|
Forum Klubu ROVERki.pl
|
|
Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) - [R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy
daniel18c - Pon Lis 02, 2015 23:01 Temat postu: [R ALL 20TN2 Diesel] Szarpanie na niskich obrotach,brak mocy Witam wszystkich po raz kolejny, jedna problem jest ciut inny niż reszta opisywanych, przeszukałem całe forum już ostatnio i nie do końca jest to co trzeba z moim autkiem.
Mam Rover'a 620 SDI.
Przyszedł czas na ogarnięcie silnika, gdyż jak w temacie, w moim Diesellku przy biegu 4 i 5 w okolicach 1500-1800 obrotów strasznie szarpie autem, coś na zasadzie takiej lekkiej żabki, po czym w około 1900 już przestaje. Najgorzej jest właśnie na biegu 4, na 5 już mniej tak jak i na 3. Przy okazji, gdy ruszam autem to rano strasznie szarpie, muszę na prawdę się namęczyć żeby ruszyć płynnie, gaz przynajmniej do połowy a tu ledwo 1300 obrotów, a później już lepiej z coraz to cieplejszym silnikiem.
Nic nie kopci, nic nie dymi, nic nie stuka.. co ciekawe. Olej jest, nic nie kapie chociaż raz kapała mi ropa (jakaś nieszczelność mechanik mówił w pompie) i teraz tak:
Do tej pory, miałem jeszcze jeden problem, gdy była żabka, wyświetlał się check engine i po podpięciu wyszło błąd z wtryskiem oraz przepływomierz. Już jest okej, już działa jak trzeba i nie ma checku, natomiast dalej szarpie. Po odpięciu przepływki nie ma żadnej różnicy.. i jeszcze jedna sprawa.
Raz jak wracałem z roboty zaczęło strasznie szarpać, a obroty to było jakieś 1200-4000-800-0 i tak w kółko, okazało się że to czujnik wału korbowego.
A jeżeli chodzi o kuce, no to tragedia trochę, nie ma takiego kopa jak rover 420 od mojego brata a przyśpiesza w jakieś 15 s albo i dłużej do 100. Teraz tak:
Na pewno wymieniam czujnik, przepływkę też narazie tyle bo nie wiem co możę być powodem.. miał ktoś tak? Jakieś pomysły? Nie chce wymieniać wszystkiego niepotrzebnie.
Remigiusz - Pon Lis 02, 2015 23:25
daniel18c, Aha ahh to dzwine tyle tematow o tym jest na forum co powoduje szarpanie
Do wymiany masz wiazke od pompy
daniel18c - Pon Lis 02, 2015 23:56
I tylko tyle? No właśnie szukałem i ciągle jakby nie było tego samego, może dlatego że głównie przejrzałem o 620 SDI a nie o np. 420 itd.
Hmm, wszystko fajnie, tylko gdzie ja mam taką wiązke znaleźć? Ma ona jakąś konkretną nazwę ,,fachową''?
Remigiusz - Wto Lis 03, 2015 00:01
Szukaj po forum a znajdziesz
daniel18c - Nie Lis 15, 2015 22:01
Chodzi mi konkretnie o możliwość zakupu, przejrzałem trochę allegro i rozumiem, że trzeba całą instalację silnika wymienić, oraz tak to się nazywa tak?
[ Dodano: Nie Lis 15, 2015 22:01 ]
Niestety widzę brak odpowiedzi. Czy na forum jest ktoś, kto będzie w stanie mi zdiagnozować co może być nie tak? Mam kilka problemów no i potrzebuję takiego ,,speca'', który mi pomoże zdiagnozować kilka problemów.. już mnie to wkurza. Ciągle mam problem z tą wiązką, mechanik mowi że to wina oleju lub coś, co fakt faktem jest gęsty jak galaretka, ale idzie pod wymianę. Problem ze skrzynią biegów no i jeszcze coś mi zaczyna piszczeć w aucie.. dostaję powoli kota normalnie z tym autem ...
natsu9 - Wto Lis 24, 2015 10:17
ehhee no to wymień olej tak jak mechanik radził, nie wiem z czym problem każdy mechanik ma olej na stanie i filtry w ciągu paru godzin, więc czemu tego nie zrobiłeś jak ci powiedział? coś ci piszczy w aucie? mi czasem jak jadę to tak z fotela pasażera bla bla bla bla byłem u mechanika z tym i powiedział mi że to moja baba co siedzi na tym fotelu, niestety powiedział że albo taśma albo zatyczki do uszu (więc gdzie ci piszczy)
Co do wiązki każdy elektryk samochodowy ci to zrobi, pewnie da kabelki w jeden kolor i inne wtyczki jakie ma na stanie ale będzie działać
Może olej w skrzyni też jak galareta?
|
|