Zobacz temat - [75] Topiąca się obudowa
 
Forum Klubu ROVERki.pl

Rover serii 75, MG ZT - [75] Topiąca się obudowa

Sejmen - Pon Sty 04, 2016 17:03
Temat postu: [75] Topiąca się obudowa
Witam,
mam niemały problem, mianowicie gdy odpalam auto obudowa a konkretnie jedno miejsce zaczyna sie topic. Zauważyłem to przedwczoraj na większym mrozie.
Czy to jest obudowa paska rozrządu? Czy ktoś wie może jaka jest tego przyczyna.
bardzo prosze o pomoc

Na fotce zaznaczone to konkretne miejsce

AdaskoC - Pon Sty 04, 2016 18:03

Lepiej zdejmij obudowę i sprawdź co tam słychać. Bo jak pasek pęknie to nie będzie kolorowo.
Sejmen - Wto Sty 05, 2016 08:36

Jestem troszke "zielony" jeżeli chodzi o rozbieranie takich elementów, czy jest normalny dostep do mocowań/śrub ? Da się to sciagnac bez rozbierania połowy silnika ? Słyszałem wersje że moze jakas kuna lub cos innego ze szczurowatych przciagneło ciepło silnika. Jest mozliwosc aby pod ta obudowe sie cos dostało ?
SeniorA - Wto Sty 05, 2016 15:40

Sejmen napisał/a:
Jest mozliwosc aby pod ta obudowe sie cos dostało ?
pasek rozrządu mógł coś wciągnąć na koło zębate , albo wskoczył na zęby i ociera o obudowę.Obudowa jest na 3 śrubach , ale do jej wyjęcia teoretycznie trzeba zdemontować prawe mocowanie silnika , jego łącznik , osłonę paska wielorowkowego i nadkole. Podeprzeć albo powiesić silnik. Piszę , że teoretycznie , bo praktycznie teraz uszkodzoną osłonę można zniszczyć, żeby zobaczyć co się tam dzieje, ale i tak może być rozrząd do naprawy.
rafalmis1 - Wto Sty 05, 2016 15:41

Prawdopodobnie mała myszka mogła od spodu się dostać
AdaskoC - Wto Sty 05, 2016 19:26

rafalmis1 napisał/a:
Prawdopodobnie mała myszka mogła od spodu się dostać


W tym okresie bardzo możliwe. Ja dzis robiłem termostat i na silniku mialem ślady kocich łap.

Sprawdz kolego co się stało, bo jak rozrząd przeskoczy to nie będzie ciekawie. Ja bym tego auta nie odpalał nim fachowiec nie sprawdzi co jest powodem.

Sejmen - Sro Sty 06, 2016 08:10