Zobacz temat - [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 600, Honda Accord - [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty

Gaara - Pon Lis 15, 2010 13:06
Temat postu: [R620] 2 pytania - rozrząd i obroty
Witam serdecznie!

Kupiłem ok. 2 miesiące temu Rovera 620Si w okazyjnej cenie i sobie go tak powoli naprawiam.
Jeszcze do naprawy zostało mi: wymiana rozrządu, pozbycie się małego wycieku oleju, uszczelnienie tylnej szyby i zrobienie czegoś z nieutrzymywaniem obrotów.

I tu moje pytania:

Nie chcę na to wydawać za dużo, a u mechanika rozrząd jest za 600zł + wymiana 200zł
http://allegro.pl/rozrzad...1318810012.html
Czy ten rozrząd będzie dobry?

I drugie pytanie - Nie zawsze, ale czasami, kiedy się zatrzymam i stoję na biegu jałowym, auto nie utrzymuje mi obrotów, lata wskaźnik pomiędzy 800 a 900 obrotów. Jak otworzyłem maskę to zobaczyłem, że silnik się tak "przydusza" i nagle odskakuje. Już nawet nie patrząc na to, że jest to pewnie niezbyt oszczędne i niezbyt komfortowe (cały samochód szarpie, dodaję wtedy lekko gazu do 1000 obrotów i wszystko działa jak należy), to pewnie może być też niebezpieczne dla silnika.
Czym to może być spowodowane? Liczę na to, że jest to jakaś ogólna wada Roverów ;)

Z góry dziękuję za odpowiedzi! :)

kasjopea - Pon Lis 15, 2010 13:33

Gaara, dlaczego masz wpisane w profilu 620 TDi?
Gaara - Pon Lis 15, 2010 13:57

W sumie nie wiem. W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica? Chyba Diesla tylko jeden model z serii 600 był, ale nie wiem :)
marthinez - Pon Lis 15, 2010 15:07

Gaara napisał/a:
W dowodzie mam napisane 620Di, na Wikipedii z Diesli jest tylko 620TD, a w rozrządach jest napisane 620Si... To jakaś różnica?
Nie, żadnej. :grin:
SDI to diesel
SI to benzyna.
Ale kto by się takim drobiazgami przejmował. :razz:

Masz w końcu benzyne, czy diesla?

Komplet, który chcesz kupić jest do diesla i jeśli takowego masz to pasuje.

Dario - Pon Lis 15, 2010 15:28

A co do przyduszania to sprawdź wiązkę kabli które idą po lewej stronie obok silnika czy nie ma tam jakiegoś przerwanego. Ja miałem kabel przerwany i też falowały obroty. Jak połączyłem kabel falowanie zniknęło i do dzisiaj mam z tym spokój.
kasjopea - Pon Lis 15, 2010 18:33

Gaara napisał/a:
To jakaś różnica?
Zasadnicza, jak to marthinez opisał :wink: .
Gaara - Pon Lis 15, 2010 18:58

No w dowodzie mam wpisane DI :P turbodiesla mam ;) Ok, rozrząd zakupiłem, jutro sprawdzę te kabelki, dzięki za info :)
Jugol - Pon Lis 15, 2010 19:06

...Di, to raczej diesla . Chyba, że masz SDi, to masz turbawkę ;)
szoso - Pon Lis 15, 2010 19:14

Jugol napisał/a:
...Di, to raczej diesla

następny znowu :wink:
Jugol Di i Sdi to samo jest :smile:
z resztą wszystkie diesle mają turbo w R

Jugol - Pon Lis 15, 2010 19:21

...coś mnie się pomięszało :głupek2: Szoso masz rację :taa:
filo - Wto Lis 16, 2010 04:07

S to wersja wyposażenia chyba bo było jeszcze GSDi...