Zobacz temat - MG ZT - marzenie
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Chcę kupić ROVERka - MG ZT - marzenie

sztopro - Wto Sie 18, 2015 17:30
Temat postu: MG ZT - marzenie
Jestem nowy na forum, ostatnio gdzieś zobaczyłem przypadkiem MG ZT i się chyba zakochałem :oops: Powiedzcie mi szczerze czy warto, jakie są minusy (bo o plusach się chyba oczytałem sporo i naoglądałem). Oczywiście w grę wchodzi tylko 2.5 190 KM ale LPG. Aha no i o co chodzi konkretnie z tym VIS-em? Jestem zielony w temacie jeśli chodzi o V6 także proszę o laickie wyjaśnienia. Pozdrawiam wszystkich :)
Adrian - Wto Sie 18, 2015 19:19

Oj. Wystarczy chwilę poszukać: https://www.roverki.eu/in...lektora-ssacego
sztopro - Sro Sie 19, 2015 07:34

No dobrze, to tyle macie do powiedzenia na temat tego pięknego auta? Nie za wiele...
prebenny - Sro Sie 19, 2015 08:53

sztopro temat już miliardokrotnie wałkowany zarówno w dziale 'chcę kupić' jak i technicznym odnośnie R75/MG ZT. Nie oczekuj od nas, że będziemy pisać elaborat na 10000 znaków w każdym temacie gdzie ktoś zada pytanie co się psuje.

Poświęć popołudnie i poszukaj tematów, poczytaj. Na prawdę znajdziesz wszystko co Cię interesuje :)

Na przykład odnośnie VIS-ów https://www.roverki.eu/zr...nikach-kv6.html wytłumaczone co to jest i co to robi.

longer86 - Sro Sie 19, 2015 09:26

po za VIS'em zdarzają się awarię wysprzęglika/pompki sprzęgła, wentylatora chłodnicy i sporadycznie awarie zamków drzwi, które po prostu kończą żywota, ale dostępność częśći jest na chwilę obecna ogromna i nie stanowi to większych problemów niż przy autach innych producentów...

nie wiem czy traktować to jako minus, ale większość mechaników jak widzi R to sie boi, albo widzą okazje aby naciagnąć na koszty.

Więc podstawa to znaleźc dobrego mechanika lub jeśli lubisz sam pogrzebać to zająć się czytaniem forum bo znajdziesz tu na pewno masę przydatnych informacji

rafalmis1 - Sro Sie 19, 2015 09:43