Zobacz temat - [R25] wykres
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R25] wykres

gralu - Nie Maj 09, 2010 18:17
Temat postu: [R25] wykres
fajnie banan na gębie ale za duża moc trzeba trochę zmniejszyć
kurde jak mam dołączyć ten wykres mam go w pdf i nie moge go dodać dlaczego

Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 18:20

wykres:
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 18:49

Ty masz u siebie tyle mocy? O kurde... co robiłeś oprócz chipa? Remi to te Twoje chipy?
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 18:57

Krzysi3k, To jest wykres gralu, nie moj :!: :!: :!: :!: :!: :!:
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 18:58

Ja wiem, ale możliwe, że już Adi przekopiował chipy ;)
Tak mi się nasunęło, bo Ty wkleiłeś :P

Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 19:01

Krzysi3k, Nie chipy jeszcze lezą nie ruszane w Strzyżowie :wink: A kiedy to Adriana dojdą to jeszcze potrwa dłużej niestety :razz:
Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 19:10

Poczekam aż gralu się wypowie co zrobił ;)
Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 19:17

Krzysi3k,

Cytat:
komputer był wyciągany a co on z nim robił to nie wiem

Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 19:21

To jest kontynuacja jakiegoś tematu? Bo nic prawie nie napisane ;)
Czyli tylko program zmieniony?

Remigiusz - Nie Maj 09, 2010 19:22

Krzysi3k, Gralu mi to napisał na GG myślę ze wymienili mu mapy :wink:
gralu - Nie Maj 09, 2010 19:28

Remi55 napisał/a:
Krzysi3k, Gralu mi to napisał na GG myślę ze wymienili mu mapy :wink:


ano ano i ciupkę podkręcona turbina to tyle :wink:

Krzysi3k - Nie Maj 09, 2010 19:50

Aż trochę za dużo, tak jak w pierwszym poście napisałeś ;)
Może skrzynia i sprzęgło długo nie pożyć. Moim zdaniem 300 NM i 130 KM będzie optymalne :)
Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze ;)
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...

[ Dodano: Nie Maj 09, 2010 19:50 ]
Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?

gralu - Pon Maj 10, 2010 20:22

Poza tym tuner trochę spłaszczył Ci rozłożenie momentu... i bardzo dobrze ;)
Jak będziesz obniżał to poproś żeby Ci spłaszczył jeszcze trochę i dół obrotów Ci jakoś ulepszył, bo pewnie dalej na niższych obrotach słabo jeździ...


Wcześniej miałeś mapy od ZRa, że 110 KM?[/quote]

wcześniej zaczynał przyśpieszać(odczuwalnie) od 1800-2000 a teraz na 5 biegu ciągnie(odczuwalnie) od 1500 a przy 1800-2000 to już ładnie wgniata :wink:

tak wcześniej miałem od ZRa i szczerze też zle nie chodził ale jak się człowiek przyzwyczai to braknie tej mocy :razz:

w wakacje będę zmniejszał moc bo naprawdę za dużo jej jak na 25 a szkoda bo fajnie się jezdzi nie jeden się na ciął no ale.....

Krzysi3k - Pon Maj 10, 2010 20:45

A jak katalizator? Wycięty? Filtr powietrza? EGR? Czyściłeś kolektor?
gralu - Pon Maj 10, 2010 20:55

Krzysi3k napisał/a:
A jak katalizator? Wycięty? Filtr powietrza? EGR? Czyściłeś kolektor?


katalizator jest nie wycięty, filtr powietrza orginalny, EGR nie zaślepiony działa ok jak kolektor wyciągałem był czysty jak na diesla ale i tak przeczyściłem

Mix - Pon Maj 10, 2010 21:09

Całkiem ładnie :mrgreen: Możesz jeszcze napisać gdzie i za ile? :wink:
gralu - Czw Maj 13, 2010 19:25

Kreator mocy Wawa ul. młodnicka a co do ceny to może pozostawmy ten temat oki
:wink:

Matius - Nie Maj 16, 2010 12:14

co aż tyle? :)
Krzysi3k - Nie Maj 16, 2010 12:47

Mocy dużo, ale ja nie byłbym do końca zadowolony z takiego wykresu. Nawet gdyby miał mniej mocy, ale inaczej moment rozłożony to pewnie lepiej by jechał ;)
Mix - Czw Maj 20, 2010 16:34

Okazuje się, że można wycisnąć więcej, nawet na PG1 :wink:
148HP, 339NM
http://www.youtube.com/watch?v=Ic7O6E_pCww

Remigiusz - Czw Maj 20, 2010 16:40

Mix, hehe.. znam filmik tylko mnie ciekawi jak długo tak pompa pochodzi :razz:
Krzysi3k - Czw Maj 20, 2010 16:46

A tam pompa ;) Skrzynia pójdzie prędzej :P 339 NM to raczej sporo, ale u angoli to nie problem.
Remigiusz - Czw Maj 20, 2010 16:52

Krzysi3k, Ja obstawie na pompę :mrgreen: Trzeba by do faceta napisać czy jeszcze jeździ :mrgreen:
Krzysi3k - Czw Maj 20, 2010 16:56

Pompy wcale lawinowo się nie sypią jakoś ;)
Mix - Czw Maj 20, 2010 16:56

Myślę, że prędzej wysypie się skrzynia niż pompa :wink:
dobryziom - Czw Maj 20, 2010 16:57

Mix napisał/a:
Okazuje się, że można wycisnąć więcej, nawet na PG1 :wink:
148HP, 339NM
http://www.youtube.com/watch?v=Ic7O6E_pCww


330Nm i jak na razie nie płacze...

najnowszy85 - Sob Maj 22, 2010 19:19

witam! tak z ciekawości .... ile kosztowała ta przyjemność w Kreatorze ? Sam sie zastanawiam czy czegoś nie zrobić .... a co sądzicie na temat boxów?
http://moto.allegro.pl/it...t_25_45_75.html

Matius - Sob Maj 22, 2010 21:55

to jest fajne ale słyszałem że jakby wybierać ten box czy normalny chiptuning to jednak chiptuning jest lepszy. box to tylko takie wyjście bez ryzyka
Krzysi3k - Nie Maj 23, 2010 17:17

Daj sobie spokój z boxem.
Ja jutro jadę na chip tuning, więc dam znać ;)

azer - Pon Maj 24, 2010 13:30

Krzysi3k, podbije temat :)
jakbyś mógl wrzuć wykresy z hamowni o ile robisz

Krzysi3k - Pon Maj 24, 2010 18:47

126 KM :mrgreen:
261 NM, ale tuner mówił, że gdyby hamować na 5-biegu na stacjonarnej hamowni (było hamowane na dynomecie - przenośnej) to byłoby więcej momentu.
Jeszcze wywalę kata, egr, wyczyszczę kolektor i wstawię mbc. Wtedy znów do niego jadę i jeszcze się popatrzy ;)
Turbo dmucha około 1,15 bara (było 1,0 bara).
Idzie jak burza koledzy.
Jak ktoś z okolic Białego by chciał to polecam gorąco kolege Zaprzal'a z Tykocina. www.turbodiesel.pl
PS. A mój serię trzymał aż nad to - 103 KM. Pierwszy wynik wyniósł 71 KM :lol:
Wyczyściliśmy przepływkę i od razu pomogło.

azer - Pon Maj 24, 2010 19:13

:brawo: w końcu jakieś konkrety
jeszcze może podaj koszta, aby mieć jakiś odnośnik w razie szukania u siebie magików :)

Krzysi3k - Pon Maj 24, 2010 19:16

Powiem tak - cena w porządku :)
Najlepiej dogadywać się indywidualnie.

Mix - Pon Maj 24, 2010 20:16

Krzysi3k, zrób pomiary jak możesz - sprint do 100km/h itp.
Krzysi3k - Czw Maj 27, 2010 15:33

Jak zrobię to wszystko o czym wspomniałem wyżej to pojadę do Zaprzala znów i wtedy zmierzę też 0-100 km/h na tym Dynomecie ;) To da najbardziej miarodajny wynik. Ale podejrzewam, że może być nawet poniżej 9 sekund teraz. Idzie jak burza ;)
Mapami dałoby radę jeszcze trochę koników dodać, ale bez sensu, bo kopciłby. Teraz przy 4k rpm potrafi bąka czarnego puścić. Ale do 130 KM dociągnie pewnie jak zrobie to wszystko ;)

EDIT: Ważyłem też samochód ;) Wygłuszony, skrzynia basowa w bagażniku i mnóstwo pierdół typu progi, dokładka przedniego zderzaka, hak, gaśnice, linki itp itd... sprawiło, że samochód zamiast ważyć 1130 kg waży 1220 kg :P

[ Dodano: Czw Maj 27, 2010 15:33 ]
Jaką rurkę kupić zamiast kata? 60mm czy 62,5mm? Spotkałem się z oboma wymiarami...

borek88 - Czw Cze 24, 2010 22:28

moze ktos zna dobrego magika z hamownia co chipnie iTD w dobej cenie??
rejon wielkopolska
Konin-Poznan
moze tez byc Bydgoszcz
łodz raczej daleko i jakos w tamtych stornach nie bywam wcale
moze byc jeszcze kalisz, gniezno, lub gdzies na trasach tych miast lub obrembie
moze ktos pomoze??

marcinZG - Czw Cze 24, 2010 22:47

goodhope.pl
Pływak - Czw Cze 24, 2010 22:51

Dokładnie goodhope w Pleszewie z konina masz niedaleko. Cena koło 1000zl w tym dwa hamowania jedno przed i po...
borek88 - Czw Cze 24, 2010 22:59

wlasnie do nich napisalem. mam blisko a i tak mialem jechac do jarocina na komputer
a ta poza tematem gdzie maja jeszcze test booka do roverkow bo konin slupca nic nie moge znalezc

Pływak - Czw Cze 24, 2010 23:01

Nowe Miasto nad Wartą...
borek88 - Pią Cze 25, 2010 16:38

no to juz mam odp do goodhope
przy zdrowym rozsadku powiedzieli mi ze wyciagna max 125KM i 285nm i ciezko bedzie przy takiej mocy z lagodna linia wykresu.
i ze z wieksza moca pompa sobie nie poradzi.
co o tym sadzicie??

i powiedzcie co moge zrobic przed chipem zeby moc ulatwic/zwiekszyc ten wynik??
wywalic kata?? zamiast tego rura lub strumienica??
sportowa wkladka filtra lub jakis stozek moze wogole zmiana filtra na nowy??
moze cos wydechem??
cos jeszcze ktos mowil o czyszczeniu kolektora (co moge przez to rozumiec)
moze jakies inne zabiegi??

Krzysi3k - Wto Cze 29, 2010 00:59

Wywal kata, sportowa wkładka filtra też nie zaszkodzi.
EGR zaślep, wyczyść kolektor.