Zobacz temat - [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Offtopic - [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM

SwitchBlade - Czw Cze 13, 2013 09:50
Temat postu: [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM
Witam,
Zastanawiamy się z kolegą, które auto będzie... no szybsze.
On jest właścicielem Clio II z 2002, natomiast mój egzemplarz pochodzi z '98.
Wiadomą rzeczą jest, że mogę mieć przewagę na początku ze względu na to, że mam benzyne pod maską,a jemu się turbina załącza dopiero po 1800 obr.\min
Co ew. mógłbym zrobić aby poprawić osiągi pojazdu? chyba nie wiele :)

*Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika - haha, podobno tłumik niezłe dzwięki wydaje, no i jest możliwość uszkodzenia jakiś części w silniku :)
*Słyszałem jeszcze, że można akumulator odłączyć i podłączyć na nowo.
*a także zmienić uszczelkę pod głowicą na większą usprawniającą dopływ paliwa i zwiększającą moc do 90KM
Btw. można też wagę zmniejszyć i wszystkie siedzenia powywalać - haha
Prosiłbym o porady z Waszej strony w tej kwestii :)


Tak wgl. pytanko z innej beczki.
Dlaczego Seria Golf IV z silnikami 1.4 i 16 zaworami mają tylko 75 km ?
To rover z takim silnikiem, tzn. 1.4 16v ma 103 KM oO a 8v 75KM.

Pozdrawiam = ) :wink:

bociannielot - Czw Cze 13, 2013 10:03

SwitchBlade napisał/a:
Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika
do swojego zbiornika wlej przez wlew w twarzy- lepszy użytek zrobisz, chcesz wiedziec co szybsze to sie przejedźcie albo po prostu sprawdź dane techniczne jednego i drugiego :ok:
SwitchBlade - Czw Cze 13, 2013 10:09

No właśnie mamy jutro się przejechać ... wielkie zakłady są w klasie, część za mną, część za kolegą ze względu na turbinkę. i troche mnie to martwi ;)

http://www.autocentrum.pl...la-1.5-dci-82km
http://www.autocentrum.pl...nowy-1.4-i-75km
Pierdzielić statystyki! :smile:

kzrr - Czw Cze 13, 2013 10:53

SwitchBlade napisał/a:
wielkie zakłady są w klasie,


Ile wynosi stawka ? Można się jakoś dołączyć ?

tuners - Czw Cze 13, 2013 11:59

Jeśli to clio ma taki sam 1.5dci jak w kaszkaju to wygrasz bo to był muł niesamowity zanim się zebrał to go na rolkach odstawiałeś na 100m xD

Ale coś mi się widzi że starsza wersja lepiej chodziła przez co nie wróżę zwycięstwa

Clio Lżejsze , Większa moc i duża przewaga NM

Jedyne co możesz zrobić w swoim na szybko żeby coś dało
Jedź z minimum paliwa wywal kanapę i oparcie z tyłu i wszystko z bagażnika
Nie jedz śniadania ;D

kzrr - Czw Cze 13, 2013 12:26

I strzel dwójeczkę w kiblu przed :rotfl:
bociannielot - Czw Cze 13, 2013 12:40

tuners napisał/a:
Jeśli to clio ma taki sam 1.5dci jak w kaszkaju to wygrasz bo to był muł niesamowity zanim się zebrał to go na rolkach odstawiałeś na 100m xD
tuners, się mylisz trochę - popatrz na masę w clio i w kaszkaju, ja też jeździłem 1.5 dci, w megane, w ciezszym aucie sobie slabo radzi ale to jednak tylko małe clio. Niemniej 3majmy kciuki za Roverka.
BTW kto te zakłady przyjmuje? jaka stawka? bo bym postawił z 10 na cliówkę ;-) .

ADI-mistrzu - Czw Cze 13, 2013 16:09
Temat postu: Re: [Rover 200 1.4 8v 75KM] vs. Renault Clio II 1.5 dCi 82KM
SwitchBlade napisał/a:
...
*Koledzy mówią, aby wlać "setkę" wódki do zbiornika - haha, podobno tłumik niezłe dzwięki wydaje, no i jest możliwość uszkodzenia jakiś części w silniku :)
*Słyszałem jeszcze, że można akumulator odłączyć i podłączyć na nowo.
*a także zmienić uszczelkę pod głowicą na większą usprawniającą dopływ paliwa i zwiększającą moc do 90KM
...


1. Weź trochę benzyny i wlej do niej nieco wódki, zobacz co się stanie. Jak to zrobisz to się dowiesz czemu jest to bez sensu ;)

2. Odłączenie akut i podłączenie nic nie daje. Możesz wstawić kondensator z 1F, zapalić auto i wyjąć akumulator, wtedy samochód będzie zasilany z kondensatora i będzie lżejszy o kilka kg. Pamiętaj aby świateł nie włączać i zbędnych odbiorników energii, obciąża to alternator który znowu obciąża silnik.

3. Dając grubszą uszczelkę pod głowica jedynie zmniejszysz moc bo zmniejszy się stopień sprężania. Jak chcesz ściągać głowice to wstaw 16V a moc przybędzie ;)

SwitchBlade - Czw Cze 13, 2013 19:32

Haha, jak by ktoś chciał się przyłączyć to zapraszam do Słupska ;P
tuners - zapewne o tego ślimaka o jakim piszesz to wersja 60 konna ;P a taka też jest, tu niestety próg jest większy. No zobaczymy. Się wkurzę to ojca lagune w 2.0 (diesel, 150KM) wezmę 2008 rok :D
nie no szczerze, to pozostaje trzymac chciuki. Ale mówił, że jemu się pierdzieli, ostatniou mechanika był z robocizną (coś w silniku) i chce sprzedać autko, więc możliwe, że dam radę ;P

soviet100 - Czw Cze 13, 2013 19:56

Podnieś jego maskę że niby coś oglądasz zdejmij podciśnienie z gruchy i mu checka wywali zaraz .
SwitchBlade - Czw Cze 13, 2013 21:10

Przepraszam, co mam zdjąć :D ?
czort - Czw Cze 13, 2013 21:23

Możesz odpiąć zaczepy od obudowy filtra, tak jakbyś chciał otwożyć obudowę.
Zrób przerwę obudowy na jakieś 2cm.

Zobacz,
Rover
http://www.youtube.com/watch?v=f04YLBQAzXM

Reno
http://www.youtube.com/watch?v=ZZiVGASFqSg

Sabz - Czw Cze 13, 2013 21:33

Jeżeli zrobisz to co radziło Ci parę osób (np. odciążyć auto) to wydaje mi się że wygrasz. :)
Choć autko z benzyny nie koniecznie szybciej się zbiera. Miałem okazję ścigać się swoim SDi z Alfą 146 w boxerze (silnik 101KM?). Szanse były wyrównane.

kychu5 - Czw Cze 13, 2013 21:40

Panowie ale wy tak na serio czy sobie żarty robicie ?? ? Naprawdę uważacie żeby chłopak specjalnie wywalał kanapę na jakiś "wyścig" (o ile mogę to tak nazwać) Czytając ten wątek poczułem się jak w podstawówce podczas kłótni który samochód ma więcej na liczniku :D Dla mnie trochę śmieszne no ale jak chcesz się ścigać to poćwicz jak najszybszą zmianę biegów bo wiele od tego zależy no i pamiętajmy kierowca diesla musi więcej wachlować lewarkiem.
120wojtek - Pią Cze 14, 2013 17:15

wymień filtr powietrza :D