Zobacz temat - [R400]Autodistribution Polska.Warsztat ze statusem Serwis AD
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R400]Autodistribution Polska.Warsztat ze statusem Serwis AD

fredii - Pią Kwi 25, 2014 17:11
Temat postu: [R400]Autodistribution Polska.Warsztat ze statusem Serwis AD
Witam

Czy ktoś z Was naprawiał samochód w warsztacie ze statusem Serwis AD? Jest to powiązane z jakąś tam firmą Autodistribution Polska. Prawdopodobnie czeka mnie wymiana uszczelki pod głowicą. Układ chłodzący przepłukany, zaworek odpowietrzający był zapchany. Po przeczyszczeniu wyszło delikatne stężenie CO2 ale nie wiedzą czy to, aby na 100% uszczelka więc na razie mam obserwować i jak coś to wyłożyć 2100 zł na uszczelkę, szlifowanie zaworów i ogólny remont górnej części głowicy. Trochę się przeraziłem. Nie za drogo sobie policzyli?

Harry - Pią Kwi 25, 2014 23:01

jeżeli chodzi o AD jest to sieć hurtowni moto. wcześniej nazwa Stachura.
Warsztaty AD są to warsztaty, które mają z nimi podpisaną umowę i pewnie jakies warunki muszą spełniać. NIektóre firmy leasingowe serwisują u nich samochody

paolinio - Pią Kwi 25, 2014 23:56

Ja zapłaciłem za wszystko 1000 zł. W takich warsztatach zawsze jest drożej, ale niekoniecznie lepiej. Zależy też w jakim mieście to robisz.
fredii - Sob Kwi 26, 2014 12:14

Harry napisał/a:
jeżeli chodzi o AD jest to sieć hurtowni moto. wcześniej nazwa Stachura.
Warsztaty AD są to warsztaty, które mają z nimi podpisaną umowę i pewnie jakies warunki muszą spełniać. NIektóre firmy leasingowe serwisują u nich samochody

Czyli coś tam się na tym znają sadząc po tym, że to jakaś spółka motoryzacyjna, która działa od kilkunastu lat? Warto u nich robić?
paolinio napisał/a:
Ja zapłaciłem za wszystko 1000 zł. W takich warsztatach zawsze jest drożej, ale niekoniecznie lepiej. Zależy też w jakim mieście to robisz.

No 1000 zł to też mogę zapłacić u innego mechanika, ale tam to tylko komplet uszczelek, no i szpilki. Do tego planowanie głowicy i tyle. Tutaj za 2100 zł dostaję generalny remont górnej części razem ze szlifowaniem zaworów i czyszczeniem wszystkiego, co już jest zdemontowane. Także nie wiem, na co się zdecydować. W tym AD nie robią taniej gdyż powiedział, że samej uszczelki z planowaniem nie zrobią gdyż się boją wypuścić niedoróbkę i że za rok znowu przyjadę z walniętą uszczelką. Kurcze nie wiem, co o tym myśleć.

kezmanq - Sob Kwi 26, 2014 13:03

co to znaczy dla nich generalny remont górnej części ? Ja zapłaciłem za wszystko 1250 zł a tu prawie jeszcze 1000 zł więcej więc nie wiem co oni chcą zrobić
fredii - Sob Kwi 26, 2014 13:19

Co to znaczy? Ja dokładnie nie wiem, ale z tego, co mi się udało dowiedzieć to w tą kwotę jest wliczone;
Robocizna, części potrzebne do złożenia głowicy, planowanie w innym serwisie a więc odsyłają część do Warszawy, szlifowanie i regulacja zaworów, czyszczenie, od razu wymiana rozrządu, nowy olej i płyn chłodzący. Gwarancja na 150000 km. Opłaca się czy nie bardzo?

sTERYD - Sob Kwi 26, 2014 23:24

Za tą gwarancję sie opłaca. Jak będziesz miał robić jeszcze 1 lub 2 razy na ich koszt to się opłaca ;) w większości warsztatów da sie zrobić tak jak kolega napisał wyżej ok 1000 taniej.
Mnie ostatnio z wymianą połowy zaworów remont wyszedł dokładnie 895złych wliczając w to dolne koło rozrządu, wymianę oleju płynu chłodzącego i rozrządu oczywiście, ale wszystko robiłem sam.

paolinio - Nie Kwi 27, 2014 01:06

Jeśli dają gwarancje na 150000 :shock: no to jasne ,że sie opłaca. Chyba ,że źle zera policzyłem. Ja też robiłem wszystko łącznie ze szlifem głowicy, wymiana uszczelniaczy itd. Dałem tysiaka ,ale jedyna gwarancja to słowo mojego mechanika :smile:
kezmanq - Nie Kwi 27, 2014 09:56

jakoś mi się nie chce wierzyć w gwarancję na 150tys. Przyjdzie co do czego to wymyślą, że to Twoja wina i tak się skończy.

Jak dla mnie to lepiej znaleźć jakiś polecany warsztat i zrobić to taniej niż ładować ponad 2 tys. ale to Twoja kasa :wink:

fredii - Nie Kwi 27, 2014 15:28

sTERYD napisał/a:
Za tą gwarancję sie opłaca. Jak będziesz miał robić jeszcze 1 lub 2 razy na ich koszt to się opłaca ;) w większości warsztatów da sie zrobić tak jak kolega napisał wyżej ok 1000 taniej.
Mnie ostatnio z wymianą połowy zaworów remont wyszedł dokładnie 895złych wliczając w to dolne koło rozrządu, wymianę oleju płynu chłodzącego i rozrządu oczywiście, ale wszystko robiłem sam.

Ja się za bardzo nie znam na mechanice pojazdowej i prawdę powiedziawszy wiem tylko, co i gdzie znajduje się w silniku :mrgreen: Drobne rzeczy owszem zrobię, ale taką uszczelkę nigdy w życiu. To czarna magia dla mnie. :D

paolinio napisał/a:
Jeśli dają gwarancje na 150000 :shock: no to jasne ,że sie opłaca. Chyba ,że źle zera policzyłem. Ja też robiłem wszystko łącznie ze szlifem głowicy, wymiana uszczelniaczy itd. Dałem tysiaka ,ale jedyna gwarancja to słowo mojego mechanika :smile:

kezmanq napisał/a:
jakoś mi się nie chce wierzyć w gwarancję na 150tys. Przyjdzie co do czego to wymyślą, że to Twoja wina i tak się skończy.

Jak dla mnie to lepiej znaleźć jakiś polecany warsztat i zrobić to taniej niż ładować ponad 2 tys. ale to Twoja kasa :wink:


Dają pisemną gwarancję, że mam zrobić na tej uszczelce 150.000 km. Jak to dalej wygląda to tego akuratnie nie wiem. Wiem natomiast to, że dwa tygodnie wcześniej w tym warsztacie robili uszczelkę z tym, że tam już olej tryskał po całym silniku, więc sprawa już zaawansowana. Zrobili dobrze gdyż przypadkowo spotkałem się z właścicielem. Gwarancja daje jakiś komfort, ale tak jak piszecie nie wiadomo jak będę mógł ją wyegzekwować w razie, czego. No nic pewnie, gdy już będę na 100% pewny to trzeba do nich odstawić. Przynajmniej sprawdzony warsztat a nie żaden zapyziały prywatny warsztacik, od których aż roi się w moim mieście.

Na końcu tego

https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=93977


tematu napisałem, co mnie spotkało jak pojechałem do kogoś innego. Aż mi serce mocniej zabiło. Katastrofa, paranoja, żenada, brak wiedzy i umiejętności a ogłaszają się, jako doświadczona firma z 20-sto letnim stażem.