisane na forum. Fakt że należałoby zebrać te wszystkie informacje w jedną całość i zamieścić w jednym miejscu, żeby były bardziej dostępne i czytelne.

FSEbola - Pią Sty 09, 2009 16:17

a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?? ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ... :?:
fearless - Pią Sty 09, 2009 16:18

A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie
6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować.
7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja.
8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja.
9. Jak powyższe nie pomogą - kup pilota i udaj się celem zaprogramowania (najlepiej 2 piloty na zapas)

Wszystkie powyższe informacje są na forum, potrzeba tylko odrobiny wysiłku żeby je znaleźć.

[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 16:21 ]
FSEbola napisał/a:
a co to jest za nr w srodku pilota 3 litery 2 cyfry/2cyfry ...???? to jest ten Awaryjny Kod dostepu ?? ?...w jednym i drugim pilocie jest ten sam kod ... :?:


Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota.

FSEbola - Pią Sty 09, 2009 16:35

fearless napisał/a:
A tak w wielkim skrócie, gdyby jednak nie chciało Ci się szukać:
1. Bateria, zamocowanie baterii - poprawić, przelutować.
2. Tzw. zimne luty - zlikwidować. (sprawdź czy ścieżki na pilocie są całe)
3. Rezonator Kwarcowy - sprawdź czy na wyjściu z pilota jest sygnał (oscyloskopem - chyba)
4. Wymiana Kwarcu.
5. Sprawdź czy wszystko ok z przyciskami, czasem trzeba poprawić ich przylutowanie.

mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły

Cytat:

6. To o czym tylko słyszałem - wiązka przewodów w tylnej klapie - jeżeli przetarta izolacja - trzeba zaizolować.

wiazka w klapie tylniej jest cala wymieniona -- zeszlego lata

Cytat:
7. Wyjmij baterię, rozładuj pilota naciskając kilkakrotnie przyciskami, otwórz samochód z kluczyka, włóż baterię, synchronizacja.

nie pomaga :/
Cytat:

8. Czasem pomaga odłączenie akumulatora i odczekanie chwilę - kasują się błędy immo - i potem synchronizacja.


tego nigdzie nie wyczytalem zaraz zobacze czy zadziala :ok:



Cytat:

Kod do immo jest 4 - cyfrowy i powinien być na blaszce przy zestawie pilotów, spotkałem się też że jest wypisany na karcie (taka jak bankomatowa) i znajduje się z kompletem dokumentów. A ten kod co w środku to może 3TXA lub 3TXB.... ? jeśli tak to jest to model pilota.


ten kod to np. AAA11/11

fearless - Pią Sty 09, 2009 16:47

FSEbola napisał/a:

mam dwa piloty..jeden zawsze przy sobie, drugi w domu i ani jednym ani drugim nie moge odblokowac immobilisera, prawdopodobne ale raczej niemozliwe zeby oba naraz nawaliły


Zapomniałeś o tym wspomnieć na samym początku.... nie było by nieporozumień a tak drążymy temat - a można było od razu przejść do kroku z odpięciem aku.

FSEbola - Sob Sty 10, 2009 08:27

Cytat:
a można było od razu przejść do kroku z odpięciem aku.

po nocnym staniu na odpietym aku.... odpalil

fearless - Sob Sty 10, 2009 10:18

Cieszę się że pomogłem.
Pozdrawiam.

danielsonicl - Sob Sty 10, 2009 13:36

U mnie pilot jeden nie działał pomogło mu poprawienie lutów zwłaszcza tych od kwarcu.
pdasiek - Pon Maj 17, 2010 23:17

panowie odkopie temat, podlaczalem radio i zrobilem spięcie, nie dziala mi zegarek, nie mam napiecia na radiu.
bezpieczniki wszystkie sprawdzone, od radia sa dwa jeden pod kierownica nr 23 drugi pod maska jest obrazek radia, i bezpiecznik o mocy 7.5A, bezpieczniki cale, wymieniłemi tak nic nie ma.

ale co najgorsze nie dziala mi pilot, ani immo ani centralny. synchronizacja nei pomaga, z racji ze jest już 23.00 nie odlaczam aku. co moge zrobic najpierw co sprawdzic,
dlaczego nie mam jeszcz enapięcia przy radiu itp, jak bezpieczniki całe.
czy jak odepne akumulator i podobne to sie wlaczy alarm? teraz zamykam i otwieram z kluczyka jednak centralnego nie ma no i nie odpale bo jest immo

Remigiusz - Wto Maj 18, 2010 00:15

pdasiek, A bezpieczniki w komorze silnika się jakieś nie spaliły :?:
pdasiek - Wto Maj 18, 2010 08:40

nie