|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
 |
Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS - [r45 1.4 ] Problem z immo
Lysoldrift - Czw Sty 03, 2013 21:40 Temat postu: [r45 1.4 ] Problem z immo Witam.
Mam rover-a 45 z 2000 roku 1.4 benzyna,
Rozłączyłem aku na 2 dni i mam problem z odpaleniem.
Wyje mi alarm i migają kierunkowskazy.
Robiłem procedure z kodowaniem pilota i nie pomaga (otwarcie , 4 razy zamykanie itd).
Jak podłączmy komputer jest połaczenie z ecu silnika i np. abs-em ale niema połączenia z immo.
Musze posprawdzać jeszcze zasilanie i mase na sterowniku immo.
Jakieś wskazówki albo pomysły co moge jeszcze zbadac ?
Adrian - Pią Sty 04, 2013 07:54
Przy próbie synchronizacji (wciskanie przycisku) centralny zamek zamyka drzwi?
bizon - Pią Sty 04, 2013 08:16
Lysoldrift napisał/a: | Rozłączyłem aku na 2 dni i mam problem z odpaleniem.
Wyje mi alarm i migają kierunkowskazy. |
Bo akumulator sie rozlacza na otwartym centralnym, a potem recznie zamyka rygle. wtedy po podpieciu alarm nie wyje.
Lysoldrift napisał/a: | Robiłem procedure z kodowaniem pilota i nie pomaga (otwarcie , 4 razy zamykanie itd). |
synchronizacje sie robi gdy samochod nie wyje, jak wyje to juz troche za pozno.
Wczesniej pilot dzialal??
michu027 - Pią Sty 04, 2013 09:00
Też miałem taki problem z moją 400 Trzeba wsiąść do auta i w pobliżu centralki od alarmu(pod popielniczką) przyciskać pilot(nie wiem czy to ma wpływ ale drzwi miałem zamknięte od środka). Około 4-5 razy przycisk zamykania i następnie próbować otwierać. Jednak u mnie nie do końca taki system zadziałał i zacząłem na pałe wciskać przyciski na przemian i zadziałało. Łącznie zeszło mi nad tym około pół minuty.
Swoją drogą tak się teraz zastanawiam czy nie dałoby rady wyłączyć alarmu kluczykiem przekręcając go w drzwiach?
bizon - Pią Sty 04, 2013 09:26
michu027 napisał/a: | Około 4-5 razy przycisk zamykania i następnie próbować otwierać. Jednak u mnie nie do końca taki system zadziałał i zacząłem na pałe wciskać przyciski na przemian i zadziałało. Łącznie zeszło mi nad tym około pół minuty. |
To chyba masz cos nie tak z pilotem, stykami przyciskow czy cos. po tej akcji dziala dobrze?
Lysoldrift - Pią Sty 04, 2013 09:58
Dzieki za odp.
Jak podłączam aku to odrazu miga i wyje , niezaleznie czy mam zamkniete czy otwarte auto.
i nie reaguje na zadne przyciski
2 piloty napewno sprawne i nowe baterie.
Jak podlacze kleme to kontrolka w zegarach bardzo szybko miga przez okolo 30 sec potem miga juz wolniej ,ale wyje i migacze swieca odrazu po podlaczeniu aku.
bizon - Pią Sty 04, 2013 10:04
Lysoldrift napisał/a: | niezaleznie czy mam zamkniete czy otwarte auto. |
Chodzi o to ze rozlaczasz przy otwartym. jak dwa dni temu rozlaczyles na zalaczonym alarmie to po podlaczeniu od razu wyje, normalka.
Lysoldrift napisał/a: | 2 piloty napewno sprawne i nowe baterie. |
byly wcze3sniej synchronizowane po wymianie baterii?? wczesniej to znaczy jak jeszcze akumulator byl podlaczony
Lysoldrift - Pią Sty 04, 2013 20:50
Wyje bez względu czy na zamknietym czy na otwartym rozlanczam czy podlaczam aku.
Bardziej mnie martwi ze nie mam komunikacji ze sterownikiem immobilazera .
Chyba ze to normalne w roverach.
bizon - Sob Sty 05, 2013 08:16
Cytat: | Wyje bez względu czy na zamknietym czy na otwartym rozlanczam czy podlaczam aku. |
chodzi o pierwsze rozlaczenie (to dwa dni temu), trzeba bylo rozlaczyc na otwartym centralnym. teraz to se mozesz zamykac i otwierac i jest to juz nieistotne.
Lysoldrift - Sob Sty 05, 2013 10:41
To w takim przypadku ?
bizon - Sob Sty 05, 2013 10:55
Lysoldrift napisał/a: | To w takim przypadku ? |
no zadalem Ci pytanie czy baterie byly wymieniane przed odlaczeniem akumulatora i czy robiles wczesniej synchronizacje
Lysoldrift - Sob Sty 05, 2013 15:17
Baterie byly wymieniane po rozlaczeniu aku i synchronizacja nie byla robiona przedrozlaczeniem aku.
bizon - Sob Sty 05, 2013 15:35
Lysoldrift napisał/a: | Baterie byly wymieniane po rozlaczeniu aku i synchronizacja nie byla robiona przedrozlaczeniem aku. |
no to juz masz odpowiedz.
synchronizacje sie robi na podlaczonym aku.
teraz jak wyje to juz synchronizacji nie zrobisz, a nic dziwnego ze pilot nie zsynchronizowany nie ma kontaktu z centralka.
nie wiem czy ktos ma jakies patenty ale jak dla mnie to teraz tylko laweta i do kogos co podepnie sie kompem pod samochod.
dlatego przed rozlaczeniem aku na dluzej trzeba sprawdzic dzialanie pilotow i potem nie ruszac baterii
Adrian - Sob Sty 05, 2013 15:41
Ostatni post > http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#472384
Lysoldrift - Pon Sty 07, 2013 22:08
bizon napisał/a: |
nie wiem czy ktos ma jakies patenty ale jak dla mnie to teraz tylko laweta i do kogos co podepnie sie kompem pod samochod.
dlatego przed rozlaczeniem aku na dluzej trzeba sprawdzic dzialanie pilotow i potem nie ruszac baterii |
Przecież pisałem ,że jak podepne kompa to nie mam komunikacji z immobilajzerem ,a z silnikiem i np. abs-em jest.
marcin316 - Wto Sty 08, 2013 08:11
Lysoldrift, niestety nie każdy komp jest w stanie połączyć się z immo w Roverku... Popytaj w punktach dorabiających klucze do aut w Twojej okolicy. U mnie po wymianie baterii pilot nie dał się zsynchronizować. Przyjechał gość z takiego punktu (akurat tam wymieniałem baterię), podłączył komputer i "wgrał" od nowa pilota. Przy okazji kupiłem od niego drugi pilot, gdyż poprzedni właściciel przekazał mi z autem tylko jeden.
Lysoldrift - Sob Lut 09, 2013 22:08
Immo zostało wycięte .
Silnik odpala ale naal alarm wyje i mrugaja kierunkowskazy ?
Jak zrobić żeby alarm sie rozbroił - jakies obejście ?
|
|