Zobacz temat - [620i] Demontaż Podtlenku LPG
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [620i] Demontaż Podtlenku LPG

Perez - Wto Cze 02, 2009 00:15
Temat postu: [620i] Demontaż Podtlenku LPG
Lepiej wystawic na sprzedaz instalacje LPG, czy oddac ja firmie demontujacej? Ogolnie, czy wogule da sie znalezc kupca na takie cos? Instalacja BRC, butla w kole i takie tam...
Zukowaty - Wto Cze 02, 2009 00:34

Perez napisał/a:
[620i] Demontarz Podtlenku LPG


To dobrą masz instalację :) Też bym chciał nabijać podtlenek na stacjach LPG :lol: Ja poproszę takie coś do Poldka :) NO i jeszcze butla w kole...musi starczac na sporo strzałów :hahaha:

Proszę Cię wybacz ale nie mogłem się powstrzymać :razz:

Pływak - Wto Cze 02, 2009 00:37

Nie mów, ze pierwszy raz spotkałeś się z określeniem "podtlenek lpg" lub "polskie nitro" ;)
Zukowaty - Wto Cze 02, 2009 00:58

A żebyś wiedział :wink: Nie rozumiem właściwie czemu polskie nitro skoro Włochy, Holandia, Niemcy(trochę) i kilka jeszcze miejsc ma rozbudowana sieć LPG.
Pływak - Wto Cze 02, 2009 01:07

Może dlatego, że tylko w Polsce (i za naszą wschodnią granicą) można spotkać samochody, które szybciej wyglądają niż jadą... wszelkie zdezelowane E30, Golfy, Calibry itp. po "tuningu" w których podstawową modyfikacją jest podtlenek lpg... EOT
Zukowaty - Wto Cze 02, 2009 10:29

Pływak napisał/a:
których podstawową modyfikacją jest podtlenek lpg... EOT

:mrgreen: :ok:
Co do tematu to można instalacje wystawić na allegro i kupi jakiś zdesperowany rolnik bo i tak nie wklepie jej w dowód. Ewentualnie rozsprzedać na części jeśli zbiornik nadal ma legalizację i masz do niego papiery.

Perez - Wto Cze 02, 2009 13:33

Papiery chyba jakies mam, zbiornik ma wazna legalizacje.

Zukowaty, BTW patrzac na opis Twojego Roverka jakis laik moglby skojazyc, ze masz takowy podtlenek. Z reszta u mnie tez :rotfl:

Aurii - Wto Cze 02, 2009 15:41

a jaki masz ten gaz??? sekwencje czy zwykły??? Znam kogos kto by odkupił od ciebie sekwencje;)


Co do gazu w aucie .... jestem za nawet bardzo za ;) 18 zł za przejechanie 100km to zaspokaja moje minusy a silnik w razie awari mozna smiało wymienic... Poza tym zrobilem juz ponad 50 tys km na gazie i jest bardzo dobrze ...

maciej - Wto Cze 02, 2009 15:48

Aurii napisał/a:
18 zł za przejechanie 100km to zaspokaja moje minusy a silnik w razie awari mozna smiało wymienic...

Jak instalacja LPG jest dobrze założona, to awarii nie będzie, ale nie zamieniajmy tego tematu w kolejną dyskusję ideologiczną o LPG ;) , bo Perez chyba już podjął decyzję.

Perez - Wto Cze 02, 2009 17:24

Aurii napisał/a:
Poza tym zrobilem juz ponad 50 tys km na gazie i jest bardzo dobrze ...


Co to jest 50tys. Ja uwazam, ze sa samochody lubiace gaz i nie znoszace. Moj Roverek nie lubi.

Aurii napisał/a:
silnik w razie awari mozna smiało wymienic


No to faktycznie by sie zwrocila jazda na LPG.

maciej napisał/a:
Perez chyba już podjął decyzję.


Perez mial juz kilka aut z gazem i jak kupil Roverka to przelaczyl go na benzyne i juz nie przelacza w druga strone, a instalacja zabiera miejsce.

maciej napisał/a:
nie zamieniajmy tego tematu w kolejną dyskusję ideologiczną o LPG


Tak jak z dieslami... :razz:

maciej - Sro Cze 03, 2009 09:36

Perez napisał/a:
Co to jest 50tys. Ja uwazam, ze sa samochody lubiace gaz i nie znoszace. Moj Roverek nie lubi.

Tu się akurat mylisz - silniki Hondy serii F i H nie mają żadnych problemów z LPG.

Mój poprzedni R623 został przeze mnie zagazowany przy przebiegu 162 tys. km, a ostatnie wieści o nim miałem przy 300 tys. km i jakoś mu LPG nie szkodziło, a przecież to H23A3 "słynący" z pękających głowic. :)