Zobacz temat - luźny temat luźne porady i luźny problem pomożecie ?
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning wizualny - luźny temat luźne porady i luźny problem pomożecie ?

miszkiel12 - Sro Mar 02, 2011 20:11
Temat postu: luźny temat luźne porady i luźny problem pomożecie ?
Witam

Słuchajcie właśnie kupiłem swojego pierwszego roverka :) (część już pewnie o tym wie) I ogólnie jest fajnie. Ale mam pytanko mam przetarty mieszek zmiany biegów zamówiłem właśnie nowy na allegro, czy wymiana może sprawić mi problem czy jest prosta? i drugie pytanie czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie, interesuje mnie taka okrągła z tak jakby elementem drewnianym i z ligiem rovera nie wiecie gdzie mogę taką zamówić :) z góry dzięki

Ps. wiem że pytania sią takie dziecięce ale jestem początkującym mobilkiem dlatego proszę o wyrozumiałość :)

rovek - Sro Mar 02, 2011 20:21

Cytat:
mam przetarty mieszek zmiany biegów zamówiłem właśnie nowy na allegro, czy wymiana może sprawić mi problem czy jest prosta?

Tak, musisz odkręcić tylko plastik, trzyma sie on bodajże na 4 śrubach, odłączyć przełączniki szyb, odkręcić gałkę i mieszek jest twój.

kalisz - Czw Mar 03, 2011 07:17

miszkiel12 napisał/a:
czy wymiana może sprawić mi problem czy jest prosta?

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=28307

miszkiel12 napisał/a:
czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie

Możesz, ale raczej nie znajdziesz gałki, którą wkręcisz na fabryczny gwint drążka, zatem musisz wybrać taką, która będzie mocowana na śrubeczki imbusowe :wink:

tronsek - Czw Mar 03, 2011 07:42

Ja mam taką gałkę zamontowaną. http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#467293 Tania nie jest, ale prezentuję się rewelacyjnie.
Krzysi3k - Czw Mar 03, 2011 09:50

Oo, białostocki Rover kolejny ;)
Jak będą spoty na Krywlanach to wpadaj :)

leszczu - Czw Mar 03, 2011 14:51

miszkiel12 napisał/a:
drugie pytanie czy mogę zmienić gałkę zmiany biegów na jakąkolwiek czy nie