Zobacz temat - [r45 1.4 ] Problem z immo
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r45 1.4 ] Problem z immo

Lysoldrift - Czw Sty 03, 2013 21:40
Temat postu: [r45 1.4 ] Problem z immo
Witam.
Mam rover-a 45 z 2000 roku 1.4 benzyna,
Rozłączyłem aku na 2 dni i mam problem z odpaleniem.
Wyje mi alarm i migają kierunkowskazy.
Robiłem procedure z kodowaniem pilota i nie pomaga (otwarcie , 4 razy zamykanie itd).
Jak podłączmy komputer jest połaczenie z ecu silnika i np. abs-em ale niema połączenia z immo.
Musze posprawdzać jeszcze zasilanie i mase na sterowniku immo.
Jakieś wskazówki albo pomysły co moge jeszcze zbadac ?

Adrian - Pią Sty 04, 2013 07:54

Przy próbie synchronizacji (wciskanie przycisku) centralny zamek zamyka drzwi?
bizon - Pią Sty 04, 2013 08:16

Lysoldrift napisał/a:
Rozłączyłem aku na 2 dni i mam problem z odpaleniem.
Wyje mi alarm i migają kierunkowskazy.

Bo akumulator sie rozlacza na otwartym centralnym, a potem recznie zamyka rygle. wtedy po podpieciu alarm nie wyje.

Lysoldrift napisał/a:
Robiłem procedure z kodowaniem pilota i nie pomaga (otwarcie , 4 razy zamykanie itd).

synchronizacje sie robi gdy samochod nie wyje, jak wyje to juz troche za pozno.

Wczesniej pilot dzialal??

michu027 - Pią Sty 04, 2013 09:00

Też miałem taki problem z moją 400 :) Trzeba wsiąść do auta i w pobliżu centralki od alarmu(pod popielniczką) przyciskać pilot(nie wiem czy to ma wpływ ale drzwi miałem zamknięte od środka). Około 4-5 razy przycisk zamykania i następnie próbować otwierać. Jednak u mnie nie do końca taki system zadziałał i zacząłem na pałe wciskać przyciski na przemian i zadziałało. Łącznie zeszło mi nad tym około pół minuty.
Swoją drogą tak się teraz zastanawiam czy nie dałoby rady wyłączyć alarmu kluczykiem przekręcając go w drzwiach?

bizon - Pią Sty 04, 2013 09:26

michu027 napisał/a:
Około 4-5 razy przycisk zamykania i następnie próbować otwierać. Jednak u mnie nie do końca taki system zadziałał i zacząłem na pałe wciskać przyciski na przemian i zadziałało. Łącznie zeszło mi nad tym około pół minuty.

To chyba masz cos nie tak z pilotem, stykami przyciskow czy cos. po tej akcji dziala dobrze?

Lysoldrift - Pią Sty 04, 2013 09:58

Dzieki za odp.
Jak podłączam aku to odrazu miga i wyje , niezaleznie czy mam zamkniete czy otwarte auto.
i nie reaguje na zadne przyciski
2 piloty napewno sprawne i nowe baterie.
Jak podlacze kleme to kontrolka w zegarach bardzo szybko miga przez okolo 30 sec potem miga juz wolniej ,ale wyje i migacze swieca odrazu po podlaczeniu aku.

bizon - Pią Sty 04, 2013 10:04

Lysoldrift napisał/a:
niezaleznie czy mam zamkniete czy otwarte auto.

Chodzi o to ze rozlaczasz przy otwartym. jak dwa dni temu rozlaczyles na zalaczonym alarmie to po podlaczeniu od razu wyje, normalka.

Lysoldrift napisał/a:
2 piloty napewno sprawne i nowe baterie.

byly wcze3sniej synchronizowane po wymianie baterii?? wczesniej to znaczy jak jeszcze akumulator byl podlaczony

Lysoldrift - Pią Sty 04, 2013 20:50

Wyje bez względu czy na zamknietym czy na otwartym rozlanczam czy podlaczam aku.
Bardziej mnie martwi ze nie mam komunikacji ze sterownikiem immobilazera .
Chyba ze to normalne w roverach.

bizon - Sob Sty 05, 2013 08:16

Cytat:
Wyje bez względu czy na zamknietym czy na otwartym rozlanczam czy podlaczam aku.

chodzi o pierwsze rozlaczenie (to dwa dni temu), trzeba bylo rozlaczyc na otwartym centralnym. teraz to se mozesz zamykac i otwierac i jest to juz nieistotne.

Lysoldrift - Sob Sty 05, 2013 10:41

To w takim przypadku ?
bizon - Sob Sty 05, 2013 10:55

Lysoldrift napisał/a:
To w takim przypadku ?

no zadalem Ci pytanie czy baterie byly wymieniane przed odlaczeniem akumulatora i czy robiles wczesniej synchronizacje

Lysoldrift - Sob Sty 05, 2013 15:17

Baterie byly wymieniane po rozlaczeniu aku i synchronizacja nie byla robiona przedrozlaczeniem aku.
bizon - Sob Sty 05, 2013 15:35

Lysoldrift napisał/a:
Baterie byly wymieniane po rozlaczeniu aku i synchronizacja nie byla robiona przedrozlaczeniem aku.

no to juz masz odpowiedz.
synchronizacje sie robi na podlaczonym aku.
teraz jak wyje to juz synchronizacji nie zrobisz, a nic dziwnego ze pilot nie zsynchronizowany nie ma kontaktu z centralka.

nie wiem czy ktos ma jakies patenty ale jak dla mnie to teraz tylko laweta i do kogos co podepnie sie kompem pod samochod.


dlatego przed rozlaczeniem aku na dluzej trzeba sprawdzic dzialanie pilotow i potem nie ruszac baterii

Adrian - Sob Sty 05, 2013 15:41

Ostatni post > http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#472384
Lysoldrift - Pon Sty 07, 2013 22:08

bizon napisał/a:


nie wiem czy ktos ma jakies patenty ale jak dla mnie to teraz tylko laweta i do kogos co podepnie sie kompem pod samochod.


dlatego przed rozlaczeniem aku na dluzej trzeba sprawdzic dzialanie pilotow i potem nie ruszac baterii

Przecież pisałem ,że jak podepne kompa to nie mam komunikacji z immobilajzerem ,a z silnikiem i np. abs-em jest.

marcin316 - Wto Sty 08, 2013 08:11

Lysoldrift, niestety nie każdy komp jest w stanie połączyć się z immo w Roverku... Popytaj w punktach dorabiających klucze do aut w Twojej okolicy. U mnie po wymianie baterii pilot nie dał się zsynchronizować. Przyjechał gość z takiego punktu (akurat tam wymieniałem baterię), podłączył komputer i "wgrał" od nowa pilota. Przy okazji kupiłem od niego drugi pilot, gdyż poprzedni właściciel przekazał mi z autem tylko jeden.
Lysoldrift - Sob Lut 09, 2013 22:08

Immo zostało wycięte .
Silnik odpala ale naal alarm wyje i mrugaja kierunkowskazy ?
Jak zrobić żeby alarm sie rozbroił - jakies obejście ?