|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [214Si LPG] Problem z ogrzewaniem środka samochodu + swiatla
smalternative - Nie Gru 23, 2012 00:31 Temat postu: [214Si LPG] Problem z ogrzewaniem środka samochodu + swiatla Witam forumowiczów, mam problem, mianowicie mrozy są siarczyste a u mnie w Roverku zimno jak na Syberii... Nie wiem dlaczego, nawet pop rzejechaniu 20 km auto nadal wieje lekko ciepłym powietrzem, ale ręce i nogi dalej marzną... Ubywa mi trochę płynu chłodniczego co jakiś czas ale staram się by bł on zwykle dolewany, zakładałem karton na chłodnice ale silnik się zaczął grzać i musiałem go wyjąć, zresztą i tak nic to nie dało...
Nie wiem cyz to termostat czy co kolwiek innego, jestem w tym zielony ?
Drugie pytanie: Pali mi się ciągle w środku kontrolka ABS, ale ostatnio jak było zimno i mocno hamowałem to biło w pedał, czyli działa, więc czemu się pali ?
Ostatnia kwestia to przednie światła pozycyjne, jak kupiłem samochod to przednie nie działały, a teraz działa jakimś cudem tylko lewa lampa, ktoś wie co jest nie tak ? Proszę o pomoc, jestem zielony w tych sprawach ? POZDRAWIAM SERDECZNIE, WESOŁYCH ŚWIĄT !
leszczu - Nie Gru 23, 2012 13:33
smalternative napisał/a: | Witam forumowiczów, mam problem, mianowicie mrozy są siarczyste a u mnie w Roverku zimno jak na Syberii... Nie wiem dlaczego, nawet pop rzejechaniu 20 km auto nadal wieje lekko ciepłym powietrzem, ale ręce i nogi dalej marzną... Ubywa mi trochę płynu chłodniczego co jakiś czas ale staram się by bł on zwykle dolewany, zakładałem karton na chłodnice ale silnik się zaczął grzać i musiałem go wyjąć, zresztą i tak nic to nie dało... |
Po jakim czasie wskazówka od temp. jest już na swojej normalnej pozycji