Zobacz temat - [R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy

camilos18kamil - Pią Sty 23, 2009 22:26
Temat postu: [R214i] Pomocy śwista gwizda i nie ma mocy
A więc tak mam roverka 214i silnik jak w poldkach był. Miałem wymieniana uszczelkę pod głowicą (ponoć częsta wada) i po tej wymianie tak jakby silnik skokami przeryał prace moze nie cały ale jeden tłok napewno, na niskich obrotach silnik pracuje nierówno ma regularne krótkotrwałe skoki obrotów, poza tym "gwizda jak jade". Jest tez troche słabszy niz przed wymiana. Na około 2-3 tyś obrotów skoki są bardzo nieprzyjemne gdyż na wyższych biegach szarpie a nie chce go piłować na wysokich obrotach na nizszy biegu bo to mały silnik. Jestem raczej laikiem i nie wiem co zroić a wymiana uszczelki juz mnie sporo kosztowała wiec chciałbym uniknac wizyty u mechanika. Proszę o pomoc :beczy:
I jeszcze pytako: średnie spalanie ok 9,5 litra w tym silniku to normalka?

zapal - Pią Sty 23, 2009 22:36

obstawiam jedna z rzezcy : kable wn swiece kopulka cewka to na poczatek... jesli np pali na 3 gary to spalanie bedzie wyzsze a mocy brak i objawia sie to szarpaniem i przerywaniem
Mix - Sob Sty 24, 2009 11:46

camilos18kamil, jeśli problem, o którym piszesz, wystąpił bezpośrednio po wymianie uszczelki, to ja bym cisnął mechanika. Sam pisałeś, że wymiana uszczelki sporo kosztowała, więc proponuję wyegzekwowanie od mechanika naprawy reklamacyjnej. W takich sprawach nieustępliwym trzeba być :neutral:
Zukowaty - Sob Sty 24, 2009 11:55

camilos18kamil napisał/a:
I jeszcze pytako: średnie spalanie ok 9,5 litra w tym silniku to normalka?

Normalka.Te 103KM skads sie musza wziasc.
Mixtated napisał/a: