Zobacz temat - [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise - [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło

kitek88 - Pią Cze 06, 2014 19:51
Temat postu: [MG ZR 160] Wycena naprawy uszczelki + sprzęgło
Witam

2 dni temu stałem sie posiadaczem wymarzonego pierwszego auta i dołączam do zacnego klubu "roverowego" :D Kupiłem auto bardzo okazyjnie bo był problem z silnikiem i miałem nadzieję że to nic poważnego.
Dziś zajechałem do jedynego polecanego na forum warsztatu z wrocka Piotr i Gawin.

za uszczelkę pod głowicą 1600zł bez planowania jak zajdzie taka potrzeba to jeszcze więcej (ponąć tak drogo bo to vvc i doplata 100 zł bo mam gaz)

sprzegło 450 zł robota + 600-700 częśći (luk lub skf bodajże byłem tak przytłoczony że sam już nie wiem)

Nie znam się zbytnio na tym ile to może kosztować ale przeglądając to forum to uważam że to raczej drogo. czy może sie myle?

dopiero jak to będzie zrobione to będzie możliwe rozpoznanie kolejnych usterek silnika bądź na tym sie skończy. Troszkę nie uśmiecha mi sie pakować przeszło 2,5 tys aby sie dowiedzieć że musze zapłacić drugie tyle. Czy na prawdę nie można od razu stwierdzić co konkretnie jest do wymiany? Bardzo proszę o poradę co zrobić

NoPE - Pią Cze 06, 2014 20:09

A ten problem z silnikiem to co takiego? HGF?
Dla mnie cena za HGF raczej w normie (biorąc pod uwagę, że to Wrocław)
Nie planuj głowicy bo to daremny wydatek.
"[...] the head gasket was designed to blow to protect the engine."

A z tym klubem to nie tak hopa-siupa. Składka, weryfikacja i wtedy. :P
Ale witaj w gronie sympatyków.

kitek88 - Pią Cze 06, 2014 20:30