Zobacz temat - [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu

rudealis - Nie Lut 23, 2014 11:01
Temat postu: [r200]zawieszenie gwintowane z innego samochodu
Witam co o tym myslicie czy podejdzie zawieszenie z innego samochodu.Moze ktos juz cos takeigo robil.Widze w niektorych samochodach podobny sposob mocowania amortyzatorow.
tuners - Nie Lut 23, 2014 20:43

znajomy przerobił gwint z vw polo classic
coś przespawał i jedną parę lag trochę podtoczył

pytanie jak to jeździ i jak się zachowuje ... ja nie wiem

wiesiek9876 - Sob Mar 08, 2014 15:22

witam
chciałbym dołączyć sie do tematu

może ktoś wie czy z jakiegoś innego auta podejdzie zawieszenie gwintowane do rovera 600

dawid8906 - Sob Mar 08, 2014 15:52

Znalazłem coś takiego

http://allegro.pl/zawiesz...4029379688.html

a tu firma ktora produkuje
http://kwpolska.pl/index.php?id=9

skorpion - Sob Mar 08, 2014 19:30

wyglad raczej nie zacheca do kupna :D ja jestem na etapie studiowania tego tematu czyli jak tuners pisał najlepiej z vw bo jest duzy wybór i sa tanie jak barszcz :D ale mi sie wydaje ze gwint od polo bedzie nieodpowiedni bo polo jest duzo lżejsze a do polo clasic ciezko dostać a ja kiedys mierzyłem w MG i ma 50 zato w polo N6 jest 46,5 mowa o mpersonie z przodu zato w golfie 5 jest 55 mozliwe ze przód bedzie od golfa 4 ale niestety nie miałem okazji pomierzyć
tuners - Nie Mar 09, 2014 07:02

Co do produkowania kw chyba przestało produkować do mg/rover zawieszenie
Ten gwint kw z allegro napewno nie inoxx bo inoxx to nierdzewka a ten wygląda jak wyjęty wczoraj z tytanica przy takiej korozji to niewiem czy tokarz artysta by z tego coś zrobił i jeszcze taka cena xd
Dodatkowo na 90% sprężyny postrzelają w krótkim czasie bo stare kw zaniedbane mają tendencję do tego
Mnie gwint kw v2 w idealnym stanie po odesłaniu mojego zawieszenia i osobnym sprzedaniu sprężyn obniżających wyszedł
600zł :-)


I podstawa czyli konserwacja smarem miedziowym


skorpion - Nie Mar 09, 2014 19:07

u ciebie jak nówka wyglada :D
Julek - Nie Mar 09, 2014 21:08

tuners jak to cie 600zl wyszedl?
tuners - Pon Mar 10, 2014 05:55

Normalnie koszt zawieszenia - 1500 zł
odesłanie mojego zawieszenia (+ włożenie sprężyn z 1.4, nie chciał wtedy obniżających a tymbardziej z diesla) + 500zł
Sprzedanie sprężyn obniżających + 300/400 zł
Sprzedanie sprężyn z diesla na przód +100zł
Efekt zawieszenie gwintowane 500/600 zł + koszty przesyłek

:-)

skorpion - Pon Mar 10, 2014 19:19

no za 1.5 koła to sie jeszcze opłaca w dobrym stanie sam bym kupił :D a masz skrecone do konca?
tuners - Pon Mar 10, 2014 21:49

Narazie czekam na poliuretany bo niemam na czym postawić samochodu :-) nawet przepalić niema jak bo silnik na ceglach stoi
m35sie2 - Wto Mar 11, 2014 07:14

Ja tez mam gwint KW. Wyglada tak samo jak Te powyżej (moj model to KW 450 1001). W sumie to jest to zawieszenie sportowe. Nie wiem jakie macie sprezyny ale w moim przypadku chodzi o twardość i nie wyobrażam sobie takiego amora do cywilnego auta.
Moje amory były totalnie zabite. Tokarz bez problemu naprawił gwinty, środek zregenerowalem (w środku jest osprzęt Koni). Ogólnie to bardzo dobry amor (u mnie mozliwosc regulacji twardości). Jednego czego nie rozumiem w nim to to ze skręcającąc gwint podnosze samochod ale jednocześnie ściskam sprężyne i tym samym ja usztywniam. W druga strone odwrotnie - rozkręcając (w dół) obniżać samochod, ale powoduje ze sprężyna w połowie amora jest juz luźna...

Peter

tuners - Wto Mar 11, 2014 10:04

Zrobione jest to po to by można rozebrać amortyzator bez ściągacza do sprężyn którego tutaj praktycznie założyć by się nie dało, skoro masz regulację twardości to właśnie w tym tkwi przewaga nad v1
Obniżasz samochód odkręcając niżej regulację i luzujesz sprężynę ale jednocześnie skręcasz regulację twardości na większą

Druga sprawa jeżeli rozkręcasz regulacje do takiego stopnia że sprężyna jest luźna to przekraczasz regulacje zalecaną przez producenta
Kw v2 ma chyba około 3 cm zalecanej regulacji
Im wyżej tym szybciej zniszczą się sprężyny im niżej tym szybciej padną amory