Zobacz temat - [R600] Silnik - nie ma siły , nie wchodzi na obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R600] Silnik - nie ma siły , nie wchodzi na obroty

Armandoo - Pon Gru 21, 2009 09:38
Temat postu: [R600] Silnik - nie ma siły , nie wchodzi na obroty
Witam,


mam problem z autem R600 z silnikiem diesla.
Mianowicie dziś rano odmówił posłuszeństwa.
Auto odpala ale silnik ledwo pracuje , tak jakby nie dostawał paliwa , nie wchodzić na obroty i nie ma siły jechać. Na chwilę zapaliła się również lampka od oleju.
Co może być przyczyną tej sytuacji ? Czy jest to wina mrozu ?
Co mam zrobić aby odpalić normalnie to autko ?

Będę bardzo wdzięczny za szybkie odpowiedzi - dodam , że jest to samochód mojego taty i nie znam się na nim , sam jeżdzę MG ZS z benzynową jednostką KV6


Dzięki z góry
Pozdrawiam
wszystkich

Markzo - Pon Gru 21, 2009 09:42

nie był tankowany przypadkiem na orlenie ? ;) poczytaj ostatnie tematy, kup dodatek do paliwa i powinno pomóc ;)
magneto - Pon Gru 21, 2009 09:43

Paliwo zamarzlo i przytyka filtr
Brt - Pon Gru 21, 2009 09:57

Armandoo napisał/a:
Czy jest to wina mrozu ?

stawiam, że tak ... ogrzać, wlać dobrego paliwa + jakiś depresator dodać i pewnie auto odżyje ... i poszukać na forum ... ostatnio sporo tematów podobnych jest :ok:

Armandoo - Pon Gru 21, 2009 10:04

Dzięki śliczne za odpowiedzi , co najlepiej kupić , żeby dolać i czy mogę to teraz normalnie dolać do baku ?

Co mam podgrzać i jak ? Niestety nie mam dostępu do garażu , więc będę wszystko robił przed blokiem na chodniku co trochę pewnie utrudnia sprawę.

Tankowany był na Statoil , paliwo GoldPlus czy jakoś tak.

szoso - Pon Gru 21, 2009 10:14

Armandoo napisał/a:
co najlepiej kupić , żeby dolać i czy mogę to teraz normalnie dolać do baku ?

np STP witch anty gel plus zalać dobre paliwo jeśli masz miejsce w baku i ewentualnie wymienić zablokowany filtr paliwa jeśli nie będzie poprawy

Armandoo - Pon Gru 21, 2009 10:27