Zobacz temat - [R75] Gdzie podłączyć przewód wodny od chłodnicy oleju
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [R75] Gdzie podłączyć przewód wodny od chłodnicy oleju

sebol11 - Sob Sty 24, 2015 23:20
Temat postu: [R75] Gdzie podłączyć przewód wodny od chłodnicy oleju
Witam.Mam problem bo nie pamiętam totalnie jak szło podłączenie chłodnicy pod konkretne rury a mianowicie został mi gruby wąż wychodzący od chłodnicy oleju i wąż wychodzący od termostatu (tej samej grubości) a w chłodnicy jest tylko jedno miejsce na dole z lewej strony samochodu:/ Jak to powinno być podłączone?

[ Dodano: Sob Sty 24, 2015 23:20 ]
Dołączam zdjęcia poglądowe:
Numery 1 i 2 to przewody które mi zostały a 3 to wolne miejsce w chłodnicy.


SeniorA - Nie Sty 25, 2015 10:34

sebol11, schłodzony płyn z chłodnicy (3 ) idzie do chłodniczki oleju i z niej przewodem z odpowietrznikiem do termostatu.
sebol11 - Nie Sty 25, 2015 20:36

SeniorA, czyli tak ma to być połączone:
1 do 1a
2 do 2a



SeniorA - Nie Sty 25, 2015 22:40

2a do 1a i 1 do 2 , nie widać to rur stalowych którymi się to łączy.
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=81852

AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 07:48

Rury stalowe powinny być do sanek przekręcone Sebastianie :-)
SeniorA - Pon Sty 26, 2015 10:55

tak jak w tym poście co podałem.
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 16:29

SeniorA, a nie zauważyłem Twojego posta, jakoś na poście Sebastiana się skupiłem. Sorki na offa
sebol11 - Pon Sty 26, 2015 19:25

SeniorA, dziękuję jak zawsze za nieocenioną pomoc :) Okazało się ,że to całe zamieszanie było przez to ,że na chłodnicy oleju miałem starą rurą i dlatego coś za dużo tych węży widziałem :) AdaskoC, chłodnica do sanek przykręcona już dawno.
ps.Jutro w końcu próba odpalenia - już się boję co to będzie :D

dzelo23 - Pon Sty 26, 2015 19:42

:mrgreen: będzie jeden wielki haos.
Popychacze będą stukały, pompa wspomagania będzie wyła, tu coś pocieknie A po chwili zgaśnie.
Spokojnie tak ma być :lol:
Z każdą sekundą pracy silnika wszystko będzie się normowało a banan na twarzy będzie rósł. :wink:
Trzymam kciuki i powodzonka.

sebol11 - Pon Sty 26, 2015 20:33

Dzięki dzelo23, mam nadzieję ,że tak będzie :))
AdaskoC - Pon Sty 26, 2015 21:33

Trzymam kciuki żeby te 190 Koni sie obudziło i żeby Twoja ciężka praca sie opłaciła :-) Nagraj filmik z pierwszego odpalenia :wink:
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 14:54

nie odpala :( wyskakują mi błędy o niskim sygnale na wszystkich cylindrach (p0264,p0261,p0276,p0270,p0267,p0273).Co to może być?
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:03

Ale kręci tak? sprawdziłeś wszystkie wtyczki w 100%?
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 15:10

Kręci,wtyczki podpiąłem wszystkie.
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:24

Niski sygnał to będzie chyba coś z wtryskami
sebol11 - Sro Sty 28, 2015 15:45

Odpalił w końcu ale wszędzie pojawiło się tyle białego dymu ,że go zgasiłem.Z wydechu to normalnie mega chmura.Czy to normalne?

[ Dodano: Sro Sty 28, 2015 15:45 ]
taka chmura się robi ,że aż gęsto.Z kolektorów i wydechu napiera.

AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 15:47

No wiesz, pierw zalany był benzyną jak nie odpalał, stała woda w wydechu, oleje itp. Silnik dwa miesiące nie był uruchamiany. Jesli trzyma obroty w normie, nie stuka za bardzo, nie piszczy itp. To musi pochodzić i się unormować. To normalne. U mnie robiłem remont i też po 2 tygodniach nie odpalania, sucha głowica itp chodził jak by nie mógł, 3 min i było spoko.

[ Dodano: Sro Sty 28, 2015 15:47 ]
Ale dym z pod maski leci? Zapewne kolektory brudne w olejach itp

sebol11 - Sro Sty 28, 2015 16:00

Oprócz tego na obrotach skacze ale mam nadzieję ,ze to się unormuje tylko muszę zawieszenie złożyć żeby z podwórka wyjechać bo dwie minuty pochodził i już mi ludzie z bloku obok żyć nie dają.
AdaskoC - Sro Sty 28, 2015 16:03

Jak już odpalił to coraz bliżej konca ;)
rafalmis1 - Sro Sty 28, 2015 19:32

A przypadkiem kolektorów nie masz zabrudzonych olejem?