Zobacz temat - [200] nie odpala
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [200] nie odpala

filipas123 - Pon Sty 07, 2013 12:40
Temat postu: [200] nie odpala
Witam

mam problem z roverem 200 silnik 1.6
Auto przyprowadzili mi ponieważ ciepłe nie opalało. Faktycznie po rozgrzaniu silnika przestało palić. Nie podawało paliwa. Po ostygnięciu auto na nowo pali na szczała. Jednak dzisiaj rano zaczęły sie schody. Czy ciepły czy zimny nie pali odpalił mi tylko od rana na 2 sekundy i nie podaje juz paliwa . Moje pytanie brzmi co może być przyczyna ?? Czujnik położenia wału czy pompka ??Nie chce wyciągać zbiornika na darmo . proszę was o podpowiedz

leszczu - Pon Sty 07, 2013 12:48

A słychać pompę po przekręceniu stacyjki ??
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 12:50

Nie słychać
leszczu - Pon Sty 07, 2013 12:51

No to masz przyczynę. :wink:
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 12:55

Znaczy jak jak po jakimś czasie nic nie robię i prze krece stacyjkę pompka chwile chodzi odpali na 2-3 sekundy i gaśnie i juz nie odpali . Po jakims czasie znowu włacze pompka chodzi i odpali na 2-3 sekundy i gasnie
R-200 - Pon Sty 07, 2013 14:18

Immo się kłania.
Harry - Pon Sty 07, 2013 14:37

czujnik położenia wału lub problem z immo
rudealis - Pon Sty 07, 2013 15:11

Witam podlacze sie do tematu,bo interesuje mnie ta blokada immo.Nie posiadam pilota ani zadnego kodu,kiedy taka blokada moze sie wlaczyc?Moze mam to jakos usuniete bo nie bylo nigdy problemu,samochod byl wiele razy zamykany,aku odpinane i nic.
ADI-mistrzu - Pon Sty 07, 2013 15:14

Jak otworzysz drzwi kierowcy na dłuższy czas to się aktywuje.
Wtedy po przekręceniu stacyjki będzie słychać pikanie i czerwona dioda na liczniku się zapali.

rudealis - Pon Sty 07, 2013 15:16

W jakim sensie drzwi otworze chodzi o zamek?
ADI-mistrzu - Pon Sty 07, 2013 15:38

To znaczy że będą otwarte, nie odblokowane. Tak jak wsiadasz, tylko drzwi potem nie zamykasz ;p
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 16:48

Auto postał o garażu i odpala normalnie . Ale przed tym poprawiłem wszystkie luty w sterowniku silnika. Zobaczymy co będzie za godzinę jak postoi.

R-200 co może być z imo jak pojawi się problem to imo normalnie sie załancza przekręcę stacyjkę auto odpali i zgaśnie i dopiero po jakims czasie (2-3 minuty) odpale i przy tym nie wyłanczam kluczyka to imo sie nie zablokuje ?? ?

Harry - Pon Sty 07, 2013 17:03

immo sie blokuje chyba po 30 sekundach, nawet jak jest kluczyk w stacyjce na1 pozycji
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 17:57

na I pozycji to wiem ale mi chodził o włączony zapłon ze kontrolki świeca. Nadal te sam problem tyle ze zauwazyłem ze w momęcie gdy przestanie palic jak wypne wtyczki z kompa albo z tego duzego przekaźnika i odrazu podepne to pali i już chodzi. Moze w tym przekaźniku zimne luty są ?? Sprawdzę i dam znać co i jak

Przekaźnik rozkleiłem i 2 miejscach były słabe luty ale to raczej przewodziło wie to nie bedzie to . Ma ktos jakies propozycje gdzie szukać przyczyny ??

ADI-mistrzu - Pon Sty 07, 2013 19:33

Jaki przekaźnik, gdzie?
rudealis - Pon Sty 07, 2013 19:42

A wiec wychodzi na to ze nie mam takiej blokady.
pistolet - Pon Sty 07, 2013 19:48

Heh, mam identyczny problem jak opisany w pierwszym poście. Zaczęło się podobnie. Ale nikt nie napisał, że to może być problem z immo.

http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=84136

Adrian - Pon Sty 07, 2013 19:58

Tylko u Ciebie pistolet odpala bezproblemowo na LPG, więc immo można wykluczyć. :wink:
Harry - Pon Sty 07, 2013 19:58

jest chyba prz ecu jeden wiekszy przekaznik od pompy
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 20:03

Chodziło mi o te przekaźniki zespolone na 2 wtyczki koło aku ale to nie to bo dalej to samo.
pistolet - Pon Sty 07, 2013 20:20

Auto zostawione u Pana Midowicza, zobaczymy czy to pompa :)
Harry - Pon Sty 07, 2013 20:22

to wkręć manometr w filtr paliwa i się dowiesz jakie ciśnienie daje pompa
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 21:34

Wiec tak
wiem ze pompka chodzi prawidłowo i paliwo podaje.w momecie krecenia tez chodzi. iskra jest wtryski podaja. Nie mam wiecej pomysłów.

Harry - Pon Sty 07, 2013 21:37

podmień cewkę, może momentami za słaba iskrę daje,a Tobie się wydaje,że jest ok
filipas123 - Pon Sty 07, 2013 21:41

nie mam z kat
mam nurtujace pytanie
czy jak pompka chodzi to czy przelewem na listwie powinno leciec paliwo ??
moze ten regulator cicnieniowy ??

Harry - Pon Sty 07, 2013 21:45

weź pierwszą lepszą cewkę i podłącz

[ Dodano: Pon Sty 07, 2013 21:45 ]
ew. przewód od podciśnienia gdzieś pękł i komputer momentami odczytuje,że auto stoi i silnik się nie kręci

filipas123 - Pon Sty 07, 2013 21:45

no oki ale powiedz mi czy przelewem powinno leciec paliwo do zbiornika ?? ? bo zdaje mi sie ze tak
Harry - Pon Sty 07, 2013 22:09

nie wiem jak jest dokładnie rozwiązanie tutaj, ale nadmiar powinien wrócić. tka jak jest np. przy gaźnikach
R-200 - Wto Sty 08, 2013 14:34

Regulator ciśnienia redukuje nadmiar ciśnienia otwierając powrót tak więc paliwo powinno się pokazać gdy pompka chodzi. Jesteś pewien że pompka chodzi jeszcze w momencie gdy gaśnie silnik. Kiedy miałeś wymieniony filtr paliwa?


PS W pierwszym poście napisałeś że pompa nie podaje paliwa, w dalszej części że masz wszystko tj. paliwo i iskrę, to w końcu jak jest?

filipas123 - Wto Sty 08, 2013 23:48

Wiec tak panowie.
Założyłem cała listwę wtryskowa z tym regulatorem i auto w końcu jeździ. Jeszcze jutro zobaczymy czy będzie chodził i będzie pewność ze to ten regulator ciśnienia. Teraz jak ściągnę przelew i włączę zapłon i kręcę to paliwo leci a na starym nic. Dam znać jutro co i jak

ADI-mistrzu - Sro Sty 09, 2013 08:53

Coś mi się wydaje że w starym nie tyle regulator co listwa się zatkała. Bo jak by regulator siadł to auto by paliło, tyle że by nieco go zalewało.
filipas123 - Sro Sty 09, 2013 13:21

Wiec tak Auto chodzi normalnie bez żadnych zastrzeżeń. Na koniec poczyściłem masy wyczyściłem przepustnice nastawiłem komputerowo i auto jeździ.

Adi własnie było tak jak by się zalewał ale problem rozwiązany

Można zamknąc