Zobacz temat - Jugol - R45
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Nasze auta - Jugol - R45

Jugol - Wto Sty 25, 2011 16:48
Temat postu: R 45/400 sedan- siłowniki klapy bagażnika.
Od jakiegoś czasu dręczyło mnie to, że klapa bagażnika po otwarciu często lądowała na głowie mojej kochanej pierwszej żony Danusi. Postanowiłem to zmienić. Zakupiłem w tym celu 2 siłowniki do DAEWOO NUBIRA SEDAN o sile wyrzutu 290N do zakupienia na tej aukcji:

http://allegro.pl/daewoo-...1384308346.html

...i 4 sworznie kulowe również do kupienia na allegro:

http://allegro.pl/sworzen...1396216234.html

Następnie zdemontowałem pręty klapy, które służyły jako sprężyna i po dokonaniu pomiarów, wykonałem mocowania siłowników, do których przymocowałem sworznie kulowe.

Następnie w profilu kwadratowym klapy wywierciłem i nagwintowałem otwór M8, w który to wkręciłem również sworzeń kulowy, oczywiście z obu stron.
Następnie założyłem siłowniki i jest ok.
Poniżej zamieszczam kilka fotek, może ktoś skorzysta ;)

szoso - Wto Sty 25, 2011 16:56

:ok: :brawa:
dzelo23 - Wto Sty 25, 2011 16:58

Jugol kombinatorze Ty jeden :-) super sprawa i gratulacje
borek88 - Wto Sty 25, 2011 17:13

po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony??

BoloSr - Wto Sty 25, 2011 20:33
Temat postu: Re: R 45/400 sedan- siłowniki klapy bagażnika.
a jakies wymiary gdzie w ktorym miejscu otwory robic to gdzie sa ?? ?

[ Dodano: Wto Sty 25, 2011 20:33 ]
borek88 napisał/a:
po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony??

pewnei by sie dalo jakby byly dluzsze ale pewnie sa za krotkie :(

Remigiusz - Wto Sty 25, 2011 23:05

Ładna foto relacja :mrgreen: Tutaj jest mój temat o tym: http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64349

Widze ze jednak było nitowanie tych kątowników i te kulowe śruby dałeś na otwór prętów :wink:

Opisz trochę więcej jak sie teraz otwiera czy odskakuje samo itd :mrgreen:

Jugol - Sro Sty 26, 2011 01:20

borek88 napisał/a:
po pociągnięciu dźwigni sama klapa idzie do góry??
jeden siłownik nie wystarczyłby??
a i widzę ze do sworznia trzeba na gwintować i nie da się skręcić go nakrętką z drugiej strony??


Klapa lekko się unosi, ok. 3cm, delikatnie ruszam palcem i pięknie idzie sama do pionu.
Może i wystarczyłby, ale musiałby mieć sporą siłę, myślę, że ok 700N- a to wiąże się z b. mocnym podparciem, a z tym jest problem.
Nie da się nakręcić nakrętki z drugiej strony- gwint na sworzniu jest za krótki, ale profil jest solidny- spoko utrzyma.

[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 01:20 ]
Remi55 napisał/a:
i te kulowe śruby dałeś na otwór prętów

Coś masz Remisławie ze wzrokiem, bo to jest ok 2cm powyżej tego otworu po prętach ;p

Remigiusz - Sro Sty 26, 2011 15:31

Jugol napisał/a:
Coś masz Remisławie ze wzrokiem, bo to jest ok 2cm powyżej tego otworu po prętach ;p


Musze okulary kupić jednak inne bo faktycznie, przewidziało mi się :mrgreen:

Jugol - Wto Lut 01, 2011 21:11

Dzisiaj zrobiłem małą modyfikację klapy, teraz Kochanica i Bella są ,, siostrami krwi '' tzn. mają wspólny siłownik klapy. Zdemontowałem jeden i w jego miejsce dałem ten od Belli (620N :mrgreen: ) i w garage klapa otwierała się sama, ale na mrozie ok. -6 stopni trzeba jej lekko pomóc. Teraz jestem w pełni happy. I nawet klapy nie wyrwało :lol:
Brt - Sro Lut 02, 2011 09:18

heheh kombinator :) :ok: muszę to łobejrzeć :)
borek88 - Sro Lut 02, 2011 22:40

Jugol napisał/a:
w jego miejsce dałem ten od Belli (620N :mrgreen: )

od czego?? bo nie czaje od jakiej belli:/

Jugol - Sro Lut 02, 2011 22:49

borek88 napisał/a:
od czego?? bo nie czaje od jakiej belli:/


...toś se chopie teraz nagrabiłżeś se. Żeby nie wiedzieć czym się wozi prezes klubu ROVERki.pl :szok:

Brt - Sro Lut 02, 2011 22:50

alfa 156 SW z mojego awatara ;) ... siłownik tylnej klapy ... który zresztą już był za słaby u mnie :)
adamsky - Sro Lut 02, 2011 22:53

mi tam na szczęście wszystko działa w porządku i klapa sama się otwiera i nawet przy wietrze nikomu na głowiznę nie spadła :)
ale pomysł Jugola zasłużony i należą się brawa :)

borek88 - Czw Lut 03, 2011 06:25

nie jestem alfista a szeryfa nie znam;p może w końcu uda mi się jechać na ogólnopolski to poznam co niektórych forumowiczów oraz władze wyższe
a co do alf to jeśli kiedyś będę zmieniał rovera (i nie bedzie to mg zs lub zt 2005) to będę szykował się na alfe 159 1.9 JTD 16v (zaj.biste są)

Brt - Czw Lut 03, 2011 09:03

borek88 napisał/a:
to będę szykował się na alfe 159 1.9 JTD 16v (zaj.biste są)

nooo :mrg: ja bym wyrwał taką 2.4 JTDm 20V najchętniej ;) :mniam:

borek88 - Czw Lut 03, 2011 20:41

no tyle ze 1.9 JTDm w okolicy 30-35tys można wyrwać na dzień dzisiejszy to 2,4 45-50tys ale zobaczymy za kilka lat
Brt - Czw Lut 03, 2011 22:08

wiem niestety ;) ... ok koniec OT :) ... wracajac do siłowników u Jugola to dziś testowałem i ... dają radę ... o niebo lepiej to działa niż oryginały z tymi prętami ..... gdybym posiadał 400/45 w sedanie to ani chwili bym sie nie zastanawiał tylko montował siłowniki :) :ok:
Jugol - Sro Kwi 13, 2011 01:31

Witam ponownie w temacie siłowników, tym razem maski w R 45 :) Specjalnie nie zakładam nowego tematu, żeby nie robić śmietnika, bo później administratorki, moderatorki muszą sprzątać.
Mod w sumie najprostszy do wykonania- mi to zajęło 45min- ale tylko dlatego tak długo, bo bawiłem się z tym na dworze i łapałem pogodę, bo raz słońce, a raz deszcz. Zakupiłem siłowniki maski od Astry III, i 4 sworznie kulowe do nich. Następnie suwmiarka w łapki, troszkę pomiarów, poznaczenie punktów, wkrętarka i naprzód. Nie będę się za bardzo rozpisywał, jak się wyśpię pocykam foty i wrzucę- będzie dla przyszłych dłubaczy. A jaki lans na dzielni teraz, jak maseczka sama się podnosi :mrgreen: Polecam, koszt nieduży, a tyle radości.

Krzysi3k - Sro Kwi 13, 2011 09:25

Jugol, tylko Ty miałeś gotowe wymiary, a w R25 będę musiał trochę bardziej się napocić ;)
Tak jak gadaliśmy, zmierz całą maskę i ja sobie na tej podstawie wylicze jakoś :mrgreen:

Jugol - Sro Kwi 13, 2011 13:36

Krzysi3k napisał/a:
Jugol, tylko Ty miałeś gotowe wymiary, a w R25 będę musiał trochę bardziej się napocić
Tak jak gadaliśmy, zmierz całą maskę i ja sobie na tej podstawie wylicze jakoś


Bzzzzzzzzzzzduuuuuuuuura kolego, z wymiarów z ang. forum przecież i tak nie skorzystałem, bo miałem inne siłowniki i musiałem sam w/w pomiarów dokonać ;>

[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 10:21 ]
Bo wg Angoli to jest Astra III : http://autoswiatlo.motogr.../opel-astra-ii/ i to sa te siłowniki : http://allegro.pl/opel-as...1515997941.html na których oni robili w/w moda, kolega borek88 to wyłapał, ale ja już byłem po zakupie siłowników, więc nie miałem innego wyjścia jak zrobic to po swojemu, poza tym w tym chromie lipnie by wyglądały na Kochanicy.

[ Dodano: Sro Kwi 13, 2011 13:36 ]
....i obiecane foty, jak ktoś chce poznać szczegóły montażu, pytać w tym temacie, odpowiem na wszystkie pytania.

Krzysi3k - Sro Kwi 13, 2011 15:42

Bomba :D
Efekt elegancki :)

tronsek - Sro Kwi 13, 2011 16:11

Gratulacje !! Wygląda świetnie :brawa: Może podaj model siłowników i wymiary gdzie trzeba zrobić mocowania.
Jugol - Sro Kwi 13, 2011 16:23

Siłowniki kupiłem takie: http://allegro.pl/opel-as...1531842989.html + 4 sworznie kulowe również od tego samego sprzedającego. A co do wymiarów mocowań, to jak pomierzę, dodam w temacie- na chwilę obecną cierpię na chroniczny brak czasu.
kamax_19 - Sro Kwi 13, 2011 23:48

Jugol, :ok: :brawa:
Pomysł Extra, a nie dało by rady zrobić tego na jednym siłowniku tak jak jest to w BMW... :?: :?: :?: Pewnie potrzebny by był mocniejszy siłownik i cena wyszła by ta sama albo podobna.

Remigiusz - Czw Kwi 14, 2011 00:13

kamax_19, W jakim BMW tak jest :?:

Monza dać w sumie jeden siłownik w tedy cenna by było o polowe mniejsza :wink: Mocniejszy siłownik z taka sama długością jest o kilka złotych tylko droższy :wink:

Jugol - Czw Kwi 14, 2011 01:27

kamax_19 napisał/a:
Jugol, :ok: :brawa:
Pomysł Extra, a nie dało by rady zrobić tego na jednym siłowniku tak jak jest to w BMW... :?: :?: :?: Pewnie potrzebny by był mocniejszy siłownik i cena wyszła by ta sama albo podobna.


Wszystko sie da ;) , ja chciałem na dwóch i mam na dwóch- przy ostrym wietrze jest bardziej stabilnie- sprawdzone w sumie zaraz po montażu, a z Rovera nie zrobisz BMW, ani odwrotnie ;)

Remigiusz - Czw Kwi 14, 2011 12:09

Jugol, Na klapie te sworzeńie kulowe to w gwintowane czy tez na nakrętce kontrującej zamocowane :?:

Wyszło to jak trzeba teraz masz w aucie full wypas :razz:

kamax_19 - Czw Kwi 14, 2011 12:27

Jugol, Nie chce robić z Roverka BMW ale taka mi na myśl przyszła sugestia że taniej będzie zrobić to na jednym siłowniku tak jak w BMW E36

Fakt że na dwóch napewno jest bardziej stabilne i pewnie będzie dłużej sprawne bo na jednym jest większe obciżenie.

Remigiusz - Czw Kwi 14, 2011 12:32

kamax_19, Pokaz mi zdjęcie maski w E36 z jednym podnośnikiem bo mój google tylko znajduje z patykiem albo z dwoma siłownikami :neutral:
kamax_19 - Czw Kwi 14, 2011 12:40

Remi55, Kurde dam sobie głowe uciąc ze kumpel który ma e36 ma jeden siłownik, właśnie też patrzałem i widze że sa dwa ale on miał jeden ale większy.. Chyba ze ktoś przed nim zrobił jakieś poprawki.

[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 12:38 ]
Chyba że jeden mu padł i go ktoś wykręcił i został jeden..... :grin:

[ Dodano: Czw Kwi 14, 2011 12:40 ]
Całkiem mozliwe że mój błąd bo też tak patrze na inne i mają po dwa..... :/ :/

BoloSr - Czw Kwi 14, 2011 13:45

no to widze ze bede mial kupe roboty jak juz auto odbiore :)
borek88 - Czw Kwi 14, 2011 21:22

Jugol napisał/a:
kolega borek88 to wyłapał,

dzieki za pamiec :ok2:

Jugol, powiedz jak ty tam w masce tą nakretka doszlesz zeby przykrecic swozen??

Brt - Czw Kwi 14, 2011 22:07

obawiam się, ze na jednym siłowniku to te sworznie kulowe mogą nie wytrzymać .... konkretnie miejsce ich mocowania bo same sworznie wytrzymają ... blacha w tym miejscu nie jest wzmacniana przecież :ok:
Jugol - Pią Kwi 15, 2011 01:59

borek88 napisał/a:
Jugol, powiedz jak ty tam w masce tą nakretka doszlesz zeby przykrecic swozen??

Jest takie powiedzenie: ,,Sposobem to chłop w gacie narobił'' , tak więc sposobem pozakładałem nakrętki w środek maski. A sposób jest następujący. Klucz oczkowy 13mm, z jednej strony zakleiłem taśmą i włożyłem nakrętkę weń, następnie włożyłem go w ten otwór fasolkowy, który służył za miejsce podpórki starej :mrgreen: , później to już kwestia wkręcenia sworznia i porządne skręcenie tego razem.
Natomiast z drugiej strony było troszkę schodów, gdyż tam nie ma w/w fasolki, ale jest otwór 8mm, w który wchodzi klips, trzymający wygłuszenie maski. Więc ok. 4cm wyżej wywierciłem również otwór 8mm, następnie wyżynarką pojechałem od jednego otworu, do drugiego i zrobiłem sobie fasolkę, jak po prawej stronie. Reszta jak wyżej. Natomiast w dolnej cześci sprawa jest banalna, mamy dwie blachy zachodzące na siebie, więc pomiędzy nie włożyłem nakrętkę i wkręciłem sworzeń od góry i też porządnie skręciłem to do kupy. Gwint sworznia jest na tyle długi, że jeszcze wystaje poniżej tej dolnej blachy, więc żeby to jeszcze bardziej wzmocnić, można od spodu, po zdjęciu nadkola dołożyć jeszcze nakrętkę ( ale wg. mnie nie ma takiej potrzeby- w obu przypadkach są to solidne mocowania i podparcia. O wiele mocniejsze podparcia niż było to w bagażniku- tam musiałem rzeźbić, ale teraz i tam jest solidnie to podparte.

adamsky - Pią Kwi 15, 2011 09:48

Jugol napisał/a:
następnie wyżynarką pojechałem od jednego otworu
ależ jesteś brutal... ojoj...
no ale w słusznej sprawie, to kochanica Ci wybaczy :))

BoloSr - Pią Kwi 15, 2011 11:24

rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ?? ?
Jugol - Pią Kwi 15, 2011 11:40

BoloSr napisał/a:
rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ?? ?


Tak M8

BoloSr - Pią Kwi 15, 2011 11:44

Jugol napisał/a:
BoloSr napisał/a:
rozumiem ze to sa M8 te uchwyty do silowników wkrecane ?? ?


Tak M8


oki to juz wiem co i jak :)
a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ?? ? 2 silowniki i na tym katowniku ?? ?

Jugol - Pią Kwi 15, 2011 11:48

BoloSr napisał/a:
a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ? 2 silowniki i na tym katowniku


Pisałem później w temacie, że zamieniłem jeden siłownik na 620N od Alfy Brt'a i to podparcie musiałem wzmocnić płaskownikiem ok. 5-6mm i zarazem przedłużyć, gdyż ten siłownik był o ok. 1,5 cm dłuższy.

kamax_19 - Nie Kwi 17, 2011 22:30

Remi55, Wiesz jakie auto ma jeden siłownik VW Bora i maska jest sztywna. Tylko nie wiadomo jaka cena takiego siłownika i przy jednym będzie mniej roboty.
Jugol - Nie Kwi 17, 2011 22:32

kamax_19 napisał/a:
Tylko nie wiadomo jaka cena takiego siłownika i przy jednym będzie mniej roboty.

Cena na bank będzie niższa niż za dwa moje, ale roboty to jest na 30min. z dwoma siłownikami, więc chyba nie o robotę tu chodzi ;)

kamax_19 - Nie Kwi 17, 2011 22:46

Jugol, tak wiem ze nie chodzi o nakład pracy :grin: Ale tak tylko sugeruje że można tą klape zamontować w inny sposób zresztą sam wiesz. pewnie da rade zrobić te siłowniki pod innym kontem itp..... Jak ktoś sobie wymyśli tak zamontuje byle było dobrze :grin:

Nadal twierdze że pomysł miałeś extra i nie jeden użytkowanik zrobie tak swoją mache :mrgreen:

Jugol - Nie Kwi 17, 2011 23:04

Dokładnie, można to zrobić na krótszych, dłuższych siłownikach- kwestia obliczenia, pomiarów itd. Mi również chodziło o to, żeby to było stabilne, jak zajdzie konieczność pogrzebania pod machą np. na sporym wietrze. Ale opcja z jednym siłownikiem jest oczywiście do zrobienia- dobre podparcie + mocny siłownik i bedzie ok :ok:
BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 10:59

Jugol napisał/a:
BoloSr napisał/a:
a cos modziles z tylnymi silownikami czy jest tak jak bylo ? 2 silowniki i na tym katowniku


Pisałem później w temacie, że zamieniłem jeden siłownik na 620N od Alfy Brt'a i to podparcie musiałem wzmocnić płaskownikiem ok. 5-6mm i zarazem przedłużyć, gdyż ten siłownik był o ok. 1,5 cm dłuższy.


foto bys tego zrobil i zamiesci oraz podal jaki to silownik dokladnie :)

Remigiusz - Pon Kwi 18, 2011 18:13

BoloSr, Wszystko jest opisane wyżej lub tutaj :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64349

BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 18:17

Remi55 napisał/a:
BoloSr, Wszystko jest opisane wyżej lub tutaj :wink:
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=64349


mistrzu ale to ja wiem ale pisal cos ze ma na jednym ale zaczym sie juz gubic :(

Remigiusz - Pon Kwi 18, 2011 18:20

BoloSr, Nikt nie ma na jednym W roverku :wink: Vw Bora ma na jednym i tyle :mrgreen:
BoloSr - Pon Kwi 18, 2011 18:21

Remi55 napisał/a:
BoloSr, Nikt nie ma na jednym W roverku :wink: Vw Bora ma na jednym i tyle :mrgreen:


no to ok juz chyba wszystko w temacie w takim razie i zabieram sie za robote :)

Jugol - Czw Kwi 21, 2011 23:11
Temat postu: [Jugol - R45]
Przeglądając kilka miesięcy temu ( bodajże 3mies. ), forum MG-ROVER.ORG, zostałem natchniony przez RichStone'a, jego modem 45-ki. Po kilku przemyśleniach postanowiłem, dokonać prawie identycznej zmiany u siebie.
Zbieranie zabawek, praca w garage i końcowy montaż, to wszystko trwało ok.2mies.
Dzisiaj około 22-giej zostało wszystko ukończone ( zostały ramki tablic do wymiany- teraz będą czarne, znaczek na grilla, nakładki spryskiwaczy założyć w kolorze auta, umyć auto i lekko polernąć tu i tam.
Z powodu dość późnej pory ukończenia, foty są na razie tylko z komórki i nocne z parkingu pod Tesco, ale będą za kilka dni lepsze jakościowo- to oczywiste ;)
Jak to zawsze bywa w klubie, bez kilku osób ten mod nie doszedłby do skutku.
Dlatego w tym temacie chciałbym gorąco podziękować:

Tomi- za grilla w idealnym stanie :ok:
Markzo- za dokładkę- jest superaśna, za rady i pogaduchy na gg w temacie :ok:
ownstlr- za rady ( najtrudniejsza sprawa, która najwięcej problemów nam przysporzyła- malowanie chromów :tyra: )
Włodzimierzowi- szwagier i doradca, wykonawca wielu rzeczy wspólnie ze mną: szpachlowanie, malowanie, montaż dokładki. Masz złote ręce :taa: i cierpliwość do mnie ;)
Sobie nie będę dziękował- banan na gębie mi w zupełności wystarcza.

Sorki, że wyedytowałem posta, ale to było w celu usunięcia tych fot z tel. były wstrętne, a przy okazji Markowi serwer odciążę ;) . Zaraz wrzucę fotki z aparatu:

Markzo - Czw Kwi 21, 2011 23:18

piekniusio ;) kozacko wygląda!
kasjopea - Czw Kwi 21, 2011 23:21

Teraz to Kochanek :razz:
kzrr - Czw Kwi 21, 2011 23:23

Tłuuuuusto :D
shilus82 - Czw Kwi 21, 2011 23:25

kzrr-sążnie :)
own - Pią Kwi 22, 2011 00:31

Nie da się ukryć, że Kochanica zmieniła płeć ;-) Kawał dobrej roboty.
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 10:59

dawaj zdjecia tylu i przodu z aparatu
sedanik w mg bajka

Pływak - Pią Kwi 22, 2011 11:22

Tradycyjnie zdjęciom z domofonu mówię stanowcze NIE wiec z oceną zaczekam na normalne zdjęcia :D
imejdz - Pią Kwi 22, 2011 11:42

Pływak napisał/a:
zdjęciom z domofonu
Te chyba akurat wózkiem z Tesco robione :P
Jugol, dobra robota, nabrał charakteru :wink:

Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 12:28

Pływak napisał/a:
zdjęciom z domofonu

Rozwaliłeś mnie :lol:
Również czekam z oceną, bo nic nie widać :/

BoloSr - Pią Kwi 22, 2011 12:43

borek88 napisał/a:
dawaj zdjecia tylu i przodu z aparatu
sedanik w mg bajka



chcesz orginal to zapraszam do mojego garazu :) :):)

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 12:43 ]
kurde gorszych zdjec to ja dawno nie widzialem ale coz zycie :)
zrob normalne i je zapodaj bo tu nic nie widac :( :(
a to co zrobiles to niewybaczalne jest :) :):)

bociannielot - Pią Kwi 22, 2011 13:15

Ale chyba dojdzie spoiler :?:
imejdz napisał/a:
Te chyba akurat wózkiem z Tesco robione
Pływak napisał/a:
Tradycyjnie zdjęciom z domofonu mówię stanowcze NIE
ja akurat obstawiałem mikrofalówkę, ale tak na poważnie nie dziwię się że Jugol wstawił tak na szybkiego zdjęcia z tostera, też bym był podjarany, jakbym (prawie :wink: )samemu takiego moda wyciosał :smile: .
szoso - Pią Kwi 22, 2011 16:12

Pływak, nie znasz się, to zdjęcia robione kalkulatorem :lol:
Piotrass - Pią Kwi 22, 2011 16:27

Zdjęcie robione widelcem ;)
Jugol, to tego pomysłu nie chciałeś zdradzić na spocie ;)
Efekt świetny, mi się bardzo podoba :ok:

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 18:57

Jadę właśnie ramki czarne zamontnąć to strzelę kilka fot APARATEM firmy KODAK ;p
tuners - Pią Kwi 22, 2011 19:01

Jugol podoba Ci się to co zrobiłeś ?

jeżeli tak, a ktoś będzie to krytykował to ja za ręce ty za nogi i do rzeki z nim ;d

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 19:03

tuners, prawdziwa cnota ( KOchanica vel Kochanek :lol: ) krytyk się nie boi :spoko:

foty z domofonu usunięte, na rzecz aparatowych :taa:

Pływak - Pią Kwi 22, 2011 20:50

Klamki w kolor, większa felga i będzie :ok: Pokombinował bym z tą dokładką bo tak średnio mi się to widzi, razem ze zderzakiem leci pod górę
tronsek - Pią Kwi 22, 2011 20:52

:hm: Ja mam mieszane uczucia. A we wnętrzu też będą mody mające na celu upodobnienie Kochanicy do MG ZS ??
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 20:55

Pływak napisał/a:
Klamki w kolor, większa felga i będzie


Klamki pozostają chrom, felga zostaje, a z dokładką jest wsio ok :)

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 20:55 ]
tronsek napisał/a:
A we wnętrzu też będą mody mające na celu upodobnienie Kochanicy do MG ZS


Po pierwsze we wnętrzu pozostaje po staremu, po drugie to już ponoć Kochanek, po trzecie to jest R 45, a nie MG ;p

Pływak - Pią Kwi 22, 2011 21:01

Jeśli zostaje tak jak jest to nijak mi to pasuje do całości. Poprzednia dobrze utrzymana seria imo był ładniejsza niż ta hybryda.
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 21:03

Dobrze, że Tobie, a nie mnie :spoko:
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:22

Jugol, przedni gril po lifcie oki wsztstko ladnie
ale dokladke z lagi to do r19 miodzio pasuje tu niestety jugol srednio
szukaj orginalu od zs i bedzie gitara
no i na tyl wysoki spojler:D
wielu mowi ze wiocha ale mi sie podoba a'la evo:D

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:26

borek88 napisał/a:
ale dokladke z lagi to do r19 miodzio pasuje tu niestety jugol srednio


ja mam w tej kwestii odmienne zdanie :) wysoki spojler załatw, to ja go wyślę Markzowi, a on mi prześle swój wtedy :)

borek88 - Pią Kwi 22, 2011 22:44

oni maja
maja cena cos miedzy 300 a 500zl
tyle ze telefonicznie bardzo nie mili i ciezko cos z nimi ustalic i sie dogadac
a co do dokladki
lepszy orginal
a tu do czego pasuje twoja dokladeczka

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 22:44 ]
ale pozatym pozytyw za to ze grzebiesz i cos widac

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 22:50

Oni mają wiele rzeczy, ale tak jak napisałeś- więc odpuściłem, odpuściliśmy ich sobie. Niech się kąpią w tych R i MG :spoko:
Oryginał dokładka pasuje do ZS'a, a mi nie o to chodziło ;)
Tak samo dokładkę od Lagi założysz do każdego auta, więc ta fota jakoś nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia :niee:

borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:07

poprostu do tego zderzaka z r19 pasuje rozumiesz
dziury od halogenow same halogeny sie komponuja
tutaj nie maj z czym ale malo tego
zderzak w r45 nie jest prostu a bynajmniej robi wrazenie takiego okraglastego a dokladka od lagi jest plaka taka bardziej toporna.
ale kolego najwazniejsze zeby tobie sie podobalo
ja tam marze o zs i duzej locie i wiem ze wielu wytknie (jesl bede mial zs'a) palcem ze wiocha itp

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:09

borek, a wiesz od czego jest ta moja dokładka ??
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:16

no juz pisalem ze od laguny I nie kazda ja miala
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 23:16

Ta jest akurat od Espace ale różnica niewielka...
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:18

borek88 napisał/a:
no juz pisalem ze od laguny I nie kazda ja miala


:niee:
...a Pływak wygrywa komplet koszyczków do szklanek :taa:

borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:20

no bym powiedzial ze prawie zadna bo w espace i laga maj bardzo duzo wspolnego

[ Dodano: Pią Kwi 22, 2011 23:20 ]
faktycznie rozni sie dluzszym jezorem

dzelo23 - Pią Kwi 22, 2011 23:21

:-) Takiego kierunku modów się niespodziewałem. Gratki dla wszystkich z Twojego garage i ciekawe co dalej hehe
Pływak - Pią Kwi 22, 2011 23:21

U mnie w profilu masz foto R z dokładką od Laguny jak się przyjrzysz jest nieco niższa
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:23

dzelo23 napisał/a:
i ciekawe co dalej hehe


...dalej to już tylko zakup MG ZS tylko, ale to za 2-3 latka :spoko:

borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:23

do twojego kanciaka pasuje taka dokladka
i jugol nie neguje bo nie orginal czy cos zebys zle mnie nie zrozumial

borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:24

Jugol napisał/a:
zakup MG ZS

ktory rok??

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:24

borek, ale czy ja cos mówię ?? Neguj jak chcesz- ja mam to czego chciałem i to jest dla mnie ważne :ok:
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:31

otoz nie neguje poprostu wypowiadam wlasne zdanie, dla mnie zdjeta dokladka i jest bajka
bo fajnie wyglada z tym grilem bardzo orginalnie bo w koncu nie latwo dostac ten gril

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:36

Dokładka zostaje, po to była i załatwiona i założona, a grille są od ręki na ebay ;) w 4 kolorach :taa:
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:40

to zdradz na jaki rocznik zs'a bedziesz polowal
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:42

2005- inny nie wchodzi w grę za 2-3 lata :)
borek88 - Pią Kwi 22, 2011 23:47

najladniejszy mg... no moze sv ale to juz auto dla wybranych raczej
Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:54

borek88 napisał/a:
no moze sv ale to juz auto dla wybranych raczej


dla bogatych raczej- mniamniuśny jest :obłoki:

Krzysi3k - Pią Kwi 22, 2011 23:54

Jugol, tylko ze skrzelami po bokach koniecznie :mrgreen:
To tak na fotkach wygląda czy masz czarny mat?

Jugol - Pią Kwi 22, 2011 23:56

Krzysi3k napisał/a:
To tak na fotkach wygląda czy masz czarny mat?

folia czarny mat, nie widzisz ;p

Krzysi3k - Sob Kwi 23, 2011 00:03

Nie kminie, cały samochód folią oklejałeś?
Jugol - Sob Kwi 23, 2011 00:04

jasne, raptem 3tysie tylko ;p
Krzysi3k - Sob Kwi 23, 2011 00:08

No na tych fotkach przód i bok wyglądają jakby był mat, tylko tył błyszczący :P
greg-si - Sob Kwi 23, 2011 08:17

Jugol, zderzak prosi się o halogeny :)
ogólnie jest ok :)

marcin316 - Sob Kwi 23, 2011 09:13

Jakby chrom z klamek zniknął, to można by pokusić się o przemalowanie felg na biało... ewentualnie zastanowić się nad pomalowaniem dokładki pod kolor nadwozia. Jak wyżej, halogeny też powinny poprawić wygląd przodu auta.

Przyznać trzeba, że wszystko idzie w dobrym kierunku :ok:

adamsky - Sob Kwi 23, 2011 09:41

no a gdzie te fotki ?
Krzysi3k - Sob Kwi 23, 2011 09:43

W pierwszym poście :)
Jugol napisał/a:
foty z domofonu usunięte, na rzecz aparatowych

Pływak - Sob Kwi 23, 2011 10:46

marcin316 napisał/a:
ewentualnie zastanowić się nad pomalowaniem dokładki pod kolor nadwozia.


Malowanie takiej dokładki zawszę kończy się tak samo czyli popękaniem i odpadaniem lakieru. Ona nie jest tak sztywna jak ta z MG. Przynajmniej ta z Laguny jest zrobiona z dość elastycznego tworzywa i z tą chyba będzie podobnie

Tomi - Sob Kwi 23, 2011 11:11

Osobiście poszedł bym z dokładką w innym kierunku. Poszukałbym dokładki z 45-ki V6



Moim zdaniem dokładka od Reni wyglada fajniej, gdy nad wlotami w dokładce są halogeny.



Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług :(

[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 11:11 ]
Co nie zmienia faktu, że auto nabrało charakteru. Nabrał "męskich cech" :)

Markzo - Sob Kwi 23, 2011 12:41

halogeny pewnie Dżugol założy, ja bym się nad progami z zs'a zastanowił ;)
Jugol - Sob Kwi 23, 2011 14:18

greg-si napisał/a:
Jugol, zderzak prosi się o halogeny


Będą w przyszłości :taa:

[ Dodano: Sob Kwi 23, 2011 14:18 ]
Tomi napisał/a:
Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług


Tomi do pługa mu daleko, pługa to widzę codzinnie pod szybem 3-4cm ma do ziemi BMW :mrgreen:
Zawias zostaje nie ruszony.
Dokładka na bank nie będzie malowana, powód jak wyżej napisał Pływak, ale są inne sposoby, żeby była czarna, a nie szara ;)
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę ;p , felgi też zostają w perłowym- bo też tak chcę :mrgreen:

bonus89 - Sob Kwi 23, 2011 15:52

Cytat:
Zawias zostaje nie ruszony.
:neutral:
Jugol napisał/a:
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę ;p
:sad:
No takie kroki poczyniłeś a reszte zostawisz z nudnego 45? :P

borek88 - Sob Kwi 23, 2011 22:51

bonus89 napisał/a:
Jugol napisał/a:
O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę ;p
:sad:
No takie kroki poczyniłeś a reszte zostawisz z nudnego 45? :P


akurat z tym sie zgadzam z jugolem:D
jestem jeszcze ciekaw jak na zs wygladaja razem klamki i lusterka w chromie a reszta orginal zs'ik

Markzo - Sob Kwi 23, 2011 22:57

Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom :)
kasjopea - Sob Kwi 23, 2011 23:02

Markzo napisał/a:
Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom :)
Ale dostałam od owna klamki w kolorze i kto wie czy nie zmienię, bo nie trawię chromu.
Tomi - Nie Kwi 24, 2011 08:10

Jugol napisał/a:

O klamkach już pisałem- zostają chrom, bo tak chcę ;p ,

Do tego dodał bym chrom na lusterka.



[ Dodano: Nie Kwi 24, 2011 08:10 ]
kasjopea napisał/a:
Markzo napisał/a:
Ownstlr'a ZS mial klamki chrom, ale lusterka czarne, wg mnie calkiem spoko i klamek bym nie malowal, ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom :)
Ale dostałam od owna klamki w kolorze i kto wie czy nie zmienię, bo nie trawię chromu.


A mnie korci, aby zmienić klamki na chrom w ZSie :P

Markzo - Nie Kwi 24, 2011 08:12

mi też się podobaja lusterka chrom i klamki, tylko nie wiem czy do przedlifta to spasi, w polifcie bedzie miodnie wyglądalo ;)
Tomi - Nie Kwi 24, 2011 08:29

Wyglądało by, gdyby był czarny. Na srebrnym może już roboty nie robić :(

[ Dodano: Nie Kwi 24, 2011 08:29 ]
Jugol napisał/a:

Tomi napisał/a:
Jest jeszcze jeden problem, który powstaje po takiej modyfikacji. Samochód zaczyna przypominać pług


Tomi do pługa mu daleko, pługa to widzę codzinnie pod szybem 3-4cm ma do ziemi BMW :mrgreen:


Na tym zdjęciu wygląda, że trochę tak...

... ale wydaje mi się, że progi od ZS'a powinny to zniwelować.

kasjopea - Nie Kwi 24, 2011 10:27

Z całej modyfikacji podoba mi się likwidacja chromów ;) . Dokładka tak sobie wygląda.
bonus89 - Nie Kwi 24, 2011 12:34

kasjopea napisał/a:
Z całej modyfikacji podoba mi się likwidacja chromów ;) . Dokładka tak sobie wygląda.
Mi w Roverkach właśnie chrom najbardziej nie pasuje :/ tak razi w oczy biedronkowym luksusem
borek88 - Nie Kwi 24, 2011 12:47

Markzo napisał/a:
ZT rowniez wyglada ciekawie z klamkami chrom :)

wlasnie otoz to podstawa klamki kolor a samo ucho chrom tak jak to jest w 45 i jest gitarka
tylko ciekawe jak z lusterkami moze ktos widzial na forach uk??

greg-si - Nie Kwi 24, 2011 17:26

Lusterka chrom by tutaj fajnie pasowały :)

Jugol - Pią Lip 15, 2011 23:03

Tomi napisał/a:
... ale wydaje mi się, że progi od ZS'a powinny to zniwelować


To już druga osoba, któa o tym wspomniała i cos jest na rzeczy ;) , a lusterka chrom raczej odpuszczę, w kolorze mi się bardziej podobają :taa:

Dzieki za rady, oceny i czekam na dalsze :ok:

[ Dodano: Pon Lip 11, 2011 21:23 ]
Kolejne wykonane rzeczy:
-zaślepiony EGR
-wyczyszczona przepływka

W planach ( na dniach ) wywalenie kata i zapodanie strumienicy w obudowie kata.

[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 23:03 ]
Kat wywalony, strumienica na miejscu i jest lepiej :mniam:

adamsky - Pią Lip 15, 2011 23:19

Jugol napisał/a:
Kat wywalony, strumienica na miejscu i jest lepiej :mniam:

ma to podłoże psychologiczne czy słowo lepiej do czego się odnosi ? do osiągów? lepszego zbierania się z dołu czy na wyższych obrotach czuć jeszcze tą moc? bo nie wiem co mam przez to rozumieć...

[ Dodano: Pią Lip 15, 2011 23:19 ]
i jak wygląda ten Twój kat przy Twoim przebiegu? zapodałbyś jakąś fotkę jego obudowa + zdjęcie w przelocie?

Jugol - Sob Lip 16, 2011 13:51

adamsky tu: http://forum.roverki.eu/v...r=asc&start=100 masz wszystko opisane.
kzrr - Pon Sie 15, 2011 23:18

Up !
Raptile - Pon Sie 15, 2011 23:18

up
Jugol - Wto Sie 16, 2011 22:45

Tak więc w końcu podjąłem decyzję, jutro kierunek ZG i hamowanko Kochanka. Wieczorem w temacie pokażę ile wyszło KM, Nm itd.

[ Dodano: Wto Sie 16, 2011 22:45 ]
Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.

Remigiusz - Wto Sie 16, 2011 22:51

Jugol, Cos marnie wyszlo jak tylko 240Nm :neutral: a ty masz jeszcze mapki od Mg wiec bardzo dziwne :neutral:

powinno być ja już ok. 250Nm i te 109km sa ok :wink: Ale 240nm to jak seria od 45 :neutral:

Ważne ze ciebie zadowala i to najważniejsze dla użytkownika :wink:

Jugol - Wto Sie 16, 2011 22:59

Tak wyszło :bezradny:
Remigiusz - Wto Sie 16, 2011 23:06

Jugol, Konie wychodzi na ok ale z tych Nm coś nie tak jest 20Nm mniej to sporo jest :neutral:
Krzysi3k - Sro Sie 17, 2011 00:05

Bo ja wiem ;)
Jak tak patrze na wykresy turbo diesli to z wiekiem moment ucieka bardziej w góre obrotów jakoś ;)

bociannielot - Sro Sie 17, 2011 09:38

się czepiacie - kochanek Jugol'a nie jest już nowy, a poza tym jak znam właściciela to znając życie zacznie teraz dążyć żeby ten wykres poprawić co by tych niutów było tyle ile powinno :wink:
azer - Sro Sie 17, 2011 10:47

Jugol napisał/a:
Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.
Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego?
Jugol - Sro Sie 17, 2011 14:02

azer napisał/a:
Można wiedzieć co zmienione? Bo nie śledziłem Twoich zmian? Niżej napisane że mapy, plus mafam z tego co wiem. Coś jeszcze niestandardowego?


Zaślepiony EGR i wolny wydech- jeżeli uważamy to za niestandardowe ;)

Raptile - Pią Wrz 09, 2011 09:31

up
kzrr - Pią Wrz 09, 2011 09:31

Up !



Chciałem "apnąć" ale niestety raptile znowu był szybszy :( :(

Jugol - Pią Wrz 09, 2011 09:32

Nowa, dodatkowa para oczu:
Markzo - Pią Wrz 09, 2011 09:40

pięknie ;) progi dolozyc i bedzie cacy ;)
leszczu - Pią Wrz 09, 2011 09:59

Markzo napisał/a:
pięknie ;) progi dolozyc i bedzie cacy ;)

I zabrać dokładkę od laguny. :wink:

emes - Pią Wrz 09, 2011 20:24

Jugol, a myślałeś ponownie o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia (chodzi mi o chromowane części tych elementów)?
tronsek - Pią Wrz 09, 2011 20:46

emes napisał/a:
Jugol, a myślałeś o klamkach i blendzie klapy bagażnika w kolorze nadwozia
Blende ma w kolorze nadwozia.
Jugol, Brakuje mu już tylko delikatnej gleby. :d

emes - Pią Wrz 09, 2011 21:53

tronsek, :ok:

Co do klamek, oglądam i ja zrobiłbym tak: albo całkowite wyeliminowanie chromów (klamki) albo dołożenie do obecnych jeszcze chromowanych lusterek, jak to było już sugerowane.

Niemniej jednak, auto ma swojego właściciela i jak się podoba jak jest, to jest w porządku :ok: :)

galant - Czw Paź 13, 2011 23:50

Dajcie spokój z chromami na lusterkach, to jest dobre do stojącego obok C360 jakiegoś pordzewiałego E36, nie do R'ki

p.s. emes, śliczne ZT w avatarze :wink:

Tomi - Nie Paź 16, 2011 14:49




No patrz Pan, te powyżej, też pewnie typowy okaz tego gatunku (C360 i rdzewiejące E36).

bociannielot - Nie Paź 16, 2011 22:52

Tomi, ale do tego audi nie pasują nawet w połowie tak dobrze jak by pasowały teraz do Jugolowego r45 :mrgreen: ja tez w sumie nie lubię lusterek chrom, ale tu do tych klamek - aż się prosi uzupełnić braki :wink:
matts - Nie Paź 16, 2011 23:02

A ja u siebie też mam chrom i jakoś wioski nie ma...może dlatego, że zlewa się z całością.

https://lh4.googleusercontent.com/-9Ox6tWx2Bpo/TptFvHE8AUI/AAAAAAAAA_o/I0M4jesJyo4/s640/vv.jpg

Przepraszam za jakość zdjęcia, ale robione troszkę lepszym "domofonem" baardzo daleko od domu:)

bociannielot - Pon Paź 17, 2011 12:20

matts, domofon jak domofon, przydała by się inna pora dnia :mrgreen:
Pływak - Pon Paź 17, 2011 13:14

Tomi napisał/a:

No patrz Pan, te powyżej, też pewnie typowy okaz tego gatunku (C360 i rdzewiejące E36).

Tylko, ze akurat to audi ze zdjęcia nie ma lusterek w chromie

emes - Pon Paź 17, 2011 21:29

galant napisał/a:
emes, śliczne ZT w avatarze


Jak już to ZT-T :) Dziękuję i dodam, że nie tylko w avatarze takie jest ;)

galant - Wto Paź 18, 2011 22:42

Tomi, w tym 1 akurat to jest stal szczotkowana lub jakaś jej imitacja (nie zagłębiam się) a nie chrom/nikiel.. w drugim natomiast nie dowidzę, ale wydaje mi się, ze jest w kolorze nadwozia. poza tym nie będę się zagłębiał w temat, że do niektórych aut to PO PROSTU NIE PASUJĘ. to tak jakbyś do malucha próbował założyć wielkie alusy, przyciemniane szyby i lodówkę. to nie przystoi, takie moje zdanie w tej kwestii, ale to wolny kraj i każdy niech wyraża swoje zdanie, jeździ tym w czym czuje się dobrze itp itd. w granicach dobrego smaku oczywiście.

emes niesamowicie mi się podoba to autko, nie interesowałem się za bardzo roverem, ale jak pierwszy raz taki egzemplarz jak twój zobaczyłem na żywo, to można by rzec, że się w nim zakochałem :razz:

Jugol - Sob Lis 19, 2011 22:59

leszczu napisał/a:
I zabrać dokładkę od laguny.


To nie jest dokładka od Laguny :niee: i nie będzie zabierana, chyba, że śnieg to zrobi :rotfl:

leszczu - Nie Lis 20, 2011 13:29

Jugol napisał/a:
To nie jest dokładka od Laguny :niee:

A od czego ?? ;>

pelson91 - Nie Lis 20, 2011 13:30

Espace :D
Jugol - Nie Lis 20, 2011 13:53

+ dla pelsona :ok:
pelson91 - Nie Lis 20, 2011 14:34

się miało Renault to i się zna najpopularniejsze dokładkowe tuningu ;)
leszczu - Pon Lis 21, 2011 11:20

A to przepraszam, dokładka wygląda prawie tak samo jak od laguny. :grin:
Jugol - Pią Mar 09, 2012 07:29

,,Wyszło 109 KM i 240Nm, od razu uprzedzam- pozostaje tak jak jest, żadnych wtrysków od SDi, stożków itp. nie będzie, zadowala mnie to co jest teraz, może w przyszłości ( rok-dwa ) będzie wizyta u goodhope'a.'' To moja wypowiedź z sierpnia ubiegłego roku :mrgreen:
Ok- kłamałem ;p Wczoraj w godzinach wieczornych zawitały pod maską wtryski od SDi, i pomimo przedmuchów na dwóch z nich ( dzisiaj będą nowe podkładki ) jest NIEZIEMSKO !! Przy okazji, odpiąłem odmę na dzień, dwa, dopuki nie dotrze do mnie odma od Lublina, wyczyściłem dolot, było tego ok. 0,5 kg ( kto wymyslił EGR ;> )
Wracając z garage musiałem na nowo uczyć się operować pedałem gazu, bo różnica jest naprawdę spora :ok: , a 0,5 godz temu wracałem z pracy i miałem okazję go deczko odkurzyć, teraz to czuję że odkurzam tłoki :mniam: , było w okolichach 180km/h ale zapasik większy niż poprzednio, więc jestem happy :jupi: A do goodhope'a już się nie wybieram, bo teraz już nie ma po co :)

kzrr - Pią Mar 09, 2012 09:36

No to mam nadzieję że mnie przewieziesz albo dasz się przejechać w następną sobote :D
Brt - Pią Mar 09, 2012 10:12

Jugol napisał/a:
( kto wymyslił EGR ;> )


jak to kto ... ekolodzy :strzela: ;) Jugol ... czekam na test :P

Remigiusz - Pią Mar 09, 2012 11:56

EGR by działał dobrze pod warunkiem ze odma nie przepuści deka oleju :wink:

Jak sie raz do mocy przekona to tak to jest :D Na początku są lekki ze już nic nie będzie się robiło :D

A ty tylni kolektor tez wykręciłeś czy jak to wyczyściłeś ?

Jugol - Pią Mar 09, 2012 19:05

kzrr- nie ma innej możliwości :ok: Brt, jesteś w pierwszej 3-ce do testów :ok:
Remi, zwalałem i wsio wydrapałem, to twarde, a reszta dopieszczona beną- do gołego metalu :)
Dzisiaj zwaliłem ponownie wtryski, sprężonym potraktowałem gniazda, nowe uszczelki od jakiegoś Puga HDi- są identyczne jak nasze, ponowny montaż i zero przedmuchu teraz. Przy okazji założyłem nowe zaślepki i uszczelki na egr, za które jeszcze raz wielkie dzięki dla maniu48- profeska wykonanie :ok:
Jest miodnie teraz :mniam:

P.S.
Poczta Polska doręczyła wieczorem odmę od Lublina, w poniedziałek będzie pod maską :ok:

Remigiusz - Sob Mar 17, 2012 11:55

I dalej nie ma z jakiego Puga to było :D
Jugol - Sob Mar 17, 2012 11:58

Dwa filmiki z testów po założeniu wtrysków od SDi:

http://www.youtube.com/wa...feature=channel

http://www.youtube.com/wa...feature=related

...aż się nie chce wierzyć że to to samo auto sprzed 3,5 roku :szok:

kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:31

Dzisiaj miałem okazję parę dobrych kilometrów zrobić Jugolowym R45. Fakt faktem wcześniej nim nie jeździłem więc porównania nie mam. Ale jedno co trzeba przyznać to naprawdę fajnie to śmiga, fajnie się zbiera. Jako takich pomiarów nic nie robiliśmy, więc żadnych konkretów napisać nie mogę :) , chociaż do 190 dosyć szybko się zebrał :D
Jugol - Sob Mar 17, 2012 21:36

kzrr- jak na swój pierwszy raz za sterami mojej 45-ki- ogarniałeś go nieźle :szok: :brawo: :ok: Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190 :niee:
kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:41

Jugol napisał/a:
Ale inaczej się też jedzie jak się zna drogę na pamięć, ja bym tam po niej nie śmigał 190 :niee:


No dokładnie ja znam w tych rejonach każdą dziurę każdy zakręt :) E tam, nic specjlanego ot porostu normalna jazda, zresztą raz przecież na owszem bardzo krótko straciłem trochę panowania nad autem :) Widocznie, trzymanie kiery, wciskanie sprzęgła, hamowaniem zmiana biegów i pisanie sms'a w jednej chwili nie wyszło najlepiej :D :D :D

Jugol - Sob Mar 17, 2012 21:44

Pisałes sms-a ?? :hm: tego nie wyłapałem- za szybko było i skupiony byłem na kamerce :taa:
kzrr - Sob Mar 17, 2012 21:45

Jugol, wrzuć jakieś filmik z przejazdów Twoim R tutaj w temat :)
Jugol - Sob Mar 17, 2012 22:53

ok, ale to jutro, bo teraz jestem troszkę zmęczony ;)
Mundekk - Wto Kwi 03, 2012 17:44

Dużo wzrosło spalanie po zmianie wtrysków? :razz:
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 21:05

Ciężko mi to określić, jakoś specjalnie tego nie sprawdzałem, bo spalanie to dla mnie sprawa drugorzędna. Ale przy ostatnim tankowaniu średnie wyszło mi poniżej 9l, przy ostrym katowaniu auta, dosłownie na każdym kroku. Zapytaj raczej Remiego, on jeździ jak emeryt, to i wynik spalania będzie bardziej miarodajny ;)
Remigiusz - Wto Kwi 03, 2012 21:17

:D Ja dziś swojego trochę przegoniłem to widać jak wskazówki opada ale to jazda do 4tys i zmiana biegów :wink:

Ale tak normalnie jak jeżdżę to ta 6litrow wychodzi realne :wink:

Mundekk - Wto Kwi 03, 2012 21:49

6 to na trasie? Bo chip juz zrobiony, a mocy zaczyna brakować i zmiana wtrysków kusi :D A te 9l Jugol to troche hardcoreowy wynik ;p prawie jak benzynowiec
Jugol - Wto Kwi 03, 2012 22:02

Mundekk, ale jak napisałem wyżej, wskazówka obr. najcześciej była pomiędzy 3-4tyś obr. Modząc w tym kierunku, wiedziałem że będzie więcej palił. Gdybym miał patrzeć na ekonomię śmigałbym rowerem :mrgreen:
pelson91 - Nie Kwi 15, 2012 14:43

up
Jugol - Nie Kwi 15, 2012 15:14

Wczoraj wywaliłem gumowe przewody IC. Na ich miejsce trafiły 2 rury alu+ kolanka, prostki silikonowe. Przy okazji monsterku, intercooler przywrócony do stanu fabrycznego ( sporo pracy mnie to kosztowało, jakieś 5l beny zużyłem i kilka KW nabiłem szwagrowi na licznik, bo sprężarka miała co robić. Po monsterku była jazda testowa, ok. 30km, po rozgrzaniu auta ostra jazda w przedziale 2800- 4500 obr. Licznikowe 190 było. Mniej kopci, jest szczelnie- cóż więcej trzeba ;) Poniżej foto, jak to wyszło:

[ Dodano: Nie Kwi 15, 2012 15:14 ]
Do wykonania powyższej przeróbki potrzeba ( wszystkie średnice to 57mm ) :
1 szt. kolanko 90 stopni: http://allegro.pl/kolanko...2246950613.html

1szt. kolanko 45 st. : http://allegro.pl/kolanko...2246950217.html

2 szt. prostki ( jedna mogłaby być o 1-2cm dłuższa, ale przed zamówieniem, na bank można to dograć ) : http://allegro.pl/lacznik...2246949719.html

1 szt. rura alu prosta 30 cm: http://allegro.pl/rura-al...2220316722.html

1 szt. kolano alu. 45 stopni. 30cm : http://allegro.pl/kolanko...2220318521.html

Warto poświęcić sporo czasu na porządne wyczyszczenie samego intercoolera, jak i z zewn. tak i wewn. teraz mam 100% prześwitu, a miałem ok. 50, kurz + tłuszcz i lamelki zabite na zero. Użyłem do tego ropownicy z beną w środku+ sprężarka oczywiście :ok:

Markzo - Nie Kwi 15, 2012 15:44

fajna kanalizacja ;) po co sreberko na tym przewodzie jednym?
greg-si - Nie Kwi 15, 2012 15:56

Markzo napisał/a:
fajna kanalizacja ;) po co sreberko na tym przewodzie jednym?

Żeby klima chłodziła ;)

Alexi - Sob Kwi 28, 2012 19:02

Jugol napisał/a:
Licznikowe 190 było.

190 to a lecieć bez łaski nawet ;p

Wczoraj przy 190 jeszcze miale zapas pod pedałem ale strach na tych drogach tak jeździc ;p

A ten brak kopcenia kusi i mnie ;p

Jugol - Nie Kwi 29, 2012 11:44

alexi, zapas i u mnie jest przy 190, ale nie ma gdzie go przegonić na max prędkości, ale w sumie i po co ?? Ważne, że teraz to jedzie :ok:
Brt - Wto Maj 15, 2012 22:29

Jugol napisał/a:
Ważne, że teraz to jedzie :ok:

Nooo jedzie :D .... bardzo przyjemnie teraz toto jedzie :) ... o prostu dowolny bieg .. gaz i odjazd :) Nie ma porównania do serii po prostu :) jak ktoś ma dylemat czy zmieniać wtryski, to ja polecam wymianę :)