Zobacz temat - [R214Si] problemy po zakupie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [R214Si] problemy po zakupie

piotrex123 - Czw Kwi 18, 2013 23:36
Temat postu: [R214Si] problemy po zakupie
cWitam
dziś zakupiłem rovera 214Si z 1997 roku i mam z nim pewne problemy
-słychać pracę zaworów, silnik jest dosyc glosny tak klepia zawory
(szczegolnie na zimnym silniku)
-wentylator nie działa na 1 i 2 biegu
- radio sie rozkodowuje po wyjeciu klucza

Proszę o pomoc

ddamianekk18 - Czw Kwi 18, 2013 23:58

piotrex123 napisał/a:
- radio sie rozkodowuje po wyjeciu klucza


Z tym problemem mogę Ci pomóc, myślę że nie masz stałego + podłączonego do radia zamiast niego masz zrobiony mostek na kostce z kablem ze stacyjki w którym jest prąd tylko po przekręceniu kluczyka w pozycję I. Zwykle robi się odwrotnie jeśli ktoś chce mieć radio działające bez przekręcania kluczyka.

Sirk - Pią Kwi 19, 2013 02:25
Temat postu: Re: [R214Si] problemy
piotrex123 napisał/a:

-słychać pracę zaworów, silnik jest dosyc glosny tak klepia zawory
(szczegolnie na zimnym silniku)


Po zakupie auta wymieniłeś oczywiście olej?

piotrex123 napisał/a:

-wentylator nie działa na 1 i 2 biegu


Temat opisywany setki razy na forum, opisany w kąciku "Zrób to sam" więc ci nie powiem, musisz się trochę wysilić i poczytać forum.

piotrex123 napisał/a:

- radio sie rozkodowuje po wyjeciu klucza


Brak stałego napięcia na przewodzie od podtrzymywania pamięci radia, lub odwrotnie podłączone przewody stałe 12v+ i ze stacyjki 12v+ W niektórych radiach po prostu te piny są odwrotnie.

piotrex123 - Pią Kwi 19, 2013 09:09

Jeszcze nie dopiero na dniach bede zmienial olej a to ma pomoc z tymi zaworami?
aha i jeszcze nie działają spryskiwacze szyb słychać pomke płyn jest ale nie leci oraz wycieraczki nie zatrzymuja sie na dole tylko troche wyzej

ADI-mistrzu - Pią Kwi 19, 2013 09:18

Trochę wyżej to znaczy gdzie?

Sprawdź drożność wężyków od spryskiwaczy, jak są drożne to pompki do wymiany.

P.S.
Jeśli to nie tajemnica, za ile go kupiłeś?

piotrex123 - Pią Kwi 19, 2013 09:29

za niecale 3 tys, wycieraczki zatrzymuja sie troche wyzej niz normalnie z 5cm wyzej moze troszke wiecej
tuners - Pią Kwi 19, 2013 09:36

Trzeba lać do k serii dobry olej odpowiedniej lepkości ale raczej tylko zmniejszy to dźwięk zaworów a nie usuniesz całkiem ten typ tak ma :-) wycieraczki może ktoś przestawił na śrobie np by zakrywała naklejkę
:-)

piotrex123 - Pią Kwi 19, 2013 09:38

to jaki olej mu wlać?
tronsek - Pią Kwi 19, 2013 09:55

piotrex123 napisał/a:
to jaki olej mu wlać?
10W40
ADI-mistrzu - Pią Kwi 19, 2013 14:36

Wycieraczki nie zatrzymują się na czarnym polu, są nieco powyżej niego.
Tutaj masz zdjęcie jak było u mnie:
http://obrazki.elektroda...._1366374910.jpg

leszczu - Pią Kwi 19, 2013 19:50

tuners napisał/a:
Trzeba lać do k serii dobry olej odpowiedniej lepkości ale raczej tylko zmniejszy to dźwięk zaworów a nie usuniesz całkiem ten typ tak ma

A właśnie że ten typ tak niema. :wink: Na pewno wymiana oleju pomoże trochę uciszyć, ale jeśli dalej będę klepać, to jak ci to przeszkadza trzeba wymienić popychacze.
tronsek napisał/a:
piotrex123 napisał/a:
to jaki olej mu wlać?
10W40

Shell, Mobil, valvoline. Tylko nie lej castrola albo lotosa. :mrgreen:

tuners - Pią Kwi 19, 2013 20:41

leszczu, ostatnio wysyp tematów był o tym więc coś jest na rzeczy
To tak jakby powiedzieć że hgf to też nie domena tych silników bo ktoś odkąd kupił jeszcze nie miał :-)

piotrex123 - Sob Kwi 20, 2013 23:53

ile moze u mnie kosztowac wymiana tych popychaczy?
leszczu - Nie Kwi 21, 2013 10:22

tuners napisał/a:
leszczu, ostatnio wysyp tematów był o tym więc coś jest na rzeczy

A myślisz, że czemu te popychacze tak często stukają ?? Bo ludzie nie zmieniają oleju jak nakazuje serwisówka, albo jeżdżą na jakimś tanim szicie.
piotrex123 napisał/a:
ile moze u mnie kosztowac wymiana tych popychaczy?

Jeden nowy popychacz z tego co widziałem kosztuje na allegro 15 zł. Najlepiej od razu wymienić wszystkie czyli 16 sztuk. Można to zrobić samemu jak się ma tam jakieś zdolności manualne. A mechanik może za to wziąć od 100-200 zł.

piotrex123 - Nie Kwi 21, 2013 11:42

200 zł to nie dużo ja sie wystraszyłem że bede musial silnik zmieniac bo sie nie bedzie oplacac, aha i jeszcze jedno te stuki najbardziej slychac na zimnym silniku potem staja sie cichsze ale są, slychac je na niskich obrotach
leszczu - Nie Kwi 21, 2013 11:52

Na zimnym silniku głośniejsze stukanie jest normalne te silniki taka maja.
http://www.roverki.pl/por...e-klekocze.html

piotrex123 - Nie Kwi 21, 2013 12:18

a to pewne ze to bedą te szklanki?
ADI-mistrzu - Nie Kwi 21, 2013 12:33

piotrex123, 200zł to mechanik weźmie za robotę, nie za wszystko, więc koszt wymiany w warsztacie to 200/300zł.

Ja zaczął bym od wymiany oleju.

violinerpl - Nie Kwi 21, 2013 12:36

A niby dlaczego nie lać castrola ?
ADI-mistrzu - Nie Kwi 21, 2013 12:55

Castrol ma dziwny dodatek, który potrafi zbrylać nagar.
leszczu - Nie Kwi 21, 2013 12:57

Bo na forum ludzie zalewali ten olej i jeszcze gorzej im stukało.
violinerpl - Nie Kwi 21, 2013 13:46

No ale to chyba zależy jaki Castrol Edge czy Magnatec. Prawda?
piotrex123 - Nie Kwi 21, 2013 22:15

Panowie jeszcze jest problem z układem kierowniczym, są luzy kiedy wjezdzam w jakąs nierównosc na drodze( mulda, czy kamienista droga, dziura) to tak jakbym przez chwile tracił kontrole nad autem nie wyczuwa się go na kierownicy, co moze byc powodem?
brkzzz - Nie Kwi 21, 2013 22:52

violinerpl napisał/a:
A niby dlaczego nie lać castrola ?

Mi na Castrolu straszliwie stukał i dużo gorzej wkręcał się na obroty niż na np. Valvoline Maxlife, którego teraz mam.

sTERYD - Nie Kwi 21, 2013 23:05

piotrex123, Może być luz nie na końcówkach drążków, ale także na łożyskach w górnym mocowaniu kolumny, albo tulejki w dolnych wahaczach. Efekt będzie taki sam. Podjedź na porządną stację diagnostyczną to Ci znajdą gdzie jest luz ;)

[ Dodano: Nie Kwi 21, 2013 23:05 ]
aha- też parę razy zalałem castrola i też zauważyłem u się większą tendęcję do stukania szklanek. Dużo lepiej jest na shellu i na elfie, którego teraz używam.

piotrex123 - Nie Kwi 21, 2013 23:09

były wersje 214Si bez ABS-u? u mnie nie ma
sTERYD - Nie Kwi 21, 2013 23:32

oczywiście, że były
piotrex123 - Nie Kwi 21, 2013 23:50

oki, a apropo stukania w silniku to napewno beda te popychacze?
ADI-mistrzu - Pon Kwi 22, 2013 08:23

zawsze może być śrubka w cylindrze która wpadła i lata :mrgreen:
piotrex123 - Pon Kwi 22, 2013 08:27

dobra, dobra.........poważnie pytam
ADI-mistrzu - Pon Kwi 22, 2013 08:35

Może tłok mieć luz i obijać się o ścianki cylindra, ale to występuje tylko na zimnym i raczej jest ciężkie do usłyszenia.

Stukanie szklanek w tym silniku jest znanym problemem, nie raz opisywane, jest nawet filmik gdzieś w necie jak rozbierać nasze szklanki i regenerować nakręcony przez jednego z naszych użytkowników.

Zalej na razie najlepiej Valvoline MaxLife i zobacz czy ucichnie, może to być kwestia tylko złego oleju.

piotrex123 - Pon Kwi 22, 2013 18:46

Witam jakie amorki przednie podejdą do mojego rovera?
jak patrze na necie to ceny zaczynaja się od 200 zł za jeden a musze wymienić 2.
są jakieś tańsze zamienniki?

[ Dodano: Pon Kwi 22, 2013 15:23 ]
i co robić najpierw? amory czy popychacze w silniku? bo stac mnie narazie na jedno z dwoch

[ Dodano: Pon Kwi 22, 2013 18:46 ]
odświeżam bo to ważne

ADI-mistrzu - Pon Kwi 22, 2013 19:13

Po co pisać jak i tak nie słuchasz?

Ale jak chcesz wydawać kasę na marne to proszę bardzo.

Ale może jednak się posłuchasz i zmienisz ten olej.

piotrex123 - Pon Kwi 22, 2013 19:44

ok a jak zmienie i dalej bedzie to samo to 120 zl pójdzie w bloto a i tak bedzie stukac?
kezmanq - Pon Kwi 22, 2013 20:02

no a jak zmienisz popychacze i jeszcze większa kasa pójdzie w błoto bo okaże się olej ?
ADI-mistrzu - Pon Kwi 22, 2013 20:47

Jak zmienisz popychacze a olej dalej będzie zły to i nowe będą stukać.

Zasada jest taka, jak nie wiadomo kiedy był zmieniany, lub na co (lub nawet nie jest się pewnym że to to) to olej się od razu wymienia.

piotrex123 - Pon Kwi 22, 2013 20:57

no ale jak zmienie te popychacze to wieksze prawopodobienstwo ze bedzie ok?

[ Dodano: Pon Kwi 22, 2013 20:57 ]
oki terax juz wiem, a ile rozrzad kosztuje do niego?

sTERYD - Pon Kwi 22, 2013 21:13

tego to już chyba możesz sam poszukać ;)
piotrex123 - Pon Kwi 22, 2013 22:09

mam też do wymiany lewy dolny sworzeń wahacza, można go wymienić czy trzeba kupić cały wahacz? bo na allegro nie widze tego
tronsek - Wto Kwi 23, 2013 07:09

piotrex123 napisał/a:
można go wymienić czy trzeba kupić cały wahacz?
Cały wahacz.
piotrex123 - Wto Kwi 23, 2013 14:02

byłem dzis u mechanika kupowalem olej, pytalem o popychacze gosciu powiedzial mi ze za same szklanki wyjdzie prawie 900zł!
Brt - Wto Kwi 23, 2013 14:19

co jest za te 900 PLN ... robota .. części czy co ... piszą Ci koledzy wyżej co masz zrobić a Ty dalej swoje ... wymień ten olej najpierw a dopiero póxniej sie martw o szklanki to po pierwsze a po drugie doprować zawiechę do porządku.
ADI-mistrzu - Wto Kwi 23, 2013 14:23

900PLN pewnie ze wszystkim, drogo...

Jak sworzeń leci to już wiesz na co kasę wydać.

Jak Ci wyleci to koło pójdzie w bok i:

piotrex123 - Wto Kwi 23, 2013 14:25

podliczyl ze za same szklanki tyle wyjdzie tylko szklanki bez roboty policzyl mi za szklanke okolo 60zl

[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 14:25 ]
olej juz mam jutro zmieniam

ADI-mistrzu - Wto Kwi 23, 2013 14:25

Tylko filtr oleju jeszcze zmień.
piotrex123 - Wto Kwi 23, 2013 15:01

spoko tez kupiony

[ Dodano: Wto Kwi 23, 2013 15:01 ]
kurde ale tak czy siak ja jednak nie bede przy silniku robil jak nie pomoze olej jak same szklanki 900+ robota, uszczelka...sruby to jakis horror

ADI-mistrzu - Wto Kwi 23, 2013 15:17

Tak to jest, bilansu nie oszukasz.

Albo kupisz tanie auto ale sporo dołożysz, albo kupisz droższe auto ale niewiele dołożysz.

Trafienie okazji że tanio i dobrze jest wręcz nieosiągalne, ale za to drogo i kiepsko częściej się zdarza ;)

piotrex123 - Wto Kwi 23, 2013 15:20

najwyzej za jakis czas jak bede go jeszcze mial to silnik zmienie bo robic sie nie oplaca a za 500 silnik sie kupi, tylko taki zeby byl jeszcze wmotowany i mozna by bylo posluchac pracy
ADI-mistrzu - Wto Kwi 23, 2013 16:43

Taaa za 500zł dobry silnik, powodzenia :mrgreen:
leszczu - Wto Kwi 23, 2013 18:21

800 zł ?? Za co ?? Poszukaj sobie lepiej innego mechanika.
Tutaj masz szklanki. Sobie policz 17*16. :wink: Robocizna to max 200 zł.
http://allegro.pl/rover-2...3174942765.html

piotrex123 - Sro Kwi 24, 2013 15:42

Olej zmieniony i stuka jak stukało w takim razie musze zrobic te popychacze bardzo was prosze o napisanie co mam kupić i dać mechanikowi do zrobienia tak zeby wziął tylko za robote...

[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 15:42 ]
co bedzie potrzebne oprócz popychaczy

leszczu - Sro Kwi 24, 2013 15:49

piotrex123 napisał/a:
co bedzie potrzebne oprócz popychaczy

Mechanik który dobrze złoży rozrząd. :mrgreen:

piotrex123 - Sro Kwi 24, 2013 18:02

no wiadome;p ale uszczelki? jakie? co jeszcze mam kupic?

[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 18:02 ]
a tak pracuje mój silnik gdy jest zimny (załącznik)

http://w196.wrzuta.pl/audio/3RuwbJG77XH/nagranie

ADI-mistrzu - Sro Kwi 24, 2013 19:12

Wydaje mi się że ktoś jeździł na tym silniku w czasie HGF i do popychaczy dostała się kasza i je zatkała :mrgreen:

Ja bym spróbował rozebrać popychacze i je wyczyścić:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDFNsyMKbKg

piotrex123 - Sro Kwi 24, 2013 19:31

To juz wole wymienić, ale ponawiam prośbę odnośnie tego co mam kupić do remontu...
ADI-mistrzu - Sro Kwi 24, 2013 19:44

Popychacze oraz uszczelniacze wałków rozrządu, do tego rozrząd, rolkę napinacza i pompę wody.
Dobrze też wymienić uszczelniacz wału korbowego.

Nie wiem jak jest z uszczelniaczami zaworów, podczas wymiany popychaczy jest w miarę dobry dostęp do nich? Może także warto.


Druga sprawa to sworzeń, jeśli jest w złym stanie to ma pierwszeństwo.

piotrex123 - Sro Kwi 24, 2013 20:08

jaki byłby koszt samych tych części?
ADI-mistrzu - Sro Kwi 24, 2013 21:12

hm... 350zł części? Nie liczę uszczelniaczy zaworowych.
piotrex123 - Sro Kwi 24, 2013 22:40

jak 350? jak za same szklanki wyjdzie okolo 300 chyba ze rozrzad 50 zł kosztuje
sTERYD - Sro Kwi 24, 2013 22:58

Jeszcze uszczelniacz anaerobowy do połączeń kołnierzowych.
Co do uszczelniaczy zaworów, to po zdjęciu popychaczy trzeba jeszcze zawory rozpiąć, a to jednak kupa dłubania, jak nie pije oleju, to bym nie ruszał.

ADI-mistrzu - Sro Kwi 24, 2013 23:28

A no tak, bez rozpięcia nie wyjdzie...

W moją listę popychaczy nie wliczyłem, więc pi razy oko 500zł idzie jak sam robisz.
Tylko nie próbuj podnosić głowicy, bo wyjdzie więcej :mrgreen:

[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 23:24 ]
- pasek rozrządu Gates 80zł
- rolka INA ja dałem jakieś 90zł
- pompa wody SKF 130zł
- uszczelniacze wałków rozrządu 15zł sztuka więc za dwa 30zł (drugiej strony nie liczę, jak nie cieknie to nie trzeba dłubać)
- uszczelniacz wału korbowego 15zł
- popychacz 17zł a że jest ich 16 sztuk to 272zł
- uszczelka pokrywy zaworów 36zł

W sumie 653zł części za silnik.

--- Dalej ---

Do tego wahacz przedni 130zł chodź pewnie i drugi może wymagać wymiany więc w sumie 260zł.

Nie wiem na ile dokładnie przejrzane zawieszenie, ale trzeba sprawdzić wszystkie tuleje oraz łącznik stabilizatora.
Tył także.


Z tego co pisałeś cała zabawa aby auto było sprawne to co znalazłeś to 913zł.

[ Dodano: Sro Kwi 24, 2013 23:28 ]
Postaram się przewidzieć wszystkie Twoje pytania więc jeśli mówisz że to grat i drogo wychodzi eksploatacja to odpowiadam że w każdym aucie znajdę Ci elementy które podlegają wymianie.

Niezależnie od wieku, coś zawsze ugnie się pod presją czasu i będzie wymagać wymianie, ja np. w swojego wpakowałem 3tys ale mam go w 100% sprawnego bez potrzeby wkładania ani jednej złotówki.

Możesz wejść w mój garaż i zobaczyć co wymieniałem a auto jest z 2005r.

Więc te 900zł za tak kompleksową wymianie elementów to uwierz mi, niewielkie koszta, w większości innych marek samochodowych wyszło by drożej.

sTERYD - Sro Kwi 24, 2013 23:53

ADI-mistrzu napisał/a:
drugiej strony nie liczę, jak nie cieknie to nie trzeba dłubać)

jak będzie wyjmował wałki to jednak trzeba :/

Jakby jednak nie patrzeć, to zapchanie popychaczy to nie wina auta, tylko poprzedniego właściciela :/

ADI-mistrzu - Czw Kwi 25, 2013 00:18

A jak rozpołowi głowicę to i uszczelniacze powinny razem z wałkami wyjść stare.

Jak zaczną mu puszczać jednak po wymianie to ich wymiana jest bezproblemowa, więc można to zrobić i później.

piotrex123 - Czw Kwi 25, 2013 11:02

a może to wina zaworu czy zaworów?
ADI-mistrzu - Czw Kwi 25, 2013 11:30

... Ty naprawdę nie masz co z pieniędzmi robić?

Ale jeśli bardzo masz ochotę dłubać w zaworach:
- prowadnice zaworowe 6zł sztuka więc komplet jakieś 100zł
- uszczelniacze zaworowe także 100zł
- docieranie zaworów pewnie 50zł
- uszczelka pod głowicą i obydwu kolektorów + śruby 420zł
- planowanie głowicy jakieś 50zł

W sumie 720zł trzeba dodać do tamtej sumy.

[ Dodano: Czw Kwi 25, 2013 11:30 ]
Podsumowując 1633zł koszt części bez robocizny.

piotrex123 - Czw Kwi 25, 2013 21:18

Z tego Co widze to nie ma sie co pie*****c z zaworami gorsze jesli to one stukaja i jak zrobie popychacze to tamto sie bedzie odzywac, narazie i tak mnie nie stac w sumie...
sTERYD - Pią Kwi 26, 2013 00:31

ale stukających zaworów nie usłyszysz, chyba, że stukają o tłok, ale wtedy silnik nie da się odpalić.

Pojeździj trochę na nowym oleju niech przepłucze popychacze, jak masz dobre smarowanie, to jest szansa, że będzie lepiej.

piotrex123 - Pią Kwi 26, 2013 22:43

ale w sumie na cieplym jest ok... to brac sie wogule za te popychacze czycossie moze stac?
ADI-mistrzu - Sob Kwi 27, 2013 08:39

Słuchaj, ta kasę co masz zainwestuj w wahacze przednie i ewentualnie inne zużyte elementy zawieszenia.

Pojeździj trochę na takim stukającym, być może popychacze się przepchają, a jak nie to masz czas na dozbieranie kasiorki na nie.

ArekL - Sob Kwi 27, 2013 09:21

Sam kupowałem popychacze do K-serii po 60 a wcześniej po 80 zł/szt. (rzekomo oryginały) i jakoś mi się nie chce wierzyć, że takie za 15-17 zł będą dobre. Chyba, że takie były wtedy ceny, bo to było parę ładnych lat temu.

Inna sprawa, że te silniki są masakrycznie czułe na przegrzanie i u mnie po robocie całej głowicy, w tym wymiana zaworów, szklanek, uszczelniaczy itp. itd. silnik chodził jak szwajcarski zegarek a z kabiny Poloneza nie było go słychać na wolnych obrotach (I miejsce w konkursie na najcichsze auto ogólnopolskiego zlotu FSO PTK), można było szklankę z wodą postawić i się nie wylała.
Tydzień później pękł jeden z przewodów od chłodzenia i cicha praca silnika na zawsze pozostała tylko wspomnieniem... Ale i tak na hamowni 105,5 KM miał :)

W kwestii olejów to od fabryki był pełny syntetyk 5W40, ja lałem Castrol GTX Magnatec, później Elf, nie zauważyłem, żeby jakoś inaczej pracował na jednym albo drugim.

piotrex123 - Pon Kwi 29, 2013 22:30

zawieszenie juz zrobilem, teraz jak go odpalalem rano to jak diesel chodzi i taki metaliczny dzwiek slychac przez jakies 3-4 min potem jest ciszej , jak sie nagrzeje do prawidlowej temp to prawie nie slychac...ale jak sie go odpala zimnego to rece opadają

[ Dodano: Pon Kwi 29, 2013 22:30 ]
kiedy włączam wycieraczki na czasowe to zatrzymują się na srodku szyby i po jakims czasie w dol potem do gory stop i na dol stop, w czym problem? zasniedziale styki? cos tam czytalem o tym ale nie jestem pewny

ADI-mistrzu - Pon Kwi 29, 2013 22:33

Dokręć je na początku.
sTERYD - Wto Kwi 30, 2013 00:49

blaszka parkowania?
piotrex123 - Wto Kwi 30, 2013 15:25

są dokręcone, to co mam zrobić?
ADI-mistrzu - Wto Kwi 30, 2013 15:32

Wyjąć silniki i je rozebrać, wewnątrz jest blaszka, trzeba zobaczyć w jakim jest stanie.
piotrex123 - Wto Kwi 30, 2013 16:08

czyli mam wykrecic te 3 sruby z tej scianki grodziowej i powinno ladnie zejsc z wieloklinu?
ADI-mistrzu - Wto Kwi 30, 2013 16:19

Nie wyjmowałem, nie wiem ale najpewniej nie jest tak łatwo.
Przypuszczam że jest zawleczka na wale silnika w miejscu łączenia go z ramieniem wycieraczek.

Mozę nie udać się bez odkręcenia plastiku pod szybą.

piotrex123 - Wto Kwi 30, 2013 16:22

czyli po wykreceniu trzeba to oczyscic i tyle?
ADI-mistrzu - Wto Kwi 30, 2013 18:52

zobaczyć czy blaszka się nie złamała.
leszczu - Wto Kwi 30, 2013 20:15

piotrex123, twój problem jest opisany tutaj.

http://www.roverki.pl/por...os-dziwnie.html

piotrex123 - Nie Maj 05, 2013 16:40

czy jest może jakiś szrot z rover'ami w Krakowie albo okolicach?
Julek - Nie Maj 05, 2013 19:44

jezu to chodzi glosniej od mojego diesla :D ale coz kupujesz okazje to masz ja tez kupilem okazje od 70 letniego dziadka bylem ucieszony haha :D a juz w auto wpakowalem chyba 4000;p (ale w tym moje zachcianki) pozatym jak kupujesz auto.... to odrazu zasuwasz na wymiane oleju filtra rozrzadu pompy ... bo jak od handlarza auto kupiles to ci mogl powiedziec nowy olej klocki tarcze rozrzad itd a potem jeb.... zrob te wszystkie drobiazgi pojezdzij na nowym oleju a potem mysl dalej i zbieraj hajs jesli to auto ci sie w ogole podoba i nadaje do wkladania kasy... bo sie okaze ze wyrzucisz kupe kasy na marne .
adi18m - Nie Maj 05, 2013 20:13

Witam, tak jak kolega mam problem po zakupie. Po pierwsze nie dziala klakson, jak podepne nakrotko to dziala ale jak naciskam przyciski nie dochodzi prąd do niego, bezpiecznik jest okej, kompletnie nie wiem co z tym fantem zrobic. Drugi problem zwiazany jest ze spryskiwaczem z tylu, wgl nie słysze żeby pompka działa. Może coś porodzicie na to bo ja kompletnie nie mam pomysłu jak te problemy rozwiązać.
Mój roverek to wersja 214 Si 16v 103km rok 1998

Julek - Nie Maj 05, 2013 20:29

problem z spryskiwaczem z tylu byl juz opisywany na forum duzo razem wejdz w techniczne.
adi18m - Nie Maj 05, 2013 20:31

okej, dzieki, a co z klaksonem ?
Julek - Nie Maj 05, 2013 20:36

nie wiem poszukaj bo juz chyba kiedys ktos cos pisal na ten temat
piotrex123 - Nie Maj 05, 2013 21:08

Jeśli chodzi o silnik to nie bede przy nim jednak nic robil, jak podliczylem wszystko to wyjdzie mnie z 1600 zl a ja za 900 zl dobry silnik kupie poczekam jak klęknie to wymieie poprostu :) ponawiam pytanie odnośnie szrotu w okolicach Krk

[ Dodano: Nie Maj 05, 2013 21:08 ]
adi18m to słychać u Ciebie ten silniczek spryskiwaczy czy nie?

Julek - Nie Maj 05, 2013 21:22

piotrex123, praktycznie u kazdego to sie psuje ja nawet od zakupu nie mialem czasu zeby sie tym zajac bo robilem wazniejsze rzeczy. kupowanie silnika za 900zł szczerze ja bym nie polecial bo nie wiesz na co trafisz bedzie wszystko cacy a sie okaze np ze HGF do robienia i co kolejne 1500zl wybulisz :D poszukaj jakiegos silnika z angola albo sobie sciagnij angola za grosze...
adi18m - Nie Maj 05, 2013 21:26

no wlasnie nie slychac tego spryskiwacza, tematy co prawda byly ale nic konkretnego sie nie dowiedzialem
piotrex123 - Nie Maj 05, 2013 21:33

a na przod dziala?

[ Dodano: Nie Maj 05, 2013 21:33 ]
takie są moje zamiary Julek

Julek - Nie Maj 05, 2013 21:34

rozbierz wyczysc to sie dowiesz czegos :D moze cos slabo styka jak nie rozbierzesz to mozemy sobie tak gdybac do rana :P
adi18m - Nie Maj 05, 2013 21:38

przód dziala.. a powiedzcie mi co jeszcze z tym klaksen zrobic ?
piotrex123 - Wto Maj 14, 2013 19:03

Witam jak wyciagnac wklad prawego lusterka?

[ Dodano: Wto Maj 14, 2013 19:03 ]
Ponawiam