Zobacz temat - Pomoc w zakupie Roverka 75
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - Pomoc w zakupie Roverka 75

Ufo - Czw Sty 27, 2011 13:46
Temat postu: Pomoc w zakupie Roverka 75
Witam wszystkich Kolegów :)

Jestem swieżym forumowiczem, który zakochał się w 75 :smile: Chciałbym zakupić ową 75 i prosiłbym Was o pomoc ponieważ w tej dziedzinie jestem zielony :lol: Znalazłem ogłoszenie i chciałbym usłyszeć Waszą opinie , wiem że zdjęcia nie oddają wszystkiego, ale mam nadzieję, że przynajmniej we wstępnej fazie pomożecie mi :smile:

Będę wdzięczny za każda odpowiedź :smile:

PTE - Czw Sty 27, 2011 14:04

A link do ogłoszenia dasz? ;)
Ufo - Czw Sty 27, 2011 14:07

Ups :smile: na początku pierwsza gafa, juz się poprawiam :smile:
tronsek - Czw Sty 27, 2011 14:13

:hm: Zrobiłeś zrzut ekranowy, ale linku dalej nie ma :bezradny:
Ufo - Czw Sty 27, 2011 19:44

http://allegro.pl/rover-7...1426439336.html

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 14:14 ]
Próbowałem zrobić poprawny zrzut, ale mi nie wyszedł, musze nad tym popracować :roll:

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 17:27 ]
I jeszcze jeden egz, czy warto?? Pomoże któryś z kolegów, dzięki na info.

Pozdrawiam :smile:

http://allegro.pl/sprzeda...1416796206.html

[ Dodano: Czw Sty 27, 2011 19:44 ]
Witam,

Zależy mi na szybkiej odpowiedzi na moje pytanko, właśnie piszę na gg z gościem który chcę sprzedać Roverka 75 1.8 , ma mały przebieg i to mnie zastanawia, wiem że jest rok w Polsce i przejechał nim 27 kkm, czy warty jest zainteresowania?? Może się już ktoś spotkał z tym klientem i tym autkiem??

http://otomoto.pl/rover-75-zadbany-C16818818.html

andyhell - Czw Sty 27, 2011 23:24