Zobacz temat - [R620] Problem z odpalaniem + biały dym; Przegub
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] Problem z odpalaniem + biały dym; Przegub

R.K - Wto Wrz 28, 2010 23:01
Temat postu: [R620] Problem z odpalaniem + biały dym; Przegub
Hej.

Mam problem z odpalaniem, gdy jest zimno. Gdy jest ciepło, autko pali normalnie, praktycznie na dotyk. Dziś jednak, po chłodnej nocy długo musiałem kręcić zanim zapalił. Dzieje się tak już od jakiegoś czasu. Po odpaleniu z wydechu wychodzi chmurka białego dymu. Mam oprócz tego ubytki płynu chłodniczego. Gdyby problem z odpalaniem był również w ciepłe dni, stawiałbym na uszczelkę pod głowicą. Ale problem pojawia się tylko i wyłącznie gdy jest chłodniej. Czy to świece? Jeśli tak, to jakie świece kupić? Macie jakieś sprawdzone?

Drugie pytanie, to jakie dokładnie kupić przeguby? Bo zaczynają trzeszczeć.

Perez - Sro Wrz 29, 2010 03:52

Do SDI z ABS-em ponoc jest problem z przegubami, przynajmniej tak wyczytalem na forum.
Jezeli chodzi o odpalanie to moze to kat wtrysku? Swiece tez warto sprawdzic.

ronin19 - Sro Wrz 29, 2010 07:15

w dieslu bialy lub siwy dym to nic dobrego .mozesz miec uszkodzona pompe paliwa najlpeije jedz do diesel servicu jakiegos niech sprawdza pompe i wtryski
szoso - Sro Wrz 29, 2010 08:22

R.K napisał/a:
to jakie świece kupić?

tu masz napisane jakie
http://www.roverki.pl/por...ece-zarowe.html

thef - Sro Wrz 29, 2010 09:38

Perez napisał/a:
Do SDI z ABS-em ponoc jest problem z przegubami, przynajmniej tak wyczytalem na forum.
Jest problem tylko dla modeli przed liftem. Kolega ma auto z 1997r. więc koronkę z 50 zębami ABSu i taki przegub dostanie bez problemu.

ronin19 napisał/a:
w dieslu bialy lub siwy dym to nic dobrego .mozesz miec uszkodzona pompe paliwa najlpeije jedz do diesel servicu jakiegos niech sprawdza pompe i wtryski
Jeśli dymek pojawia się tylko po długim i ciężkim odpalaniu, to nie ma się co martwić na zapas. Na początek jak koledzy wspominali świece, przekaźnik świec ewentualnie kąt wtrysku.
fuego_30 - Czw Wrz 30, 2010 19:01

Jeśli ubywa ci płyn chłodniczy a wycieku nigdzie nie widać to może być uszczelka pod głowicą do wymiany. Sprawdź kąt wtrysku, świece żarowe raczej sprawa drugorzędna. Mój sdi odpalał na jednej przy -10st bez problemu bo to wtrysk bezpośredni a nie stare td.
przemek199 - Czw Wrz 30, 2010 20:34

z przegubem nie ma zadnego problemu dostalem od reki bez oczekiwania w dosc dobrym zaprzyjaznionym sklepie i za nie duza kase w sensie jakies 95 zl no i odpukac sam sie dziwie bo jezdze na nim juz cos kolo 40 tys km i az dziwne ze nie strzela jeszcze jak za ta kase... a odpalanie to pierwsze co to swiece a drugie kat wtrysku wedlug mnie... :lol: swiece sam zamierzam na zime wymienic raczej profilaktycznie ale koszt nie duzy to lepiej miec spokoj...