Zobacz temat - swap
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Tuning mechaniczny - swap

ivi199 - Pon Gru 30, 2013 11:17
Temat postu: swap
witam!:)
jestem nowy tutaj:) i chcialbym sie dowiedziec ..czy jest mozliwość zrobic swapa
do rovera 75 silnika od VW 2.0 TDI 140km razem ze skrzynia?:)
i czy taka rzecz jest opłacalna jakie koszty by tego byly:) bo chcialbym uzyskac nim 240-250km
z gory dziękuje za zainteresowaniem się postem:)

jestem szczesliwym posiadaczem rovera 75 CDT ale powoli to mi nie wystarcza a zaczipowanie tez nie daje frajdy mam znajomego co ma tego samego nowszego z czipem i takiego szału to nie robi wiadomo jest to duze auto i cięzkie:)
benzyne to nie chce bo miałem prędzej 2.5V6 wszystko super pięknie ale po kieszeni targało ładnie jak sie przydepło ;D wiec chciałem cos zrobic jak w powyższym wpisie prosze o porade:)

tuners - Pon Gru 30, 2013 12:13

Na silnik z vw raczej nie licz za duży koszt przerobek

Musisz odzwierciedlić w czym siedzi ten silnik i co zamiast niego wchodzilo do danej budy
2.0cdti to silnik bmw występujący w e46 w tym samym modelu występowały 2.5 i 3.0 litrowe diesle
Ja bym się zainteresował 3.0 który występował w serii po lifcie już z mocą 204km i nie stanowi wielkiego problemu podkręcenie go do 280km a już w zależności od chęci to do znacznie większych mocy
Głównym problemem będzie rozwiązanie napędu
200koni to raczej max na przedni napęd więc można się pokusić o wstawienie xdrive z e46 z elektroniką nie powinno być tak wiele problemów bo część powinna podpasować

Trzeba się liczyć jednak z kosztami taniej pewnie niż 10tyś nie będzie do 15 powinieneś się zmieścić
Ale prawdopodobnie bedzie Ci potrzebne całe bmw e46 3.0d xdrive najlepiej anglik po dachowaniu :-) wtedy będzie to w miarę opłacalne

Markzo - Pon Gru 30, 2013 12:19

Tuners... 3,0d do 75? 6 baniaków POPRZECZNIE? zdajesz sobie sprawe jakie to ciele? nie ma opcji. Albo wzdłuznie i RWD albo wcale.

Był na forum 75 1,9TDI, wiec sie da. Ale po co? dorzuć większe turbo do tego co masz, FMICa, przelotowy wydech i mocny program, powinno jechać jakotako.

tuners - Pon Gru 30, 2013 13:00

Markzo skoro w bmw serii 3 się dało to rover też powinien na to znaleźć miejsce :-) kwestia finezji osób montujących :-)
Edit
To że w roverze był montowany poprzecznie to tym łatwiej by było moncić 3.0 podłużnie z napędem i wszystkim co potrzebne nie bawić się w obracanie go w poprzek
Plusem tutaj jest dość długi przód w 75

Kozik - Pon Gru 30, 2013 13:33

tuners, ale w komorze silnika już tak wesoło nie jest, z tego co słyszałem podłużnice w 75 są tak blisko siebie że V mieści się tam na styk, podobno jest mniej miejsca niż ZS
Markzo - Pon Gru 30, 2013 13:44

Tuners widziałeś kiedyś 75 pod maską? bo z tego co piszesz to nei bardzo. Do tego super wszystko pieknie, tylko sciane grodziową trzeba będzie w połowie wyciąć :)
Remigiusz - Pon Gru 30, 2013 14:43

Byl jak pisano Rover 75 z 1.9TDI od VAG wiec się da, 2.0 TDI by tam tez upchał i bym był za taki modem leć nikt tego nie robił był byś pierwszy :wink:

I ten silnik CDTI się tam ledwo co mieści i ciasno jest ze hej w 75, bym powiedział ze w 45/ZS jest więcej miejsca jakoś pod maska :wink:

Jeżeli masz jakiś silnik 2.0 TDI to jest to opłacalne jak się tylko chce :wink: Koszty to nikt tobie nie powie :wink:

Jestem takiego samego zdania ze jak 75 to jedynie z swapem na jakiś inny silnik w Dieslu :wink:

tuners - Pon Gru 30, 2013 15:00

Markzo akurat 75 czy zt nie na oglądałem się zbytnio pod maską ale sądziłem że więcej miejsca będzie niż w zsie
Markzo - Pon Gru 30, 2013 15:13

w ZS jest milion razy więcej miejsca z każdej strony.
tuners - Pon Gru 30, 2013 15:40

Markzo napisał/a:
w ZS jest milion razy więcej miejsca z każdej strony.


:lol: markzo nie przesadzaj bo z twoich wyliczeń bagażnik w zsie powinien miec
432L x 1 000 000 L = 432 000 000L :-) a z tego co wiem ma aż 919148.93617 mniej :-)

Kozik - Pon Gru 30, 2013 15:47

tuners, czepiasz się :mrgreen:
ivi199 - Pon Gru 30, 2013 15:59

[ Dodano: Pon Gru 30, 2013 15:53 ]
Kozik ładny czarnuc:D propsy za niego:D
a tak widze panowie ze dyskusja trwa:)
też dobra opcja 3.0 zamontowac:)ale akurat u wuja na szrocie nie mam dojscia na taki silnik ale nie wykluczam:)
pytam o TDI bo tego ma wuja mnustwo od 1.9 po 2.5:)
ale mnie tak zainteresował 2.0TDI rok prod.2007r. przebieg 42tys:)
z bitej golfiny:)
Remigiusz wiec widze ze jestes za takim czyms:)
tylko nie wiem czy udac sie z czyms takim do mechanika co mam na miejscu czy do fachowca co robi swapy profesjonalnie i z perfekcja a nie ze upchnie i wszystko nie chce pozniej latac od mechanika do mechanika:)
aaa zapewne by do wymiany byla cala instalacja elektryczna silnika itd:)

[ Dodano: Pon Gru 30, 2013 15:59 ]
a Tak wgl chłopaki wy tu mówicie o takich rzeczach pomieszczeniu silnika :D
ja juz widzialem VW LUPO z silnikiem audii 4.2 V8:D
wiec dla mnie nie ma rzeczy niemozliwych .... jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci haha:D

Kozik - Pon Gru 30, 2013 16:09

ivi199, kwestia jest taka że jeśli pytasz to z założenia nie wiesz, jeśli nie wiesz to z założenia wychodzimy że nie będziesz robił tego sam, jeśli nie będziesz robił tego sam będzie to kosztowało bardzo dużo.
Da się wszystko ale musi być łepski mechanik i żeby to zrobił to dobrze bo wsadzić i podłączyć to nie wszystko. Żeby wytrzymała ta przeróbka.
Kwestia jest jeszcze jedna jeśli zakochałeś się w Roverku, chcesz go przerobić żeby jeździć "100 lat" to się opłaca. Jeśli chcesz auto sprzedać za rok czy za dwa to już się mniej opłaca, wiem po sobie. Sprzedałem auto w które wsadziłem ponad 20tys+zakup za 12tys. Pozostała tylko satysfakcja.

ivi199 - Pon Gru 30, 2013 16:25

kozik dzieki za pozdr. i nawzajem ..
ja go chce zrobic pod siebie a nie ze pojezdze i sprzedam:)
chce zeby mi długo posluzył:) a wiecie moze nick tego co zrobił ten swap na 1.9tdi? z gory dzięki:)

tomii620si - Pon Gru 30, 2013 16:45

A konstrukcja silnika nie jest bliźniacza z czymś innym ??

Bo silnik BMW nic nie ma wspólnego z tym silnikiem bo z tego co sie orientuje to R4 a on nic nie ma wspólnego z N57 montowanym w E39/E46..

Fakt, że BMW zaszalało z silnikami ale myśle nie jest to żadna specjalna konstrukcja dla Rovera zrobiona (za duze koszta mi się zdaje).

No i możliwość SWAPu bardziej opiera sie chyba na ilości miejsca i podobieństwu umieszenia łap silnika wiec może poszukaj dobrego diesla który bedzie pasował a nie na siłe wrzucać coś przy czym bedzie multum roboty :)


Zreszta 2.0TDi to wadliwy silnik (duzo znajomych miało i żałuje).
1.9TDi silnik dobry ale nie znajdziesz juz silnika który nie ma przejechanego 200kkm+ a to też swoje robi i opłacalność swapu sie zmniejsza a TDi wcale nie sa takie super bo mam 3 kumpli Vagowców to zachwalają ale jak gadamy to co kilka dni łażą jakieś Vagi, Intercoolery i inne pierdolety robić bo coś im sie zatyka, przestawia, odłacza.. Wiem, że pewnie nic nie pomogłem ale powodzenia życze w swapie (i zastanów się czy nie bardziej opłaca się zmienić samochód (nawet na 75 + gaz jesli bardzo chcesz zostać przy Roverkach) albo kupić coś innego jak chcesz diesla bo z doświadczenia wiem, że SWAP to czesto (nie zawsze) kupa problemów, świecące się lampki, wariujące czuniki i dziwnie pokazujące komputery). O ile w R spod ramion Hondy swap jest łatwy bo tam to wszystko + i - to w 75 które wydało BMW obawiam się, że mogą być problemy później.. (swapowaliśmy kilka BMW ze znajomymi np. m50b20 na m50b25 (2.0 na 2.5) i nigdy nie było ładu potem mimo, że te same silniki tylko inna wielkość garów).. BMW już naszpikowało auto komputerem, czujnikami i innymi rzeczami które utrudnią zabawe i będa kosztowały a i potem sprzedać też może być problem (ludzie dziwnie się patrzą na takie przeszczepy)..

Musisz sobie przeliczyć opłacalność swapu .. Koszty.. Ryzyka.. Pochłonięty czas.. I ewentualne problemy w użytkowaniu i porównać to ze sprzedażą seventy five i kupna czegoś innego bo może sprzedać + dołożyć to co masz na swap okaże sie, że kupisz jeszcze lepsze auto np. Accord VII kle kle kle czy inne fajne autko :P to sie rozpisałem bezsensowną logiką :)

tuners - Pon Gru 30, 2013 17:19

Z N57 raczej wspolnego nic niema poza tym że m47 czyli 2.0 Cdti był montowany w bmw e46 podłużnie a w r75 poprzecznie
Ale skoro obydwa siedziały w e46 cześć elektroniki może pasować

tomii620si - Pon Gru 30, 2013 17:27

No jeśli by np. Roverowski kle kle ma coś wspólnego z M47 (zapomniałem o jego istnieniu bo pisałeś o 3.0D )

Ogólnie musiałbyś się zorientować ile ten silnik ma wspólnego z M47 i jak mają coś wspólnego lub np. podobne mocowanie itd to bym stawiał na niego.

Do tego najmocniejsza wersja m47 ma ponad 160kM więc sobie coś wybierzesz + naprawde dobra charakterystyka + łatwe mody + dobry silnik (raczej lepszy niż kle kle z wolksburga) robią według mnie ten silnik jako najlepszy do swapu do 75 :)

Zreszta 75 ma dużo patentów z BMW więc wcale nie wykluczone ze nie które elementy podpasują :)

rafalmis1 - Pon Gru 30, 2013 17:29

tomii620si napisał/a:
Zreszta 2.0TDi to wadliwy silnik (duzo znajomych miało i żałuje)

ivi199, napisał że jest to silnik z 2007 r. więc już jest pozbawiony wad krótkiej żywotności

kezmanq - Pon Gru 30, 2013 20:50

macie jakiś link do tego Rover 1.9 ?
BigBoyPL - Pon Gru 30, 2013 21:54

To teraz moje pytanie ;]
Rover 75 V8 ma jakoś inaczej wyprofilowaną komorę silnika że zmieścił się w nim silnik ford modular 4.6 v8 sohc ?

tomii620si - Pon Gru 30, 2013 22:39

To raczej totalnie nowa / inna konstrukcja z nałożoną budą 75..

tzn. ori 75 jakich u nas pełno nie ma odpowiedniego miejsca aby poprowadzić RWD wydech i inne.. Całe zawszenie pewnie inne.


Podejrzewam (mogę się mylić, że V8 z np. 2.0TDi czy 1.8T ma mało wspólnego poza karoserią i tapicerką)

tuners - Wto Gru 31, 2013 06:08

Nowa konstrukcja pod niszowy model których ilość jest tak mała?
Co do zmieszczenia rwd pozdrowienia dla gościa który upchnął 2.5 diesla z range rovera i pełny napęd na 4 łapy do Mg Zr

Markzo - Wto Gru 31, 2013 08:56

to poogolądajcie zdjęcia V8 w ZT/75, zwłaszcza skrzyni biegów ;] to dwa zupełnie różnie samochody ;)

Dalej się zastanawiam, czemu nie zrobić profi tuningu - turbo, fmic, strojenie? Swap do 75 też będzie utrudniony z racji elektroniki, to nie ZS czy ZR, gdzie łączysz 20 czy 30 kabli i wszystko gra. Tutaj jest masa osprzetu, pierdółek, które działają i umilają podróżowanie. Szkoda byłoby się tego pozbawiać po swapie. Zresztą swapować taki szit jak 2,0tdi? przecież to na prawde dupiaty motor. Jak już to lepiej 1,9 ale to dalej sztuka dla sztuki, nie zyskujesz za dużo... jakbyś to chciał włożyć np VR6+T czy 2JZ, no dobra, nawet V8 czy V12 z Jaga, to spoko bo na prawde to będzie COŚ. Zdecydowanie zrobiłbym dobry tuning i cieszył sie dobrym seryjnym autem.

tomii620si - Wto Gru 31, 2013 09:58

ivi199 skąd Ty jesteś ??

Przede wszystkim dlaczego chcesz swapować silnik ? Bo jeśli np. masz zdrową jednostke i swap ma być tylko dla mocy to powiem Ci, że lepiej pomodzić ten silnik... Dobry wydech (przelot na tłumikach) + dobry dolot tzn większy IC + chip i jakieś tam pierdoły i da Ci to już fajną moc i charakterystyke. Modów można zrobić więcej a moc z każdym jak to w dieslu bedzie sie pojawiać.

Moi dobrzy znajomi z Głogowa zajmują się Vagami typu SWAP cordoby na R36 z DSG.. Dużego Fiata.. Wszystkie.. W jeden dzień z TDi robią Ci Vr6 w Pasku B4..
(Może kojarzysz VW Golf IV R36 Kumana i Seata jego brata).. Wczesniej śmigali pomodzoną Borą tzw. 101+ czyt. ~200kM i z tych silników raczej więcej niż 200 koni nie wyciągniesz a chłopaki raczej ustawiają normy tuningu Vagów w Polsce.. 2.0TDi lipny silnik a 1.9TDi bez kucizny zatrzymasz się na 220?kM i potem silnik ma problemy.. Według mnie odpuść i zrób swojego naprawdę kozacko.

Tu masz adres do nich --> chłopaki swapuja nie tylko Vagi a jak chcesz TDi to Ci opwiedzą jaki koszt wepchania tego do 75 będzie..

http://genowefagarage.pl/

Pozdrawiam :)

ivi199 - Sob Sty 04, 2014 20:27
Temat postu: swap
no dobra skoro mowisz zebym pogrzebał w nim to bym musiał zrobic przeglad całkowity serca i zobaczył co do wymiany i wgl bo tak po ogledzinach zewnętrznych tego nie stwierdze a tak wgl skąd moge wiedziec ile ten model silnika wytrzyma moze 200hp moze mniej moze troszkę więcej sam tego nie wiem bo moze wyjsc na to ze powiedzmy podniose do 230 km a za 1 tydz mi sie rozsypie bo jednostka tego nie wytrzyma:) czytałem na roznych forach o tym silniku 2.0cdt przed swapem na inny i tylko pisza o chipie nic wiecej:)

A tak wgl sorry ze teraz pisze ale miałem długi powrót sylwestrowy :D
i tak jakos dopiero teraz zajrzałem na forum

pozdr IVAN..

tomii620si - Sob Sty 04, 2014 22:56

No właśnie problem w tym, że nie wiem ile ori silnik wytrzyma..
musiałbyś się dowiedzieć czy ten silnik jest na gratach BMW. Jeśli tak to spokojnie można go modzić typu IC, większe wtryski, Chip, zmiana doładowania, przelot i inne pierdoły bo silniki BMW są trwałe na tuning.. A jak mało ma to raczej wspólnego z BMW to przemyśl czy koszt swapu/uzyskany efekt Ci się opłaca. Jeśli tak to np. na Vagowskie TDi dzwoń do Genowefa garage. Chłopaki powiedzą Ci jaka jest cena u nich za swap i będziesz wiedział czy dalej chcesz swapować :)

ivi199 - Nie Sty 05, 2014 01:32

silnik jest napewno tworców BMW :) tylko ze karoseria itd rover:)
tomii620si - Nie Sty 05, 2014 01:38

ale chodzi mi o podzespoły.. np. korbowód, tłoki itd... Jeśli są to np. takie same jak w N47 to śmiało możesz modzić bo silniki BMW są całkiem wytrzymałe i podatne na tuning :)
ivi199 - Nie Sty 05, 2014 16:28

model tego silnika jest M47 pisza ze przy nich sie psuje czesto pompa wtryskowa (5tys zł nowa) ;O
Raptile - Nie Sty 05, 2014 16:34

Marek ma w ZT-ku 150 kunia i cos ok 330-450 nm
szpynior - Nie Sty 05, 2014 17:44

Z naszego silnika 160km to można max wypluć, bynajmniej tyle max kręcą angole. Podobno więcej pompa nie udźwignie i turbo. Markowi przy dość mocnej mapie spaliło łącznik elastyczny. Ja u siebie obecnie mam coś koło 145 kucyków. Na wiosnę może FMIC wcisnę. Nad turbo na razie nie myślę. Przed zabiegiem cały silnik zostanie wyciągnięty i wszystkie węże do wymiany aby wyeliminować jakieś przedmuchy itp .
tomii620si - Nie Sty 05, 2014 23:26

Czyli jednym słowem lipa... a szkoda ..
ivi199 - Pon Sty 06, 2014 15:17

a co mowiles o tych silnikach 2.0d n47 one sa podatne na tuning?:)
sash997 - Wto Sty 07, 2014 23:14

też rozważam wsadzenie 1.9 TDi tylko i wyłącznie 110km do swojego wozidła,poluje właśnie na jakiś tani anglik R75 aby sobie na nim przećwiczyć :)
ivi199 - Sro Sty 08, 2014 19:13

czemu 110 km?:) ja chce 150km:)
znaczy silnik juz mam:D tylko ze teraz chce go dac na calkowity przeglad co jest uszkodzone co wymienic ;p
zeby pozniej nie plakac po wsadzeniu i podniesieniu hp ze mi glowica poszla albo tłoki;p

sash997 - Sro Sty 08, 2014 19:53

bo 110 to moim zdaniem jeden z ostatnich naprawde dobrych klekotów,dobrych czytaj bezawaryjnych i wytrzymałych,a co do mocy 110 można do 150 wkręcić bez większych kosztów ;)
tomii620si - Sro Sty 08, 2014 23:04

No ale ARL też się bardzo dobrze trzyma.. (jeśli masz 1.9TDi)

Seryjne 150 koni które można zrobić bezpiecznie na 230... a AFN (110kM) jego górna granica to około 180kM i potem tylko problemy także bezpieczne to takie 150 - 160kM.. Kumpel ma właśnie 110 z cipką na 140kM ale leci dym z wydechu... O ile w B5 nikomu to nie przeszkadza to R75 nie pasuje aby odjeżdżając spod świateł zostawić zasłone dymną .. ;)


Pozdrawiam :)

sash997 - Czw Sty 09, 2014 10:28

dokładnie :D nie przystoi walić dymem jak lokomotywa,tylko że jeszcze trzeba szukać silnika montowanego w poprzek dla ułatwienia sprawy czyli b5 odpada a4 i a6 też, mi odpowiada np takie odejście jak ma octavia 1 (AHF z wolną skrzynią)prędkość max ze 170 ale z początku to idzie jakby auto z połowe mniej ważyło :)
ivi199 - Czw Sty 09, 2014 17:02

no tak ale dobry tuner to moze ogarnac db ustawionym programem i juz nie bedzie dymic:):D
a tak i wgl bedzie lepiej:) ale dobra regeneracja 150hp i tuning plus skrzynia 6 ktora jest i latasz :D

Markzo - Czw Sty 09, 2014 17:40

pchanie sie w takie koszta dla mocy 150km, ktora nie czarujmy sie, nie robi dzis szału to troche bezsens moim zdaniem ;) zdecydowanie wolalbym motac oem motor ;)
tomii620si - Czw Sty 09, 2014 18:18

ivi199 - genowefagarage ustanawiają poziom tuningu TDi w polsce..

Nikt w PL Ci nie zrobi lepiej Vagowskiego silnika niż oni a ich auta też dymią..
Nie da się zrobić tak aby modzony diesel nie bymił.. Silnik pracuje pod większym obciążeniem, z innymi dawkami powietrza i paliwa niż został skonstruowany przez producenta i żadna programacja silnika tego nie zmieni.. Nawet tuningowane auta benzynowe wypuszczają inne spaliny z wydechu i np. w nocy widać, że mieszanka wydechowa jest inna.. Można zrobić light soft typu chip o dajmy 20 - 30kM który nie bedzie dymić ale nie więcej..

ARL 150kM vs masa R75 .. Auto stoi... Chip 180kM vs R75 no już nawet fajnie jedzie... Chip powyżej 180kM dym z dupy ... I teraz mieć moc 180kM, dym i władować kupe kasy w swap i późniejsze problemy których mogę Ci przysiąc, że jeśli nie zrobisz u specjalistów za góre pieniędzy to będą dla mnie mija się z celem..

Jak już chcesz ładować kase itd to według mnie lepiej wrócić do benzyny ... 1.8T + mały wirus z LPG będzie bardziej opłacalny i ekonomiczny niż diesel i jakieś swapy starych przestarzałych TDi.. (nie zapominajmy, że nawet ostatnie TDi to tylko pierwotny 1.9TDi na pompie po wielu modernizacjach a ten silnik był włożony do VW w roku 1991.. Do tego odejmijmy lata projektowania i testów tego silnika i wychodzi jakby nie patrzeć, że ten silnik jest konstrukcyjnie conajmniej z lat około 1985?.. ).. Władować kupę kasy w auto które jest nie takie stare konstrukcyjnie po to aby włożyć w niego silnik z lat 80'siątych + mody.. Dla mnie to bez sens i sensowaniejsza jest zmiana auta na 1.8T jak bardzo chcesz mieć charakterystyke z turbo a nie stać Cie na utrzymanie V6.. (mówie tu oczywiście o autach z gazem, chociaż na V6 z LPG myślę było by Cie stać tylko nie wiem jak z tuningiem tego silnika.. Myśle auto turbodoładowane bedzie bardziej podatne na mody)

No ale Twoje auto..

Gadałeś z ludźmi z gienki o cenie swapu czy chcesz to zrobić u siebie w garażu ??
Swoja drogą dolicz, że cena takiego swapu tzn. przystosowania budy do silnika to może być z lekka ponad 2 tysiące złoty.

BigBoyPL - Czw Sty 09, 2014 19:29

K seria też jeździ od 1990 co prawda nie w wersji 1.8T ale jeździ więc zaplanowana była też wcześniej.
W dieslu jest problem taki że teoretycznie da się wszystko ale w praktyce nikt tego nie robi.
Można by pokusić się o jakiś N47 ale to znów drogo wychodzi i mały przyrost w porównaniu do wydanych pieniędzy.

tomii620si - Czw Sty 09, 2014 19:51

Ale co innego mieć seryjnie stary silnik np. 1.8T i nie wydawać góry kasy niż wje*ać ogromną góre grosza (silnik + przystosowanie budy + przystosowanie elektroniki + cena robocizny + czas bez auta) ...
ivi199 - Czw Sty 09, 2014 22:08

no alr tu mowa o 1.8T vw? czy z rovera:)
bo i ille db wiem:) a jezeli sie myle to mnie popraw ze te silniki rovera 1.8T maja problemy z wtryskami :) nie pytalem sie bo kom zgubilem i kupuje teraz nowa i zadzwonie:) ale licze ze z swapem w 6 tys sie zmieszcze.. z silnikiem wliczajac:)
silnik tam mam za tani hajs od wuja ze szrotu z dobrym przebiegiem nie cofany po kolizji auto bylo dupa skasowana:) i z tego auta bralem:)
nie oczywiscie w garazu tego nie bede robic wole zeby mi to profesjonalnie zrobili:)

Markzo - Czw Sty 09, 2014 22:20

ivi199 napisał/a:
no alr tu mowa o 1.8T vw? czy z rovera:)

1,8T Kseries Rovera, seryjnie z 75/ZT.

ivi199 napisał/a:
a jezeli sie myle to mnie popraw ze te silniki rovera 1.8T maja problemy z wtryskami

mylisz sie :)

tuners - Sro Sty 22, 2014 12:24

Tutaj wątek jak się pieści
Lupo
A tu foto jak się mieści