Zobacz temat - [R200]jest zawieszenie ZR..a jakie kolejne?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [R200]jest zawieszenie ZR..a jakie kolejne?

muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 20:23
Temat postu: [R200]jest zawieszenie ZR..a jakie kolejne?
Cześć, przedstawię sytuację, obecnie mam zawieszenie od MG ZRa - mam dwa lata chyba.
W zasadzie spoko jestem zadowolony, ale jak to choroba auta u człowieka postępuję
zastanawiam się nad małą modyfikacją................. = co nie co zamiast obecnego zawieszenia

Opcji jest kilka - albo sprężyny obniżające na obecnych amorach od mg zr (takie rozwiązanie zostawiam na sam koniec i jako ostateczne)

Kolejna sprawa - hmm zawieszenie na stałe (- 35mm) ale to - 35 mnie nie zadowala - bo ZR ma -30 i jest mi nadal za wysoko

i teraz gwint.... tu mamy regulację i to mi odpowiada bardzo...

Szukam gwintu - tak w zasadzie w cenach koło 1000-1500zł
tak szału nie ma.. ale może coś się da hmmm z taką kasą zrobić

mamy w PL jakieś możliwości ?

Bumelant - Wto Paź 19, 2010 20:47

Z gwintem raczej uwazalbym - kolega Marcinmarcin - wytrzymal pare dni w polskich warunkach na gwincie KW - masakra - nie do jazdy beton - nawet lajtowo skrecone to survival wrecz - lezy w piwnicy i straszy... Full sadomaso - 30kmh pojezdzisz po miescie gora. Dodatkowo raczej watpie w tej kasie to kupic chociaz zapytaj go na PW - moze bedzie zainteresowany sprzedaza. Jak juz tak bardzo szukasz - dosc czesto na zachodzie stosowane sa w roznych rajdowkach robionych na bazie ZRki gwinty firmy LEDA - musialbys poszukac co i jak i rozeznac ten temat - rzekomo - tania dobra firma sprawdzona w boju. Ja osobiscie skupilbym sie na wymianie przednich amorow na KONI a i tylne tez bywaly do 200tek napewno tej firmy i pozostawieniu jednak dosc niezlych springow z ZR 160 - dostrojeniu twardosci do swoich preferencji i smigasz. Calosc bedzie robila bardzo dobra robote, elegancko bedzie wybierala dziury i raczej nic wiecej nie trzeba na nasze warunki - co wiecej nie odfruniesz na pierwszej lepszej hopie, ktorych u nas nie brakuje.
muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 20:51

Bumelant, ale czy ten gwint to dużo większy beton ? niz w ZR ? orientujesz się ?
Harry - Wto Paź 19, 2010 20:57

mam pytanko,zeby wsadzić zawieszenie od zr to co potrzeba?
amory spręzyny
wahacze?

muzyczny_rover - Wto Paź 19, 2010 20:58

ja kupiłem komplet :)
i moj kuzyn mechanik mi zamienił po prostu :)

Harry - Wto Paź 19, 2010 21:03

komplet tzn. ? bo chciałbym wstępnie zrobić sobie kalkulacje
flapjck1 - Wto Paź 19, 2010 21:23

Harry napisał/a:
mam pytanko,zeby wsadzić zawieszenie od zr to co potrzeba?
amory spręzyny
wahacze?


amorki i sprezyny

reszte ( czyli gorne gniazda sprezyn i lozyska do podpory na przod ) mozesz uzyc swoje - we wszystkich r200/25 mg zr sa takie same

muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 19:36

to może wróćmy do pytań z pierwszego postu.. ?
flapjck1 - Sro Paź 20, 2010 20:20

ja bym betonu nie wsadzil

w 200vi mam teraz amorki orginaly mg i sprezyny "biale" bardzo fajny zestaw
super sie prowadzi i komfortowo jest

do pelni szczescia to chcialbym zeby mialy wieksze tlumienie na odbiciu, ale tego tanim gwintem nie zalatwisz bo one zwykle maja betonowe nastawy i zero regulacji

jak cie swierzbi portfel to skontaktuj sie z firma zerkopol z wawy
oni ci ogarna jakies bilsteiny ( warto tylko b6 i b8 ) ustawia tak jak bedziesz chcial

impreza drogawa ale warto - bardzo trwale amorki

Pływak - Sro Paź 20, 2010 20:25

Najlepsze wyjście to dobry gwint z regulacją twardości wtedy sobie ustawisz tak aby Cie zadowalał. Niestety cena to 1000-1500zł ale za sztukę :mrgreen:
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 20:45

no właśnie ceny mnie przerażają, jeżeli mówisz o 1-1,5kzł za sztukę
Dobra to opcja może inna

Obecnie rover na tym komplecie który mam (od mg zr) i tak za wiele nie j est obniżony, hmm a jak by go jeszcze obniżyć o kolejne 3-4cm to może już bym był usatysfakcjonowany

Ciufa - Sro Paź 20, 2010 21:21

Bumelant napisał/a:
na gwincie KW - masakra - nie do jazdy beton - nawet lajtowo skrecone to survival wrecz

buhahahhahahaha
muzyczny_rover napisał/a:
czy ten gwint to dużo większy beton ? niz w ZR ?

da sie jezdzic ;)

muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 21:22

Ciufcia, też mi się wydawało, że lekka przesada
no ale gwinty widzę niezłe ceny w ogóle... ehhh

Ciufa - Sro Paź 20, 2010 22:00

muzyczny_rover, ale uwierz mi, naprawdę warto :D
chociaż ja bym chcial jeszcze twardziej troszke :P ale to musze obnizyć auto a tego już nie chce za bardzo

muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 22:10

Ciufcia, a na czym Ty jeździsz ?
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 22:21

gwint KW V2 :D
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 22:21

w cenie ?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 22:26

http://shop.kwsuspension....60&page=1&sort=
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 22:28

wyportkowałes 1000 eurasów na zawias?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 22:29

napisałem KW v2 a nie v1 ;)
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 22:30

1229?:)
Ciufa - Sro Paź 20, 2010 22:30

tak jak pisałem wcześniej, naprawde warto :D
muzyczny_rover - Sro Paź 20, 2010 22:32

Wierze :) ale cena mojego rovera (rynkowa to ok 8 tyś) połowa tego to gwint :) ciut mi sie nie kalkuluje :)
flapjck1 - Sro Paź 20, 2010 22:55

kw jest przereklamowane

za ta kase to wolalbym http://www.avouk.com/CatalogueFrameset-84.htm

przynajmniej regulacja tlumienia jest

rodi_ - Czw Paź 21, 2010 10:14

Lub ewentualnie Gaz, 600£ z regulacja twardosci.
muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 16:43

ok , a z zakupów w PL?
flapjck1 - Czw Paź 21, 2010 17:58

nie oplaca sie :D
muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 18:48

flapjck1, pytanie dotyczyło czego innego :P :P
az taaaka różnica ?

rodi_ - Czw Paź 21, 2010 20:19

Avo 500£+ przesylka i tak wychodzi mniej niz 600.
Gaz tylko troche drozszy.
Skoro chcesz zmienic zawias, gwint to pewnie bedzie najlepsza opcja.
Ktos pisal o gwincie Leda, ceny raczej kosmos

muzyczny_rover - Czw Paź 21, 2010 20:24

rodi_, nie no przykłady ok , ale przecież może znajdę kity (bo to co pokazałeś to kity do zr'a) a może po prostu kity do moje r200 ? moze być taniej ?
rodi_ - Czw Paź 21, 2010 20:28

W cenie miedzy zr a 200 nie ma roznicy. przeciez oni wiedza ze to dokladnie taki sam produkt. Gdybym nie zamierzal zmieniac samochodu teraz, to mialbym na zbyciu sprezyny xpowera a kupilbym wlasnie gwint.
muzyczny_rover - Pon Paź 25, 2010 11:17

rodi_, ok dzięki za rady, w takim razie muszę pomyśleć..

[ Dodano: Pon Paź 25, 2010 11:17 ]
Przemyślałem wstępnie, z racji wartości auta nie wyportkuję się z całej kasy na gwint, najzwyczajniej mnie na to nie stać. lub inaczej nie chcę takiej sumy wykładać.
Ale jest opcja, dodatkowego obniżenia :)
sprężyny do ZR - H&R -30mm :) koszty = 1100zł z przesyłką :)