Zobacz temat - [R75] Uszczelka pokrywy zaworów CDT/CDTi
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Uszczelka pokrywy zaworów CDT/CDTi

konstanty1981 - Czw Maj 26, 2011 11:03
Temat postu: [R75] Uszczelka pokrywy zaworów CDT/CDTi
Witajcie. Mam problem dostac uszczelke pokrywy zaworów do mojego rovera 75. Jest tam silnik 131km sprawdzałem w wielu sklepach samochodowych i nic nie moge znalezc. Sa w katalogach ale nigdzienie ni moge jej zamowic bo nie ma jej faktycznie. Prosze o pomoc.
apples - Czw Maj 26, 2011 11:08

Uszczelka powinna na 99,9% pasować od BMW z silnika M47.
konstanty1981 - Czw Maj 26, 2011 11:22

Niestety nie pasuje. Sprawdzałem i jest to bardzo podobna uszczelka ale tak jak by lustrzane odbicie.
apples - Czw Maj 26, 2011 11:32

Numer katalogowy - ROVER LVP100620. Ta sama jest we Freelanderze TD4.
Numer katalogowy - LAND ROVER LVP100620L


Mają w Tczewie http://www.landroverowy.pl/
Dzwoń 796 501 477 :wink:

konstanty1981 - Czw Maj 26, 2011 11:46

Suuuper :grin: dzięki, to jest to.
Rowan - Czw Maj 26, 2011 15:55

apples, może od M47N pasuje... :roll:
apples - Czw Maj 26, 2011 16:06

Rowan napisał/a:
apples, może od M47N pasuje
Ze zdjęć wychodzi że nie pasuje. Numer BMW 11127794495
Rowan - Czw Maj 26, 2011 21:46

apples, no to ciekawe... przecież niby blok ten sam miał być... :roll:
apples - Czw Maj 26, 2011 22:00

Rowan napisał/a:
apples, no to ciekawe... przecież niby blok ten sam miał być...
Co ma blok wspólnego z uszczelką pokrywy zaworów. :roll:

Uszczelka z pokrywą zaworów jest przykręcana do głowicy. Głowica jest inna, a dokładnie góra głowicy w silnikach M47R i M47N jest inna. Spód głowic jest natomiast ten sam w obu silnikach. Temat już poruszaliśmy TU i na zdjęciach widać różnice. :wink: W BMW M47N pompa vacum jest zamocowana do głowicy w pozycji o 180° względem mocowania w M47R Rovera - to jest ta różnica.

Rowan - Pią Maj 27, 2011 17:31

apples, średnio myślałem jak wczoraj pisałem ten post :razz: Sorry :wink:
21matys - Sob Wrz 22, 2012 13:50

odświeże troche temat bo mechanik zauważył ze mam chyba walneta uszczelke pokrywy zaworów. moje pytanie brzmi czy duzo jst z tym pacy. i co najważniejsze czy trzeba demontowac wtryski??
jak by mógł mi ktos pokrótce opiac pokolei co trzeba zdemontowac z góry dzięki